Wat je even kwijt wil #70

Ik ga morgen naar een concert waarvoor ik uitgeloot was voor kaartjes tegen een super goedkope prijs. Ik voel me op dit moment nog steeds niet 100% (was ziek). Ik moet morgen overdag eerst werken en kan pas rond 17.15 - 17.30 uur vertrekken richting Amsterdam. Het is normaal 1 uur rijden voor mij. Ook is er nog de navo top. Ik heb met de vriendin waarmee ik ga afgesproken als er 's middags om 16.00 uur langer dan 2 uur file staat dat we niet gaan. Stiekem hoop ik dat er morgen een super lange file staat zodat ik niet hoef. Maar ik weet ook dat als ik wel ga en we eenmaal in de auto zitten enz dat ik het hartstikke naar mijn zin heb.

1 like

Ingeloot denk ik?

Irritant zijn dat soort dingen, dat je vooraf eigenlijk wel weer dat het heel leuk gaat worden maar het dan zoveel gedoe is dat de zin daardoor weg is.
Kan je nog met het ov? Dat schijnt ondanks de navo top wel allemaal volgens dienstregeling te rijden (oke behalve als je in Den Haag zelf woont)

5 likes

Hahaha dit is toch een vrij universele ervaring op verjaardagen van Nederlanders?

1 like

Hahaha ik erger me hier altijd aan :grimacing:

Edit:
Aan het verkeerd gebruik van in en uitgeloot

3 likes

Ja ingeloot :grimacing: @Solee Kom er nu pas achter dat ik het dus altijd verkeerd heb gezegd
 wat stom.

Ja OV hebben we ook aan gedacht maar ben zo bang dat de dienstregeling toch weer anders wordt of dat we 's avonds niet meer terug kunnen ofzo. Of dat dat wel kan maar dat het ipv 1 uur dan ook weer veel langer duurt. Misschien morgen ook ff dat aankijken.

5 likes

Ik ben zo godsgruwelijk jaloers op mensen die goed (in)slapen. Ugh.

12 likes

Ja same, ik denk echt dat mijn meeste stress in mijn leven veroorzaakt wordt door (niet) slapen.

6 likes

Oh ik join de club, wat een drama. Ben nu ook nog de eerste nacht op een andere plek (ben op vakantie) en dan slaap ik gewoon praktisch niet. Vreemd bed, vreemde geluiden, veel wind suist er om het huis. Enorm aan het stoeien met de airco: te warm, te koud. En m’n vriend maar tukken en snurken hier naast me :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Eindelijk weer een fris briesje door huis. Alles open gezet, laat het afkoelen maar beginnen. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Het is geen goede week qua spullen. Ik ben ineens allergisch voor mn parfum, mn nieuwe flesje toner is leeggelopen in mn toilettas en 2 wollen hemdjes doe ik op het wolwasprogramma heb gewassen zijn helemaal dik en stug geworden :money_with_wings::money_with_wings:

3 likes

En dan is de week nog net begonnen :sob:

2 likes

Ik heb vannacht mijn eerste nachtdienst sinds 8 jaar (het is er ook maar eentje deze maand) en ik vind het echt spannend hoe ik ga wakker blijven. Ik weet niet of het me gaat lukken om nog voor te slapen ook
 was gewoon om 9 uur wakker vanochtend.

6 likes

Mijn ervaring is dat het altijd wel lukt. Draai regelmatig nachtdiensten en slaap nooit voor (dat lukt me niet). Ben er ‘s ochtends altijd 7 uur/half 8 uit dus uiteindelijk ben ik wel >24 uur wakker die eerste dienst. Genoeg eten/tussendoortjes, tussen 3-4 een wat grotere maaltijd (tosti/soep ofzo) en hopen dat het niet te rustig is op werk (dan kak ik altijd in). Als ik Ă©cht moe ben drink ik nog een blikje cola. Oh en genietennn als je dan eindelijk weer mag slapen :heart:

3 likes

Ik stuurde vorige week ook een uitnodiging voor m’n verjaardag, kreeg eerst flink wat afzeggingen voordat ik een toezegging kreeg. En nog steeds wacht ik op veel reacties

1 like

Er is al een paar weken gedoe in mijn moeder haar seniorenflat over het onderhoud van de gezamenlijke binnentuin. Iedereen wil helpen maar er is 1 buurman van wie dit niet mag want hij wil alles zelf doen in de tuin. Afgelopen week was hij boos naar een buurvrouw gegaan omdat ze wat onkruid weg had gehaald. Ze hebben nu beneden allemaal “overleg” over de tuin en ik wil zoooo graag meeluisteren :sob: Heb net als een klein kind met de voordeur op een kiertje gezeten in de hoop dat ik wat drama mee krijg, maar ik kan het helaas net niet horen door de harde wind. Kan nu al niet wachten tot mn moeder straks terug is en alle tea kan vertellen. Voelt helemaal alsof ik in een real life voorstadium van Frank Visser zit.

52 likes

De McDonald’s bij mij in de buurt heeft geen veggie nuggets meer. Wel nu de veggie mc kroket. Maar waarom niet beide tegelijk.

2 likes

Houd ons op de hoogte want nu ben ik ook invested

6 likes

Niet alleen die bij jou in de buurt, geen enkele in NL heeft meer de veggie nuggets helaas.

1 like

Het is (helaas voor mij) vredig geëindigd. Het tuinkastje gaat voortaan altijd open en iedereen mag mee tuinieren. Had op meer drama gehoopt :broken_heart:

8 likes

Mag ik je de podcast Onkruid in het Paradijs aanraden?

Volkstuin boomer drama

7 likes