Omg dit ga ik morgen opzoeken hahaha. Klinkt heerlijk.
Bij mcdondalds is het ook dusdanig een fabriek dat er voor ieder product vaak een aparte plek is om het te bakken of op te warmen, dus als ze iets nieuws willen doen moeten ze ook iets schrappen om het te kunnen maken.
Terug van een weekendje Pinkpop, en morgen richting Spoorpark in Tilburg voor Bryan Adams.
Ik ga met de beste vriendin van mijn moeder, was altijd een wens/droom van haar om samen naar een concert van hem te gaan, maar helaas is dat nooit gelukt.
Meteen zin om dat mcdonalds spelletje van vroeger te spelen
Ik heb echt de liefste mensen om me heen. Ik ben jarig vandaag en mijn vriend had een verrassing voor me. En m’n broertje en zijn vriendin zaten in het complot. Ik werd meegenomen door m’n schoonzus om te gaan lunchen buiten de deur. Dus heerlijk in het zonnetje gegeten en heel de middag cava gedronken. En in die tussentijd hebben mijn broertje en mijn vriend mijn oude racefietsje helemaal opgelapt! Echt zo ontzettend lief!
Wat leuk! En mooie fiets!!
Ik moet zo naar de tandarts om een gaatje te laten boren en ik wil het liefst gewoon die vrouw ghosten, vind het zo vreselijk daar. Heb ingeschreven bij een andere tandarts inmiddels, maar nog niet gehoord of ik daar terecht kan. Vorige week met controle liep ze weer heel belerend te doen en wou ze het echt even met mij over mijn zoetmomenten hebben. Leek wel of ik bij de diëtist was. Een bakje franse magere kwark was ook al te zoet voor mijn tanden. Die vrouw doet echt alsof ik een rotte bek van hier tot ginder heb en als t aan haar ligt ga ik over op water en droog brood
Ugh wat kut zeg. Sterkte en hopelijk vind je gauw een fijne tandarts. Ik had eerst ook jouw probleem maar nu een hele lieve tandarts die ook nog eens super zorgvuldig werkt (die vorige was naast een zeur ook nogal een rauwdouwer).
Misschien ben ik te achterdochtig, maar dit soort gesprekken mogen ze volgens mij als een aparte kostenpost op je rekening opvoeren. Bij mijn oude tandarts kreeg ik ook elke keer zo’n gesprekje over wat voor tandenborstel ik gebruikte en dat zag ik dan naderhand op de rekening terug als ‘poetsinstructie’.
Nou als ze dat doet ga ik bellen dat ik daar niet voor betaal, want heb ik niet om gevraagd
Sommige tandartsen zijn zo belerend irritant!
Hahahaha ja idd
Scammers
Mijn tandarts factureert ook standaard 5 x 5 minuten voor de reiniging bij de mondhygiëniste, ik ehb de vorige keer op de klok gekeken en stond na 18 minuten buiten (en had toen ook al afspraak voor de volgende keer gemaakt dus behandeling was echt al wel even klaar), maar toen kreeg ik daarna ook een heel verhaal over “ja de voorlichting eromheen hoort er ook bij” echt geldkloppers
Ik wil een moeder die ik ken via school van mijn kind vragen om een keer af te spreken omdat ze leuk is en ik wel wat nieuwe vrienden/contacten kan gebruiken, maar ik vind het echt eng ofzo Bang dat ze er niet op zit te wachten.
Gewoon doen!!
Doen! Ik heb laatst iets soortgelijks gedaan en hebben een paar keer afgesproken en het was heel gezellig. Ik vond het ook heel spannend maar echt blij dat ik het gedaan heb.
Ik ben mezelf steeds aan het saboteren door veel te laat naar bed te gaan. Ik ben al weken doodmoe en het is echt mijn eigen schuld. Maar als ik om 10 uur naar bed ga heb ik zo weinig tijd voor mezelf.
Als je er gewoon even om wilt lachen: Rama on Instagram: "“The sooner I go to sleep the sooner I have to get up and have to do it all over again…” 🤡 #Free99 #lifeadvice #lifehacks #motivational"
Haha yep deze had ik al doorgestuurd naar mijn man.
Ik doe precies hetzelfde hahah