Vanavond naar vrienden (met baby ) maar ik hoor dat het buiten is terwijl echt kut weer wordt voorspeld… nu heb ik minder zin om te gaan 🥹
Wat leuk!
Maar wat kun je met dit weer (en een baby) een hele avond buiten doen? Denk dat je vast snel binnen eindigt
Vind het ook lief dat je het geeft!
Wat moet ik er anders mee haha, is een dingetje dat steeds tikt op een ritme. Handig voor zang of compenseren, voor weinig als je dat niet kan.
Ze moet er ook doorheen om daar te komen en daarna weer naar huis te gaan neem ik aan?
Ik voel mezelf ziek worden atm en ik vind het zo kut Ik weet dat ik gewoon niet naar mijn vrienden moet gaan vanavond (en als ik mezelf daar niet van kan overtuigen dan doet de thermometer dat wel) maar ik keek er zo erg naar uit. Ik heb best wel een moeilijk jaar gehad waarin continu van alles mis ging, en ik had er echt behoefte aan om het ten minste wel op een normale manier af te sluiten en een leuke avond te hebben. Nu voelt het echt alsof 2024 me nog even een trap na geeft :’) gelukkig blijft mijn vriend ook thuis, dus ben ik in ieder geval niet helemaal alleen, maar pff
Ik belde net het geen spoed, wel brandweer nummer maar dat is blijkbaar een betaald nummer. Ik vind dat echt zo onlogisch.
Oh ja
Dat is om misbruik te voorkomen, dat gebeurde zo vaak op die nummers
Na een drukke oudejaarsdag waarop ik heb gewerkt en we 's middags een huis bomvol visite hebben gehad, is nu alles lekker opgeruimd, dochter is uit zichzelf gaan slapen en ik lig onder een dekentje op de bank
Ik was overprikkeld en ben ongesteld, dus dat de avond nu zo relaxt verloopt voelt echt als een cadeautje.
aha das fijn, hier ook wat overprikkeld. Hoopte op een rustig avondje op de bank onder kleedje.
Maar helaas vinden de mensen het leuk om de hele dag al vuurwerk af te knallen. Ben er nu al zo klaar mee. Dat ik geen eens zin heb, vannnacht ff te kijken naar wat vuurwerk.
Ik lig al twee uur in bed The Bear te kijken en partysnacks te eten, kan het iedereen aanraden. Pls geen ban voor saaiheid @Lula
Jaaaa, daarom zijn oliebollen meestal zo’n teleurstellen. Uren later nog boertje moeten laten van zoveel goor vet.
Zojuist een niet-droge oliebol gegeten. Prima te doen, maar nog steeds geen superfan.
Wat is een niet droge oliebol?
Nou, deze was vettig en niet droog van buiten en binnen.
Iedereen staat buiten en ik zit het binnen met een glas champi eens allemaal te aanschouwen, maar tering hee wat een hoop wind.
Jeetje wat een geld gaat er de lucht in, zeg!
Hier is het ook veel meer dan vorig jaar. Enorm veel