Wat je even kwijt wil #70

Ik voel mezelf ziek worden atm en ik vind het zo kut :cry: Ik weet dat ik gewoon niet naar mijn vrienden moet gaan vanavond (en als ik mezelf daar niet van kan overtuigen dan doet de thermometer dat wel) maar ik keek er zo erg naar uit. Ik heb best wel een moeilijk jaar gehad waarin continu van alles mis ging, en ik had er echt behoefte aan om het ten minste wel op een normale manier af te sluiten en een leuke avond te hebben. Nu voelt het echt alsof 2024 me nog even een trap na geeft :’) gelukkig blijft mijn vriend ook thuis, dus ben ik in ieder geval niet helemaal alleen, maar pff

10 likes

Ik belde net het geen spoed, wel brandweer nummer maar dat is blijkbaar een betaald nummer. Ik vind dat echt zo onlogisch.

4 likes

Oh ja :neutral_face:

2 likes

Dat is om misbruik te voorkomen, dat gebeurde zo vaak op die nummers

2 likes

:relaxed::relaxed::relaxed:
Na een drukke oudejaarsdag waarop ik heb gewerkt en we 's middags een huis bomvol visite hebben gehad, is nu alles lekker opgeruimd, dochter is uit zichzelf gaan slapen en ik lig onder een dekentje op de bank :smiling_face_with_three_hearts:

Ik was overprikkeld en ben ongesteld, dus dat de avond nu zo relaxt verloopt voelt echt als een cadeautje.

12 likes

aha das fijn, hier ook wat overprikkeld. Hoopte op een rustig avondje op de bank onder kleedje.

Maar helaas vinden de mensen het leuk om de hele dag al vuurwerk af te knallen. Ben er nu al zo klaar mee. Dat ik geen eens zin heb, vannnacht ff te kijken naar wat vuurwerk.

1 like

Ik lig al twee uur in bed The Bear te kijken en partysnacks te eten, kan het iedereen aanraden. Pls geen ban voor saaiheid @Lula

7 likes

Jaaaa, daarom zijn oliebollen meestal zo’n teleurstellen. Uren later nog boertje moeten laten van zoveel goor vet.

4 likes

Wat is een niet droge oliebol?

Iedereen staat buiten en ik zit het binnen met een glas champi eens allemaal te aanschouwen, maar tering hee wat een hoop wind.

3 likes

Jeetje wat een geld gaat er de lucht in, zeg!

7 likes

Hier is het ook veel meer dan vorig jaar. Enorm veel

1 like

Hier ook een enorm verschil met vorig jaar!

4 likes

Er wordt zooooveel afgestoken hier. Heb gewoon een persoonlijke vuurwerkshow.

4 likes

Inflatie who?

2 likes

De beste wensen allemaal! Dat het een mooi jaar voor jullie mag worden :star2:

14 likes

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat al jullie wensen mogen uitkomen in 2025 :four_leaf_clover::clinking_glasses:

13 likes

Zit hier dood te vriezen op de plee omdat ik was vergeten dat een jumpsuit als belangrijk nadeel heeft dat je gehumbled wordt als je naar de wc moet. Maaaaar goed moment om jullie allemaal een geweldig en gezond 2025 te wensen! Dat jullie allemaal toch solliciteren op die ene leuke baan, een rits leuke dates hebben, die domme sukkel een x dumpen, het perfecte witte t-shirt vinden, nieuwe vrienden leren kennen, feestdagen vieren zonder jullie domme (schoon)familie, een talent blijken te hebben voor banjo spelen, veel seks hebben, een ultra marathon rennen of welk iets wat jullie dan willen bereiken.

Kennie wachten op al het gezeik in 2025, want klagen is leven.

168 likes

Zit met m’n vader bij m’n oma en opa en eerder vanavond zijn m’n vader en ik verder gegaan aan Lego Hogwarts. Dus m’n vader vroeg of ik een foto had van onze voortgang van Hogwarts en ik zei niet veel, maar wel een foto. Dus ik pakte die foto erbij zodat hij de foto aan opa kon laten zien. GAAT M’N VADER DOOR M’N FOTO’S SCROLLEN :smiling_face_with_tear: heb ik verdomme een foto van m’n kont naar m’n vriend gestuurd die vlak achter de lego foto’s staan. Godzijdank een aangeklede foto, maar happy new year to me :+1:t2: normaliter zegt m’n pa dat ik me niet moet aanstellen als ik boos wordt als hij door m’n foto’s scrolt, maar dit keer zei hij sorry. Dus hij heeft die foto echt gezien.

Ik hoop dat jullie een iets meer smooth start van het jaar hebben :joy:

54 likes

Gelukkig 2025! Dat al jullie wensen uitkomen!!
2025 is een mooi getal moet gewoon wat betekenen.

8 likes