Dit bedoelde ik! Kwam er ff niet op haha
Ik zit morgen de hele dag op cursus op een externe locatie. Dus ik weet niet hoe het daar is met airco e.d.
Kan is heel groot dat ik in de file kom te staan.
Ik heb dus echt een mega kleding dilemma.
Denk dat ik extra outfit meeneem om me om te kunnen kleden. Om de file in de middag niet in mn werkoutfit te doen maar een korte broek.
Of een lange rok die je in de auto dubbel kunt vouwen?
Goede tip! Dan ga ik voor een lange jurk. Rok heb ik niet.
Ik heb een bepaalde taak wat me misschien extra geld op kan leveren weken lang uitgesteld en bleek uiteraard seconden werk te zijn in plaats van de uren die ik in mijn hoofd had. 🫠
Plint heeft toen ook een dichter uitgebracht met als thema corona. Deze gedichten vind ik ook zo dubbel om te lezen. ze zijn mooi geschreven, grappig maar het doet ook denken aan zoveel lastige en verdrietige dingen. Het is deze bundel mocht je benieuwd zijn.
Doe dit met koffiedik. En dan als een brownie versieren.
Aangezien je van sponsjes niet echt een hap kan nemen maar een hap koffiedik dan wel in je bakkes hebt ![]()
Spruitjes inpakken in Ferrero Rocher papiertjes vind ik ook altijd nog een klassieker. De jongste natuurlijk wel een echt chocolaatje.
Ik vind dit eigenlijk de meest leuke (en onschuldige)!
De Belgische basketbalvrouwen zijn voor de tweede keer op rij Europees kampioen. Wat een spannende match tegen Spanje.
Ja wow, moet nog een beetje bekomen van die laatste seconden, zo spannend!
Ik heb de hele buurt wakker geschreeuwd denk ik. En Emma MVP, zo verdiend!
Weer gaan werken na vakantie is zo kut. Ook dat je hier dan zo naar uit hebt gekeken en het nu voorbij is.
Op vakantiepark waar ik ben in Frankrijk is het heerlijk rustig. We hebben met regelmaat het zwembad voor onszelf. Ik vind het dan ook heerlijk om lekker net als vroeger handstanden in het water te maken, zwemmen als een zeemeermin onderwater, van de glijbanen met badpak tussen billen etc.
Terwijl ik zwemmen in Nederland maar gedoe vind. Maar waarschijnlijk als ik een prive zwembad had, was ik daar vaak te vinden. Nu maar hier nog even genieten.
Lekker thuiswerken met dit weer, dus onbeperkt ijskoffie. Heb de eerste al op ![]()
Omg, ik ben gewoon aangenomen!
Na 2.5 jaar geleden een burnout, duizenden paniekaanvallen, een heftige angststoornis, ontslag en reïntegreren via werkervaringsplaats heb ik weer een échte baan. Ik was zo overdonderd aan de telefoon dat ik bijna schreeuwde en zei “IK MOET EVEN VOOR DE VENTILATOR GAAN STAAN”. Gelukkig konden ze er om lachen. Mannnn, new beginnings dit hoor.
Wat goed! Van harte gefeliciteerd ![]()
Gefeliciteerd! ![]()
Ik moet zo naar de tandarts en ik wil niet. Ik vraag me af hoeveel stinkende mensen zij zien op een hete dag als vandaag. Je kan ook niet even afstand nemen als tandarts.