Wat je even kwijt wil #70

Wauw! Ook gewoon onaangekondigd binnen komen. Dat is strafbaar he! Blij voor je dat je niks meer met hem te maken hebt, maar wel jammer dat het op zo’n manier moet worden afgesloten.

1 like

Ik vertalde ongeveer een week geleden mijn lievelingsboek “Nog 27 dagen leven” van Maren Stoffels in het Duits.

8 likes

Een paar weken geleden nog stond hij om half 9 's ochtends in mijn tuin (die afgesloten is met een poort) met een elektricien. “Ik liet mezelf maar binnen omdat ik niet wist of je nog sliep”. Nul aankondiging dus.

Ik weet dat het strafbaar is. Hij deed wel meer dingen die niet mochten, maar ik heb door omstandigheden de energie niet. Zeker omdat ik toch al ging verhuizen.

4 likes

Dat soort “huurbazen” zijn ook zuigers. Gelukkig ben je er vanaf.

4 likes

Ik heb ergens (anoniem) aangifte van gedaan bij de politie, maar het betreft een buur uit mijn straat. Diegene is vrij onvoorspelbaar/gevaarlijk en ik ben wel nerveus dat diegene erachter komt dat ik het was gezien eigenlijk niemand anders het kon zijn. Ben licht nerveus, hoop dat diegene er niet achterkomt en wraak oid wil nemen.

Heb je de politie ook over die angst verteld? Lijkt me vervelend :pensive:

1 like

Telefonisch wel genoemd ja en diegene zei dat het anoniem zou blijven, maar goed… als ik de enige ben die erbij was, ligt het er een beetje aan hoe slim die persoon is.

1 like

Altijd als ik in de auto zit kijk ik of er misschien dieren langs de weg zijn die gered moeten worden en vandaag zag ik dus echt een kitten in de linker vluchtstrook op de snelweg.

Ik ben gelijk van de snelweg afgegaan, een stuk terug gereden en toen er weer op gegaan om de kitten te redden. Ik heb zelfs een stuk met mijn knipperlichten aan langzaam over de vluchtstrook gereden (wat fucking eng was) maar ik kon hem niet meer vinden :sob:

Het was een kleine zwarte kitten, ik vind het zo erg dat ik hem niet kon redden :broken_heart:

6 likes

Kun je voor je eigen veiligheid dan niet beter een melding doen bij Rijkswaterstaat? Dan checken zij het voor je :duck:

1 like

Bestaat dat in USA?

4 likes

Subtiel :joy:

2 likes

pff ben echt moe en daardoor onverzadigbaar vandaag :weary: zin om de hele dag te vreten

5 likes

Ik heb woensdag een examen, en ik moet echt nog zoveel leren. Kwam er gister achter dat mijn dochter vandaag een studiedag heeft, dus dat werkte al niet in mijn voordeel, ben ik ook nog eens wakker geworden met migraine :sob:. Mehhhh.

Ik voel nu gewoon aan de lucht (luchtvochtigheid?) dat migraine op de loer ligt.

5 likes

richwaterstate

40 likes

Pfff het is zo benauwd en moest vandaag de hele hut schoonmaken

Dat uiteraard half naakt gedaan door de hitte dus mn buren hebben een leuke dag :joy:

3 likes

Vandaag zou er iemand komen om mijn balkonkast af te sluiten voor de 3 duiven waar ik last van heb… liggen er ineens 2 eieren :sob::sob: Echt mijn nachtmerrie gewoon, hoop echt dat dit de komende 5 weken goed gaat en dat er geen dood kuiken ineens op mijn balkon ligt. Dat is echt mijn grootste angst :joy: Maargoed nog even geduld :frowning:

2 likes

Eerder “no water state” dan, er is hier altijd een droogte :sweat_smile:

@Nox ik kon wel animal services bellen ofzo maar ik zou dan bang zijn dat het te lang duurde!

1 like

Ik zou die eieren weg gooien :grimacing: ik weet dat het niet mag, maar 1x een duivennest op mn balkon intact gelaten want omg zielig voor die duif en het was echt een hel qua poep en ongedierte.

13 likes

Dit idd. De vorige bewoners van ons huis hebben dit ook altijd gelaten, waardoor ons balkon een grote stinkende strontbende was en we nu, ruim 2 jaar later, nog steeds niet af van een duivenprobleem.

En weet ook dat het niet mag, maar ik heb dus wel een keer eieren weggehaald, had 4 nesten op 1 balkon. Ze hebben nog lang geprobeerd weer een nest te bouwen, maar we halen alles nu steeds weg voor ze eieren kunnen leggen.

3 likes