Ik heb mn ben er echt af gefietst naar de tandarts omdat ik een beetje te laat was en nu zit ik alweer 15 min te wachten ![]()
Nou, het heeft weer gewerkt want precies na deze post werd ik opgehaald ![]()
Ik heb mn ben er echt af gefietst naar de tandarts omdat ik een beetje te laat was en nu zit ik alweer 15 min te wachten ![]()
Nou, het heeft weer gewerkt want precies na deze post werd ik opgehaald ![]()
Ik moest deze week verplicht thuiswerken maar heb nu die helikopter dat boven het world forum hangt de hele tijd over mijn huis vliegen. Wat een herrie
Zit meer naar buiten te kijken dan te werken
Hier vlogen gisteren twee chinooks (uit de kluiten gewassen helicopters) over. Wat een teringlawaai maken die dingen zeg
Bizar! Alsof ze vlak voor je raam vliegen
Pff wat blijft bloedprikken toch elke keer weer een avontuur. Ik ben dus moelijk te prikken, aders liggen diep en schieten ook weg. Vorige week 3 buisjes moeten prikken en toen moest ze al elke keer in mn arm weer zoeken naar de ader. Vanochtend 5 buisjes moeten prikken en daar heeft ze op 3 plekken voor moeten prikken, waarvan uiteindelijk 1x in mn hand. Uit 1 plek kwam gewoon geen bloed. Zo irritant weer.
Dit maakt dat ik er toch elke keer weer onwijs tegenop zie en het idee dat ik de komende 3 maanden nog een paar keer moet vind ik echt helemaal kut.
Heeft je priklocatie een apparaat met echo? Misschien kun je daar eens om vragen, als het altijd zo moeilijk gaat
Denk op de locatie waar ik nu geweest ben niet, dat is zo een plek waar ze 1x per week zitten in een soort zijkamer. Ik zou het in het ziekenhuis kunnen vragen, maar moet zeggen dat ik door eerdere ervaringen de prikpost daar liever vermijd. Het is wel zeker iets om in gedachte te houden.
Die persco van Trump momenteel kan gebruikt worden op scholen om te leren hoe je je tijd vol moet lullen zonder iets te zeggen. Snap der geen hol van maar wel vermakelijk.
Mijn verhuurder die me uit mijn appartement wilde zetten, tegen me geschreeuwd heeft, constant zonder enige aankondiging in huis stond en me de laatste tijd bleef bombarderen met telefoontjes omdat hij weer iets van me nodig had, kon het niet opbrengen om even 1 deur verder te lopen voor een fatsoenlijke overdracht.
Mocht de sleutels op het aanrecht leggen en dat was dat. Dag klotehuis ![]()
Wauw! Ook gewoon onaangekondigd binnen komen. Dat is strafbaar he! Blij voor je dat je niks meer met hem te maken hebt, maar wel jammer dat het op zo’n manier moet worden afgesloten.
Ik vertalde ongeveer een week geleden mijn lievelingsboek “Nog 27 dagen leven” van Maren Stoffels in het Duits.
Een paar weken geleden nog stond hij om half 9 's ochtends in mijn tuin (die afgesloten is met een poort) met een elektricien. “Ik liet mezelf maar binnen omdat ik niet wist of je nog sliep”. Nul aankondiging dus.
Ik weet dat het strafbaar is. Hij deed wel meer dingen die niet mochten, maar ik heb door omstandigheden de energie niet. Zeker omdat ik toch al ging verhuizen.
Dat soort “huurbazen” zijn ook zuigers. Gelukkig ben je er vanaf.
Ik heb ergens (anoniem) aangifte van gedaan bij de politie, maar het betreft een buur uit mijn straat. Diegene is vrij onvoorspelbaar/gevaarlijk en ik ben wel nerveus dat diegene erachter komt dat ik het was gezien eigenlijk niemand anders het kon zijn. Ben licht nerveus, hoop dat diegene er niet achterkomt en wraak oid wil nemen.
Heb je de politie ook over die angst verteld? Lijkt me vervelend ![]()
Telefonisch wel genoemd ja en diegene zei dat het anoniem zou blijven, maar goed… als ik de enige ben die erbij was, ligt het er een beetje aan hoe slim die persoon is.
Altijd als ik in de auto zit kijk ik of er misschien dieren langs de weg zijn die gered moeten worden en vandaag zag ik dus echt een kitten in de linker vluchtstrook op de snelweg.
Ik ben gelijk van de snelweg afgegaan, een stuk terug gereden en toen er weer op gegaan om de kitten te redden. Ik heb zelfs een stuk met mijn knipperlichten aan langzaam over de vluchtstrook gereden (wat fucking eng was) maar ik kon hem niet meer vinden ![]()
Het was een kleine zwarte kitten, ik vind het zo erg dat ik hem niet kon redden ![]()
Kun je voor je eigen veiligheid dan niet beter een melding doen bij Rijkswaterstaat? Dan checken zij het voor je ![]()
Bestaat dat in USA?
Subtiel ![]()