Wat je even kwijt wil #70

Misschien bedoel jij als ze gekamd zijn, niet als er getrimd aka geschoren is?

1 like

Ik had gereageerd op een bericht van een horecazaak dat ze nog mensen zoeken om binnenkort op een festival te werken waar ze staan, want dat lijkt me al heel lang leuk om te doen maar is er nooit van gekomen. Wat info van ze gekregen, stond dat ze alle festivaldagen van 12 tot half 5 all day breakfast doen. Ik ja leuk gezegd en iets over m’n horeca-ervaring verteld, zie ik ineens ‘am’ staan achter die half 5 :cry: Ik was uitgegaan van half 5 's middags omdat ze ontbijt doen maar is dus tot midden in de nacht lol. Je weet natuurlijk niet welke shifts je krijgt dus misschien valt het mee maar nu moet ik dus bedenken of ik zin heb om mogelijk tot half 5 ‘s ochtends aan het beunen te zijn of dat ik ga zeggen laat maar :’)

4 likes

Ah das kut, vooral als je het idee hebt dat het ‘wraak’ is.

Wij hadden gisteren een vergelijkbare situatie, alleen dan met een kind. Ik had nog tegen m’n vriend gezegd dat ze er geen kaal Engels rattenkopje van moesten maken. En ja hoor bijna kaal en al zijn krullen eraf :sob:
Mijn vriend wilde nog wat zeggen, maar er was een nieuwe kapster en toen hij in de gaten had dat er bovenop ook gemillimeterd werd was het kwaad al geschied.
Nou ja groeit wel weer aan en lekker met dit warme weer. Ook bij jouw hond.

Huh, maar dan vanaf 12u 's middags?

1 like

Nee ik bedoel echt van de trimmer. De hond van mijn zus kan een beetje een zwerver worden als z’n vacht te lang is, maar als hij dan terug komt van de trimmer en geknipt is ziet zijn vacht er weer super mooi uit. (Durf niet te zeggen of hij daar gewassen wordt, mocht dat zo zijn zal dat natuurlijk ook helpen)

3 likes

Hahah het is echt moeilijk op beeld te krijgen maar hier een impressie

Before

After

41 likes

Je trimmer neemt wraak want labradoodle.

11 likes

Jep! Volgens mij is dat wanneer het festivalterrein opengaat

2 likes

Die trimmer dacht dat het een poedel was :rofl:

8 likes

Ik zou vriendelijk bedanken hoor, dat is een shift van 16,5 uur??

2 likes

Ojee, gelukkig groeit haar weer aan. Maar ik had voor deze creatie niet de volle pond betaald. Zeker niet als ze er normaal anders uitziet bij ophalen.

2 likes

Ohh nee je staat niet de hele dag gelukkig! Zouden 2 shifts van 6 uur zijn dus wat dat betreft goed te doen, maar ik weet gewoon niet zeker of ik zin heb om mogelijk van half 11 savonds tot half 5 sochtends te werken haha

4 likes

Oh ja, makes sense!
Edit: ik heb ook wel eens op een festival in een food-stand gewerkt (van een bekende) en ik vond die nachtdienst juist heel leuk, allemaal lamme idioten die er vet veel zin in hebben, vond het altijd erg gezellig. Leuker dan de verkaterde chagrijnen bij het openen iig :smile:

4 likes

Ik woon tegenover het adres waar mijn opa en oma hebben gewoond toen ze mijn leeftijd hadden en dat vind ik echt zo leuk. Zit soms ook echt te bedenken van “oh nu 50 jaar geleden zaten ze hier ook in de zon” haha slaat echt nergens op, maar het feit dat de tijdlijnen zo op elkaar aansluiten qua leeftijd vind ik bijzonder.

119 likes

Pfff ik heb een Citroën c3 en had al een afspraak staan voor de terugroepactie half juli. Vandaag ineens dat nieuwsbericht dat de auto tot de reparatie helemaal niet gebruikt mag worden? Super kut, zouden er dit weekend mee naar Duitsland. Morgenochtend gelijk de garage maar bellen of ze vervangend vervoer kunnen regelen maar pfff wat een gedoe.

4 likes

Oh dat is super kut! Ik hoop voor je dat ze wat achter de hand hebben voor je.

3 likes

Ahh ja dat kan ik me ook wel goed voorstellen ja! Denk dat ik het misschien maar gewoon ga doen want lijkt me inderdaad ook wel weer leuk

3 likes

Er zit een egeltje in mijn tuin :heart_eyes: Ik voel me helemaal vereerd haha. Zo blij met mijn weelderige groene tuintje.

70 likes

naar zwembad gegaan met badpak al aan + sweatpants + jas

NATUURLIJK shirt/trui vergeten :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik kon niet meer slapen sinds half 6, dus ben maar naar beneden gegaan en heb alles open gegooid. Nu heb ik al stofgezogen, hond uitgelaten en zit ik op de bank te meuren want verlof. Ik kom al weken niet meer voor 8 uur mijn nest uit. Wie ben ik?

4 likes