Ik heb weer even mijn account hier afgestoft. hallo iedereen!
Oh leef je weer!
Dacht bijna 3 jaar dood, verveel mij een beetje. Tijd om weer achter het toetsenbord te kruipen.
Ik was even vergeten wat voor eikeltjes kittens kunnen zijn. Ons katertje van 9 week sloopt echt het huis haha.
Ligt het aan mij of zijn er echt onwijs veel teken dit jaar? Kan na iedere wandeling er tig van mijn hond plukken en vrijdag ben ik zelf ook voor het eerst ooit gebeten. Echt vreselijk
Nee, zijn er meer door de warme winter en gebrek aan regen hebben veel meer het overleefd.
Hier kan je aangeven waar je gebeten bent!
Een van mān katten van 8 doet dit nog steeds ik had bij het kopen van een nieuwe bank expres de eis dat zij er niet onder mocht passen (dus de bank mocht niet op hoge poten) omdat ze mijn vorige bank dus vanaf onder, van binnenuit, helemaal uit elkaar had getrokken
Maar toen ik een leesstoel/fauteuil kocht was ik dit vergeten en die is ze nu ook van binnenuit aan het slopen (ze zet haar nagels er van onderaf in en als ze eenmaal een gat heeft gaat ze er in)
En het hoofd bord van mān bed is ook helemaal naar de klote
Maar verder slopen ze de huidige bank nu eigenlijk niet echt en ook geen tafelpoten e.d gelukkig dus I count my blessings
Al gedaan! Zie in hetzelfde bos nog drie meldingen
Merk het ook dit jaar, maar vorig jaar was het ook wel veel. Ze lopen gewoon over mijn hond zān neus en soms lopen ze door de huiskamer
Had pas geleden ook door een bebost stukje gelopen, en voor het eerst een teek op me⦠op mijn schoen gelukkig
Ben echt als de dood voor die beesten. Zo goor met die volgezogen lijven
Mijn katten hebben de bank ook gesloopt en toen we ons nieuwe bed kregen hebben we tuingaas aan de onderkant er tegen aan geniet, als we ooit een nieuwe bank kopen doen we dat ook want zo slopen ze het iig niet!
Haha ik vind dit ergens ook heel leuk voor haar een zelfgegraven holletje
Ja heel leuk voor haar en ook prima als ze zou stoppen bij het holletje maar het moet dan van binnenuit ook helemaal kapot!!!
Meh ik ben bang. Ik heb een pedicure laten doen en daar heeft ze mijn nagelriemen geknipt (werd er door verrast en dan niet mondig genoeg) en eentje bloedde beetje en ik ben zo dom geweest gellak te kiezen. Nu ben ik bang dat ik die stomme allergie krijg. Heb zooooo een spijt. Doe verder nooit gellak.
Ik heb dat ook al een paar keer gehad hoor, ook jaren geleden toen er nog niks in het nieuws was over die allergie, en ik ben nog steeds niet allergisch. Ik hoop dat het je overslaat!
Die kans is heel klein hoor dat je meteen een allergie krijgt als je 1x misschien wat gellak op de huid krijgt dus zou je niet zo druk maken.
Heb het wel vaker gehad en tot nu toe ook geen allergie gekregen. Ben om die reden wel gestopt met gellak maar denk niet dat je nu meteen in paniek hoeft te raken.
Vond ik ook zo lijken! Heb er al 4 bij mān hond weggehaald deze lente⦠Normaal echt niet zo veel!
Bij mij onlangs precies zelfde verhaal, maar ook geen allergie gekregen hoor! Dus no panic, het is een hele kleine kans en zeker als je het nooit doet
Ik ben een tijd terug gestopt met roken en ik heb op het moment zoveel stress dat ik echt zo hard mān best moet doen om geen sigaret op te steken. Ik ga zo maar naar bed denk ik.