Ahhh wat balen! Wel heel lief van die dochter.
Net door de oliebollen drive in geweest om oliebollen te scoren
Zo lekker appelflappen maken en ons de hele dag vol vreten hiermee.
En lekker lui in de woonkamer films kijken, we hebben twee matrassen naar beneden gesleept en opgemaakt.
Ze zei retinol (geen specifiek merk) en zonnebrand. Beide gebruik ik al, maar was wel fijn om dat van een huisarts te horen haha
Olof gezien bij oliebollen kopen. 10/10
Fijn is dat hè! Ik heb ook een vrij jonge vrouw die ook heel goed is, in de eerste plaats een super arts en daarnaast heel gezellig
Mijne is ook leuk! Heb een oorontsteking dus was langs gegaan en mijn partner was toevallig mee. Was een heel interactief huisarts bezoekje ze liet hem zien hoe hij in mijn oor moest kijken enzo.
Ik ben vandaag gewoon aan het werk dus was even vergeten dat de meeste oliebollenbakkers om 4 uur al sluiten dus moet ze maar zelf maken, ook lekker maar was niet het plan.
Ik vraag me nu af of ik ramenwasser heb opgezegd bij m’n vorige huis, woon er al 10 maanden niet meer.
Een oliebollen drive, wat leuk!
Ja! Is ontstaan in corona tijd en ze zijn erna gewoon door gegaan.
Is ook altijd een groot succes
een bevriende dermatoloog geeft dit ook altijd als zijn #1 tip tegen huidveroudering, geen serum, cremetjes of behandeling dat zo goed werkt als spf
Mits je de juiste hoeveelheid gebruikt en vaak genoeg smeert
Ik ga brownies bakken voor vanavond
Ik zit in de nachtdienst maar kan gewoon niet slapen vandaag
Hopelijk is het snel morgen.
Ik kom er wederom achter dat ik oliebollen niet zo vind.
Ik vraag mij altijd af hoe de oliebollenlobby het voor elkaar heeft gekregen dat we dat massaal eten rond de jaarwisseling
(Love appelbeignets daarentegen)
“Oliekoeken werden vooral in de winter gegeten, omdat ze gemaakt werden van houdbare ingrediënten zoals meel, gedroogde vruchten, gist en olie. Bovendien bevatten ze veel calorieën en vulden ze goed, wat prettig was in tijden van schaarste en winterkou. In de late middeleeuwen ontstond de traditie onder arme mensen om na de jaarwisseling langs de deuren te gaan, om mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen. In ruil voor de beste wensen kregen zij wat te eten. Vaak was dat een oliekoek…”
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-7/33025/2313
Hoe dan, ik zou echt die hele kraam leeg vreten als het kon
Ja, ik weet niet? Ik vind het maar vettig maar ook droog. Misschien smaakt het beter als ik er wat lemoncurd bij doe.
Ik ben onderweg naar een vriendin en zij is super muzikaal en heeft een studio’tje in huis ingericht. Nou stond daar al de piano van mijn opa, de pianolamp van m’n andere opa, een kruk van mn ene oma en nu heb ik een metronoom mee van m’n andere oma, ze heeft straks gewoon een volledig kwartet van m’n grootouders spullen haha.
Vind dat echt leuk want ik (en de rest van mijn familie) ben helemaal niet muzikaal en zo erft toch nog iemand al die spullen en wat ik nu meeheb is ook 200 jaar oud dus toch leuker dat dat nog even blijft dan dat het weggegooid wordt of in een kringloop beland.