Hahahaha ja idd
Scammers
Hahahaha ja idd
Scammers
Mijn tandarts factureert ook standaard 5 x 5 minuten voor de reiniging bij de mondhygiĂ«niste, ik ehb de vorige keer op de klok gekeken en stond na 18 minuten buiten (en had toen ook al afspraak voor de volgende keer gemaakt dus behandeling was echt al wel even klaar), maar toen kreeg ik daarna ook een heel verhaal over âja de voorlichting eromheen hoort er ook bijâ echt geldkloppers
Ik wil een moeder die ik ken via school van mijn kind vragen om een keer af te spreken omdat ze leuk is en ik wel wat nieuwe vrienden/contacten kan gebruiken, maar ik vind het echt eng ofzo
Bang dat ze er niet op zit te wachten.
Gewoon doen!!
Doen! Ik heb laatst iets soortgelijks gedaan en hebben een paar keer afgesproken en het was heel gezellig. Ik vond het ook heel spannend maar echt blij dat ik het gedaan heb.
Ik ben mezelf steeds aan het saboteren door veel te laat naar bed te gaan. Ik ben al weken doodmoe en het is echt mijn eigen schuld. Maar als ik om 10 uur naar bed ga heb ik zo weinig tijd voor mezelf.
Als je er gewoon even om wilt lachen: Rama on Instagram: "âThe sooner I go to sleep the sooner I have to get up and have to do it all over againâŠâ đ€Ą #Free99 #lifeadvice #lifehacks #motivational"
Haha yep deze had ik al doorgestuurd naar mijn man.
Ik doe precies hetzelfde hahah
Mijn vriendin had ook geen zin in het concert. Uiteindelijk zijn we toch gewoon gegaan en super naar ons zin gehad en geen file op de heenweg. Alleen bij de terugweg door wegwerkzaamheden 1 uur vast gestaan, daar baalden we wel van maar toen hebben we de playlist 2010 bangers aangezet en hebben we lekker in de auto gezonden en âgedanstâ. Toch dan weer blij dat we gewoon zijn gegaan!
Ik heb dit pas wel gecorrigeerd gekregen. Als je op internet kijkt staat er âdaadwerkelijke behandeltijdâ (=tijd op de stoel).
Als dat 18 minuten is mogen ze gewoon niet 25 minuten rekenen. Die rekeningen zijn hoog genoeg ![]()
Er bestaat zelfs een term voor: âRevenge bedtime procrastinationâ.
Herkenbaar! Ik heb denk ik gewoon pech met mijn gebit, maar als ik niet op water en blaadjes sla leef heb ik standaard gaatjes. Heb een tijdje zonder suiker en ultragezond geleefd, geen gaatjes, maar vreselijk! Continu op mijn eten letten, zoveel tijd aan bedenken en klaarmaken en de hele dag honger. Lekker weer mee gestopt, alleen gaatje vullen deed die tandarts echt 1,5 uur over?? Want het moest helemaal perfect van vorm.
Ik heb nu lekker een andere tandarts. Een oude Oostenrijker met een mega accent die echt op topsnelheid werkt. Sta altijd zo weer buiten zonder preken, poetsles en dieetbespreking. Nog een stuk goedkoper ook.
Pff net fietste ik naar huis en bij de weg langs mijn huis, daar heb je een strook naast om te parkeren. Iemand zijn caravan stond overdwars op de weg en hij stond op die parkeerplekken fotoâs ervan te maken. Dus ik fiets om die caravan heen en ga voor hem langs. Dus hij roept: âgraag gedaan he!!!â
En ik dacht eerst: ??? Maar ik ben blij dat ik terug geschreeuwd heb dat hij zijn bek moest houden omdat HIJ in de weg staat.
Ze hebben echt een hele toffe postzegelvel uitgebracht van TT!
https://shop.postnl.nl/webshop/postzegels/vel-postzegels/pzv-tt-assen-100-jaar
Dus ik ga toch nog even wat inslaan voor de prijsverhoging van 1 juli.
Ik weet niet eens wat tt is maar ik vind dit helemaal leuk, sowieso jouw posts op het forum over dingen die echt bijna niemand kent!
Echt een leuke forummer ben jij
Ik weet dus dat je het op zân Engels moet uitspreken, de tie tie want ik was laatst in Drenthe en noemde het de tĂ© tĂ© op zân Nederlands en toen werd ik uitgelachen.
TT is een internationaal fenomeen!
Realiseerde me opeens dat ik vroeger mijn balletuitvoeringen had in de zaal waar nu de NAVO-top plaatsvindt. Alleen was het toen nog het Congresgebouw en nu het World Forum. Wel grappig.