Moet je niet net als bij een mens meteen hulp inschakelen bij een steek in de keel/bek?
Ik ben helemaal verbaasd dat je niet de dierenarts niet hebt gebeld en ik heb nooit huisdieren gehad. Maar dat lijkt me toch best belangrijk? De zwelling kan ook nu nog toenemen lijkt mij, dan ben je wel echt te laat als hij straks andere symptomen laat zien (namelijk; nu maakt hij gekke geluiden maar straks krijgt hij geen voldoende lucht meer).
Zou er geen grasspriet in neus of keel zitten?
Volgens mij is het - ook bij mensen - zo dat als je geprikt bent daar vaak direct een reactie op volgt en niet pas 12 uur later toch? Ook niet dat een zwelling na 12 uur ineens nog toeneemt. Dat is in ieder geval mijn ervaring met een steek van een insect/wesp.
Als we het echt niet hadden vertrouwd, hadden we natuurlijk gebeld, maar het ziet er nu niet uit alsof onze hond in levensgevaar is.
@Bird jaa dat kan ook nog inderdaad. We weten het gewoon niet zeker. Maar houden het goed in de gaten uiteraard.
Jaa hier dacht ik nog even aan! Echt rotdingen zijn dat. Dan zijn we wel ver van huis denk ik⊠hoe krijg je dat er ooit uit (ook de dierenarts
)
Godver weet hetzelfde gezeik ![]()
leer ik het nou nooit
Waarom koop ik geen twee zakken tegelijk?? Man man man
Waarom niet bestellen? ![]()
Ja man man man ik zie nu pas dat dat voer op is!!! Dus bestellen is weer te laat
Ik bedoel meer bestellen zodat je dit in het vervolg hopelijk zoveel mogelijk voorkomt haha
Net terug van een verjaardagsborrel op het strand en het was echt heeerlijk. Zon onder zien gaan, in de verte lichtshow van een technofeest. Lekker bij een vuurtje. Ik moet echt vaker op dit soort avonden naar het strand.
Wij hadden vannacht 2 buurjongens spontaan te logeren (14 en 9) bij onze 14 jarige en nu hebben ze op het gezicht van de jongste getekend dus ik wil eigenlijk samen met die jongste een grapje terug uithalen.
Kom alleen niet echt op ideeën, het moet gewoon leuk zijn en geen straf.
Ik dacht om hem anders de waterslang te geven als ze op de trampoline zijn, maar dan weet ik ook hoe mn ramen/tuin/alles er daarna uitzien. Dacht miss heeft iemand hier nog ideeën.
Iets met snacks? Ik heb vroeger wel eens Oreos met witte tandpasta gevuld ipv die crĂšme en ik zag laatst een keukenspons met cakefrost.
Zo trots op mijzelf dat ik eindelijk eens mijn hele kledingkast heb uitgemest en nu ook echt afstand kan doen van kleding die ik al jaren niet meer draag omdat ik dan altijd denk â komt altijd wel een keer van pasâ.
Dit voelt zoveel overzichtelijker en ik kwam allemaal â oooojaaa- itemsâ tegen ( echt gĂȘnant
)
Het lijkt erop dat we toch op vakantie kunnen dit jaar, we hebben vervangende thuiszorg ter plaatse gevonden ![]()
Ik ga dit nu niet redden maar vind het wel een hele goede, dus gaan dit de volgende keer doen
Die âburenâ die achter mij wonen, nouja buren kan ik het niet noemen, hun tuin grenst aan de achterkant van onze tuin. Ze gaan op vakantie en die moeder zegt heel casual âja en ik wil nog van die airpods voor de kinderenâ roept die zoon "ja wel die van Apple!! En dus gaan ze er zo maar een aantal halen want ja ze raken ze altijd kwijt
. Ben je zo 600 euro oid kwijt met 3 kids lol
Mijn dochter noemt haar draadloze oordopjes van 15 euro ook AirPods en zegt ook altijd dat ze echt alleen Apple wil. Kopen we niet, maar toch noemt ze ze dus AirPods. Misschien heb je ons horen praten ![]()
Haha nou ga je ook naar de provence met de camper? Maar ja ze hebben volgens mij 1 tiener en de andere 2 iets jonger. Die zou ik echt geen apple airpods gunnen haha
Haha nee helaas niet
Ik dacht ik zet ff een docuâtje aan tijdens de was opruimen: Buiten Adem op de NPO (over de coronaperiode). Resultaat: tranen met tuiten. ![]()
Mijn vader zag net John Lammers (oud voetballer en trainer) in de ijssalon en dan moet hij daar weer heen en een heel verhaal ophangen
my god
En hij wil een gouden tand (mijn vader niet john (helaas))