Wat je even kwijt wil #70

Mijn vriendin had ook geen zin in het concert. Uiteindelijk zijn we toch gewoon gegaan en super naar ons zin gehad en geen file op de heenweg. Alleen bij de terugweg door wegwerkzaamheden 1 uur vast gestaan, daar baalden we wel van maar toen hebben we de playlist 2010 bangers aangezet en hebben we lekker in de auto gezonden en “gedanst”. Toch dan weer blij dat we gewoon zijn gegaan!

31 likes

Ik heb dit pas wel gecorrigeerd gekregen. Als je op internet kijkt staat er ‘daadwerkelijke behandeltijd’ (=tijd op de stoel).
Als dat 18 minuten is mogen ze gewoon niet 25 minuten rekenen. Die rekeningen zijn hoog genoeg :smiling_face_with_tear:

8 likes

Er bestaat zelfs een term voor: ‘Revenge bedtime procrastination’.

4 likes

Herkenbaar! Ik heb denk ik gewoon pech met mijn gebit, maar als ik niet op water en blaadjes sla leef heb ik standaard gaatjes. Heb een tijdje zonder suiker en ultragezond geleefd, geen gaatjes, maar vreselijk! Continu op mijn eten letten, zoveel tijd aan bedenken en klaarmaken en de hele dag honger. Lekker weer mee gestopt, alleen gaatje vullen deed die tandarts echt 1,5 uur over?? Want het moest helemaal perfect van vorm.

Ik heb nu lekker een andere tandarts. Een oude Oostenrijker met een mega accent die echt op topsnelheid werkt. Sta altijd zo weer buiten zonder preken, poetsles en dieetbespreking. Nog een stuk goedkoper ook.

5 likes

Pff net fietste ik naar huis en bij de weg langs mijn huis, daar heb je een strook naast om te parkeren. Iemand zijn caravan stond overdwars op de weg en hij stond op die parkeerplekken foto’s ervan te maken. Dus ik fiets om die caravan heen en ga voor hem langs. Dus hij roept: ‘graag gedaan he!!!’
En ik dacht eerst: ??? Maar ik ben blij dat ik terug geschreeuwd heb dat hij zijn bek moest houden omdat HIJ in de weg staat.

2 likes

Ze hebben echt een hele toffe postzegelvel uitgebracht van TT!

https://shop.postnl.nl/webshop/postzegels/vel-postzegels/pzv-tt-assen-100-jaar

Dus ik ga toch nog even wat inslaan voor de prijsverhoging van 1 juli.

10 likes

Ik weet niet eens wat tt is maar ik vind dit helemaal leuk, sowieso jouw posts op het forum over dingen die echt bijna niemand kent! :heart: Echt een leuke forummer ben jij

32 likes

Ja! Eens! Ik lees @Marquez ook altijd graag. Wholesome en informatief

5 likes

Ik weet dus dat je het op z’n Engels moet uitspreken, de tie tie want ik was laatst in Drenthe en noemde het de té té op z’n Nederlands en toen werd ik uitgelachen.

9 likes

TT is een internationaal fenomeen!

8 likes

Realiseerde me opeens dat ik vroeger mijn balletuitvoeringen had in de zaal waar nu de NAVO-top plaatsvindt. Alleen was het toen nog het Congresgebouw en nu het World Forum. Wel grappig.

9 likes

Mijn vriend kijkt live de NOS uitzending van de NAVO-top vanwege indrukwekkende auto’s en vliegtuigen maar man man wat een fucking poppenkast, echt belachelijk

4 likes

Tof, die ga ik ook bestellen!

Sowieso raad ik mensen aan postzegels online bij PostNL te kopen, veel speciale uitgaven die gewoon dezelfde prijs zijn als ‘normale’ postzegels maar dan leuker :heart_eyes: en heb er ook weleens setjes van nog 3 speciale zegels er gratis bijgekregen.

5 likes

En @Geranium Wat een lieve en leuke reacties dank jullie wel! :orange_heart: En TT is echt super leuk om eens heen te gaan. MotoGP is komend weekend en dat is echt gruwelijk vet zelfs als je geen motorliefhebber bent is het tof om eens mee te maken.

12 likes

Klopt. Is nu 50 jaar festival en 100 jaar races. Ik ben hiermee opgegroeid. Je spreekt het inderdaad uit als tie tie. En elk jaar komen motorfanaten vanover heel europa naar ons toe en slapen nu dus al op speciale TT campings. Altijd gezellig, altijd feest.

3 likes

Ja mijn man zit ook te kijken. Maar een hele voorraad bloedzakken in die auto om een bejaarde vent mee te kunnen redden omdat hij toevallig president is, serieus?

3 likes

Vraag me af wat het Nederland allemaal gekost heeft om Trump hierheen te krijgen. Dat is toch niet verantwoord, echt bizar

Edit: 183 miljoen werd net gezegd?

Edit2: Deze projectleider van Buitenlandse Zaken legt net uit dat de overnachtingen betaald worden door de delegaties zelf, maar ze zegt ook dat ze er al anderhalf jaar mee bezig is. Wie betaalt die uren dan? :joy:

2 likes

Ja maar Trump naar Nederland halen is natuurlijk niet het doel van de NAVO top.

Ik snap ook niet waarom dit niet ff via Zoom kan hoor.

3 likes

Haha dit zei ik net ook meteen tegen m’n vriend.:laughing:

5 likes

Komt het opeens wel erg dichtbij hea

6 likes