Was een groot succes dus haha
Pics or it didn’t happen
Er zijn toch ook tutorials hoe je een mislukte coupe kunt fixen dus dat kun je ook nog proberen
Ja en als dat mis gaat kan je altijd nog deze kopen, is veel goedkoper dan een afspraak bij de kapper
Als je haar toch echt wil zien: baby voeden, in de auto gooien en gaan❤️. Heel veel sterkte! En anders afwachten wat de artsen zeggen en daar je besluit op aanpassen.
ja of kan je partner de kinderen niet opvangen?
Mijn fiets is net gestolen en ik was er een beetje om aan het balen, maar ik dacht ook, oké, boeie, verder met je leven. Belt Swapfiets mij dat de dief met mijn fiets naar de winkel is gegaan met de vraag of ze het zadel wat hoger konden zetten. Toen hebben ze het framenummer ingescand en zagen ze natuurlijk mijn naam. Dan ben je toch echt dom wel heel fijn voor mij
Pfff. Wie kan er nou niet zelf een fietszadel verstellen. Dat is echt het meest simpele wat je kan doen aan een fiets.
Maar beter voor jou dat je hem weer hebt. De 36 die ik ben kwijtgeraakt zijn voor altijd spoorloos gebleven.
Hahahaha legend
Hahaha hoe dom ben je dan
Moet je eigenlijk een boete betalen aan swapfiets als je fiets wordt gejat of krijg je gewoon een nieuwe?
Ja ben uiteindelijk met baby gewoon gegaan, gelukkig was er een fijne borstvoedingsruimte in het ziekenhuis.
@Janniebeton Nee want dan hadden we een probleem mbt voeding want ik had nog niks gekolfd.
Ik ken iemand die 1500 euro moest dokken voor die elektrische. Maar daar zat wel ook de accu nog in
Fijn dat het is gelukt en ik hoop dat je moeder naar omstandigheden goed gaat.
Ja dan had diegene wel ook wel het duurste type ebike, zat inderdaad de accu erin en stond de fiets niet op slot.
Ik was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat swapfietsen niet zo vaak gejat werden? Heb toch het idee dat het overgrote deel van de fietsen die gejat wordt gejat wordt om door te verkopen en dat is met een swapfiets natuurlijk wat lastiger.
Fijn dat het gelukt is! Hoe gaat het nu met je moeder? En met jou?
Maar heb je je fiets nu terug? En is die knakworst ervoor gestraft?
Ik was zaterdag naar een heel apart concert van een heel onalledaags koor en de dirigent was ook heel apart maar zo HOT en ik was voor het eerst in een lange tijd ook weer helemaal klef met mijn man maar dat kwam dus eigenlijk door mijn tijdelijke crush op die dirigent.
Ja ze moet 48 uur blijven, hand verbetert iets en ze hebben haar medicijnen gegeven. De precieze oorzaak wordt niet duidelijk.
En ja ik ben wel oke denk ik, vooral met mijn moeder en daarna weer met mijn kinderen bezig geweest.
Ik wacht op de uitslag van een bloedonderzoek en het voelt echt als een examenuitslag