Wat je even kwijt wil #70

Ja en dan mag het niet wie komt je controleren dan
Ze hebben toch geen bewijs dat je het hebt weggegooid
Ik had een duivennest in mn dakgoot heeft ook iemand voor me weggehaald die beesten maken je hele dak stuk ajuuuuu

6 likes

Ik vind dat zo zielig, ze zitten er zo lief bij :joy: :sob: Maar dit is gelukkig de enige plek op mijn balkon waar het kan, dus als ze straks uit zijn gevlogen kan het direct dicht. Qua uitwerpselen is het wel echt smerig, heb gister nog een grote schoonmaak gehouden en de “doorgang” minimaal gemaakt, dus hoop dat het zo even te doen is. Heb dit probleem echt al weken dus dit maandje kan er ook nog wel bij. Mochten er dan weer eieren liggen haal ik ze wel weg hoor

@lightbox Ik ben dan altijd zo’n angsthaas dat mijn overburen een melding gaan maken. Die zitten front row dus die zullen het dan ook echt zien als ik ze weghaal. Die lui wonen zowat op hun balkon

2 likes

Jaaa boeie dan maken ze melding, tegen de tijd dat er iemand komt kijken zijn de eieren al weg en dan zeg jij dat je van niks weet :joy::joy::joy: net doen of je gek bent

8 likes

Jezus mensen, dieren hebben het al kut genoeg in deze wereld, laat die beesten gewoon een paar maanden met rust. Ik snap dat duivenstront etc heel smerig is, maar dit kunnen wij toch wel aan in ons luxeleventje waar we een heel huis en eindeloos veel schoonmaakmiddelen ter beschikking hebben en die duif daar ook ff bij wil met een paar takjes.

Kan je daarna zoveel stekels op je dak plaatsen als je wilt en heb je er nooit meer last van. @Mrs.Fraser nesten weghalen is een milieudelict (maar idd je zal in de praktijk niet snel beboet, worden maar even om aan te geven dat dit niet voor niks verboden is) en ook voor de dieren erg stressvol, het is echt veel diervriendelijker om afweer te plaatsen op de plek waar je ze weg wilt zodat ze gewoon een ander plekje gaan zoeken.

38 likes

Bij mij afgelopen nacht weer bingo. Je ‘voelt’ het echt aan de lucht hè. Zo drukkend.

Was het maar zo makkelijk, ik heb echt al van alle geprobeerd, maar ze blijven komen.

Mijn god ik heb een nieuwe auto en ik moet zo wennen aan hoe deze optrekt en schakelt, ik voel me echt weer even een kneus in het verkeer

4 likes

Ik heb echt het gevoel dat het laatste half jaar het “universum” met mij zit te fucken. Ik zal er uiteindelijk wel weer levenslessen of iets uit halen, maar ik hoef ze niet :tired_face:

6 likes

Haha ik heb echt zelden oogmigraine maar net in de auto was het raak :+1:t3:. Moet je iets mee doen die gave

2 likes

Als het een (deels) inpandig balkon is kan je misschien 1 of 2 zomers een net oid installeren? Veel vogels zijn gewoontedieren en komen idd jaar na jaar terug naar dezelfde broedplek. Als het je lukt om ze 1 of 2 jaar de toegang tot jouw balkon te ontzeggen zoeken ze waarschijnlijk een nieuw plekje zodat je definitief van dit paartje af bent.

3 likes

Ja doen! Ik heb dit gedaan vorig jaar en dit is nu een hele fijne vriendschap geworden!

1 like

Dat heb ik ook. Of ik heb ergens mij karma punten allemaal weggespeeld…

5 likes

Hahaha kat schrikt net omdat m’n laptop ineens zó hard ging blazen (klote migratie naar windows 11 op het werk :sob:)

Ik heb zo een afspraak voor laserontharing en ik ben echt allelei smoesjes aan het bedenken want het doet zooooo’n pijn. Daarna is het wel gelijk weer over en heb ik weer weken tot maanden gladde alles, maar ohh die drempel…

2 likes

Ik ben voor het eerst sinds tijden een paar uurtjes alleen in een stad, winkelen etc. Maar er is zo veel van polyester, verbaas me er echt over.

13 likes

Huh heb je hele donkere haren of scheer je niet goed op voorhand? Ik voelde alleen iets op plaatsen waar ik per ongeluk een haartje of stoppeltje had laten staan.

Ik weet niet waar dit het beste past maar echt leed is het (voor mij) niet dus maar hier

Ik had ooit een vriendin die van de een op de andere dag mij ontliep zo goed ze kon terwijl er nooit wat gebeurd was. Dacht ik. Kom ik er nu achter dat ik een vreselijke uitspraak heb gedaan over de hoofdpersoon in een boek van haar lievelingsschrijfster. Ik heb namelijk gezegd ‘Ik vind dat wel een pieperd’ Dat vind ik nog steeds dus het komt nooit meer goed met ons :sweat_smile:

11 likes

Wow ik dacht even dat ik in het domme dingen uit je kindertijd topic zat maar dit is gewoon nu!? :laughing:

1 like

Ben wel echt benieuwd over welk karakter uit wel boek dit gaat nu

6 likes

Haha dat had ook zo maar gekund :smile:

3 likes