Jezus wat lelijk
Ah dat is een hele goede, thanks
Dat zit toch ook helemaal niet lekker dat geplak op je hoofd
Ik ben echt zo verkouden momenteel. En iedere keer als ik mān neus snuit krijg ik weer kriebel in mān neus waardoor ik opnieuw moet niezen en daardoor ook weer mān neus moet snuiten. Blijft zich constant herhalen en word er helemaal gestoord vanā¦
En naar ook dat ze het depression hairstyle noemen.
Nou precies dat is wat ik direct dacht. Als ik zelf zou worstelen met depressie zou ik er echt heel boos/verdrietig van worden dat er hier een soort fashion statement van gemaakt wordt, wtf.
De nieuwe heroin chic op zich ergens ook fijn voor de depressieve mensen dat het dan gewoon lijkt alsof je in de mode bent
(En tegelijk bullshit want depressie staat niet gelijk aan plakkend/vet haar, je kunt er ook prima verzorgd uitzien)
Ik probeer een vlucht te boeken maar mijn creditcard werkt opeens niet. Heb dat echt nog nooit gehad dat het niet werkt?
Wat werkt er dan niet?
Dat is (soms) als je reis na de geldigheid van de kaart is.
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat een depressie niet meteen je gevoel voor humor uitwist.
Ze hebben het wel fout overigens, echt depressiehaar is achteraan samengeklit van in bed te rotten.
Hij wordt geweigerd, staat verder niet bij waarom.
@FredPaillet Dat is het ook niet, wil voor volgende maand boeken en de kaart is nog een jaar geldig
Niet je limiet bereikt? Dat heb ik een keer gehad zonder dat ik het doorhad.
Het is eigenlijk een debit card dus dan zou ik geen saldo moeten hebben. Ik heb net de creditcard van iemand anders getest maar daar kreeg ik ook een foutmelding dus misschien ligt het aan Eurowings
Uuulgh ik had al mn eerste teek en er liepen er echt 8 over mān wandelschoenen op een gegeven moment
eventueel kan je de app downloaden, een account aanmaken en dan in je account je pas als betaalpas zetten
Ik haat haat haat kuttieners op fatbikes. Ben een rondje aan het wandelen en krijg eerst al āhaha hangtietenā naar mn hoofd gesmeten en nu ook nog āgoed zo fatso blijf lopenā. Houd gewoon je kutkop dicht godverdomme
Oh, handig dat dit kan! Heb het net geprobeerd maar helaas lukt het ook niet om de pas toe te voegen. Morgen nog maar eens proberen
Horror
Ik kan de neiging om een stok tussen die spaken te steken nog maar nauwelijks onderdrukken.