Wat je even kwijt wil #70

ja what the fuck, iemand die 3 jaar geleden al heeft gehoord dat betreffende vrouw geen interesse in hem heeft, a whole vriendin heeft en samenwoont, die tot 2 maanden terug nog foto’s aan het opslaan en in een mapje aan het stoppen is?? naast het obvi onkoosjere gedrag naar memphis toe ook gewoon fucking :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: enge obsessed man alert

44 likes

Je weet dat dit niet onder vergoede zorg valt?

3 likes

€120,- per sessie van een uur vertelde een vriendin die relatie therapie heeft gehad.

3 likes

Lol

Gisteren een verjaardag, met wel wat hapjes maar niet bijzonder veel. We hadden ergens verwacht dat het met (avond)eten was gezien de tijd. Na die verjaardag met m’n man naar de dichtstbijzijnde Mac gereden, komen we daar nog 2 stellen tegen die op de verjaardag waren :rofl:

106 likes

Uiteindelijk besloten om het wel door te laten gaan en met meerdere afzeggingen op de dag zelf nog kwamen er uiteindelijk twee vriendinnen :nerd_face: Was alsnog gezellig! Maar wel heel jammer en natuurlijk ook veel te veel eten en drinken gehaald. Merk dat het me echt wel raakt, ik ben echt gek op mijn verjaardag en voelt zo rottig dat er bijna niemand is gekomen.

14 likes

Ik snap dat het je raakt, echt stom dit.

1 like

Jouw reacties zijn ook wel een beetje overbeschermend, misschien zijn zulke kritische vragen niet altijd leuk, maar ligt net aan de persoon en het moment dat het prima kan landen hoor en iemand wakker schudt (hoeft niet de bedoeling te zijn). Op internet kun je dat allemaal niet zo goed van elkaar inschatten, maar zo overdreven voorzichtig doen en alleen maar iemand naar de mond praten vind ik ook niet echt helpend (niet specifiek deze situatie, maar is wel vaak de norm hier). beetje fake ook vaak

19 likes

Ik heb sowieso het gevoel dat hoe ouder ik word hoe minder belangrijk mensen elkaars verjaardag vinden. Mensen vieren het minder en als ze het dan wel vieren gaat het altijd gepaard met veel afzeggingen. Vind dat echt stom.

8 likes

Ik heb dat idee sowieso met alle afspraken een beetje? Niet alleen bij mijn omgeving, maar ook bijvoorbeeld van collega’s of wat ik op het forum lees. Dat afspraken een beetje optioneel zijn geworden en als er ook maar iets niet optimaal is er gelijk afgezegd wordt. Geen idee of dat de leeftijd is of een ontwikkeling in de maatschappij dat iedereen veel meer gefocust is op zichzelf.

Had laatst ook dat een gezamenlijke vriendin ons nieuwe huis zou komen bekijken. Maar ze zegt eigenlijk altijd af. En inderdaad: avond van te voren kregen we een berichtje. “Ja slecht nieuws, ik kom niet, want ik ben te druk. Ik heb wel ook goed nieuws: kind heeft een medaille gewonnen met sporten.” Uuuh ja oké?

2 likes

Ja en als je geen zin hebt of niet kan, prima! Maar nu hebben ook zoveel mensen eerst wel toegezegd en op het laatste moment weer afgezegd, eentje echt een half uur van te voren nog… toch jammer!

2 likes

Ben op het punt van verhuizen gekomen dat ik alles zonder nadenken in dozen smijt en dat er gevoelsmatig geen enkele vrije vierkante meter is. Word er knettergek van.

Fiets besloot ook nog om nu kapot te gaan dus ik moest met 35 graden naar de supermarkt lopen, waar iedereen sloom aan het slenteren was en ik haastig nog wat laatste dingen nodig had. Was bijna in staat om mensen te hoeken :japanese_ogre:

6 likes

Maarja aan de andere kant zie je hier mensen elkaar ook aanmoedigen om dingen/feestjes af te zeggen onder het mom van “self care” / “me-time”, vinden “we” allemaal doodnormaal en helemaal terecht, vooral niks tegen je zin in doen als je al moe/overprikkeld bent of wat leukers kunt gaan doen - ook soms last minute. Ja sorry, maar het kan niet anders dat je dan ook een keer “slachtoffer” wordt van zo’n afzegging.

80 likes

Everyone wants a village but they don’t want to be a villager

42 likes

Deze shake is zo lekker :heart_eyes:

6 likes

Maak wel foto’s van de inhoud van de dozen, zodat je nog een beetje een idee hebt van wat je bij elkaar gedaan hebt. Scheelt straks een hoop gedoe.

2 likes

Ik heb het op de doos geschreven! Op de eerste dozen de afgelopen weken stond meestal 1 categorie en vandaag gewoon een waslijst per doos :nerd_face:

2 likes

Helemaal waar!

1 like

Jaaaa het is niet normaal. Ik denk dat ik de afgelopen vier weken gemiddeld elke dag een teek had. Ene keer niks, dan weer een, ook dagen met twee of meerdere. Laatste dagen lijkt het weer rustiger.

Omg waren we op dezelfde verjaardag gisteren…? Wij hebben gisteren nog pizza afgehaald omdat we zo’n honger hadden 🥹

3 likes