Wat je even kwijt wil #70

🫠

1 like

Wat leuk! Ben pas de laatste tijd wat meer into motoGP (ben meer van de autosport) en lijkt me echt gaaf om eens heen te gaan.

3 likes

Ik deed net een free walking tour en we hadden een koffie pauze, maar daarna kon ik de groep niet meer vinden :sob: het was echt een super leuke gids en we gingen net de hidden gems en secret alleys ontdekken dus ik had echt zin in de rest van de tour

Ik heb letterlijk een uur gezocht maar ik kende de secret alleys natuulijk nog niet dus heb ze niet gevonden :sob:

12 likes

omg dit lijkt me zo awkward en kut, wat vervelend

Ja, het stomme was, dat ik achter haar stond bij het halen van koffie en nog met haar had gepraat. Toen kwam ik weer bij de afgesproken plaats 1 minuut te laat, maar ik zag niemand. Dus ik liep even rond en toen zag ik haar aankomen lopen en omzich heen kijken en dacht ik dat ik dus de eerste was die terug was. Het regende dus ik ging even in de winkel staan achter haar en voor mn gevoel ben ik daar echt maar 2 minuten geweest en toen ik omkeek was ze weg en kon ik dus niemand meer vinden.

Waarschijnlijk was ze dus opzoek naar mij, want het was een kleine groep en ik had ook veel met haar gepraat. :sob:

nee wat stom! wel raar dat ze dan al zo snel weer weggaan, zeker in een kleine groep zou ik verwachten dat ze wel even beter zoeken. maar misschien is er een heel strak schema ofzo

3 likes

Ja he! Of stond even op een plek te schuilen waar iedereen je nog kan zien.

1 like

ik woon tijdelijk in het buitenland voor mijn werk (paar maanden) dus ik probeer natuurlijk om de taal te leren, ook al spreken ze hier meestal wel engels. het is een toontaal dus moeilijk en ik ben er pas een paar dagen. en elke keer als ik een interactie heb in een winkel oid die volledig goed gaat zonder dat we engels gebruiken ben ik helemaal blij hahaha

23 likes

Super; de zaak is failliet🥲 Echt gekeken naar een betrouwbare zaak, die al lang bestaat, goede reviews heeft (want heb een hekel aan aanbetalingen moeten doen ruim van te voren met het risico dat iets failliet gaat)En dan nu dit. In het ergste geval zijn we 2000 euro kwijt en hebben we geen jurk. Super.

3 likes

Oh jeeetje dat is echt balen. Hoe lang is het nog tot de bruiloft?

Je moet even googelen of die zaak aangesloten is bij een bepaalde bruidsmodeorganisatie. Kan even niet op de naam komen, maar Bruidsmodezaak failliet of heb je een klacht? Dit kun je doen! | ThePerfectWedding.nl lees dit even door. Dan kan je dat misschien even checken.

2 likes

Ik heb mn ben er echt af gefietst naar de tandarts omdat ik een beetje te laat was en nu zit ik alweer 15 min te wachten :+1:

Nou, het heeft weer gewerkt want precies na deze post werd ik opgehaald :joy:

3 likes

Ik moest deze week verplicht thuiswerken maar heb nu die helikopter dat boven het world forum hangt de hele tijd over mijn huis vliegen. Wat een herrie :joy: Zit meer naar buiten te kijken dan te werken

4 likes

Hier vlogen gisteren twee chinooks (uit de kluiten gewassen helicopters) over. Wat een teringlawaai maken die dingen zeg

3 likes

Bizar! Alsof ze vlak voor je raam vliegen

3 likes

Pff wat blijft bloedprikken toch elke keer weer een avontuur. Ik ben dus moelijk te prikken, aders liggen diep en schieten ook weg. Vorige week 3 buisjes moeten prikken en toen moest ze al elke keer in mn arm weer zoeken naar de ader. Vanochtend 5 buisjes moeten prikken en daar heeft ze op 3 plekken voor moeten prikken, waarvan uiteindelijk 1x in mn hand. Uit 1 plek kwam gewoon geen bloed. Zo irritant weer.

Dit maakt dat ik er toch elke keer weer onwijs tegenop zie en het idee dat ik de komende 3 maanden nog een paar keer moet vind ik echt helemaal kut.

3 likes

Heeft je priklocatie een apparaat met echo? Misschien kun je daar eens om vragen, als het altijd zo moeilijk gaat

Denk op de locatie waar ik nu geweest ben niet, dat is zo een plek waar ze 1x per week zitten in een soort zijkamer. Ik zou het in het ziekenhuis kunnen vragen, maar moet zeggen dat ik door eerdere ervaringen de prikpost daar liever vermijd. Het is wel zeker iets om in gedachte te houden.

2 likes

Die persco van Trump momenteel kan gebruikt worden op scholen om te leren hoe je je tijd vol moet lullen zonder iets te zeggen. Snap der geen hol van maar wel vermakelijk.

1 like

Mijn verhuurder die me uit mijn appartement wilde zetten, tegen me geschreeuwd heeft, constant zonder enige aankondiging in huis stond en me de laatste tijd bleef bombarderen met telefoontjes omdat hij weer iets van me nodig had, kon het niet opbrengen om even 1 deur verder te lopen voor een fatsoenlijke overdracht.

Mocht de sleutels op het aanrecht leggen en dat was dat. Dag klotehuis :smiling_face_with_three_hearts: