Wat je even kwijt wil #70

Ik had vanmorgen geschoren, maar heb hele donkere haren dus dat kan wat pijnlijker zijn. Er zijn verschillende soorten lasers en de behandelaar zei ook dat die ik krijg, voor de meeste behoorlijk pijnlijk kan zijn. Het is vooral een soort hitte die echt intens is en enorm prikt alsof er naalden in je huid gaan.

Maargoed, vandaag viel mee want ik had de andere laser :tada:

3 likes

Ik heb een vriendin die ooit boos om me werd omdat ik zei dat LisanneLeeft zich aanstelde, terwijl zij haar een krachtige vrouw vond.

Was ze ook oprecht boos over haha, dat je denkt hoezo is zij je heuvel?

11 likes

Haha werkelijk wat toch bijzonder als je je zoiets zo aantrekt

Sowieso rare gang van zaken dat je het altijd met elkaar eens moet zijn helemaal over dit soort onbenulligheden

3 likes

Vertel ajb over welk personage dit gaat :pray:t2:

10 likes

Zo heb ik een vriendin die echt boos op me werd omdat ik zei dat ik de zanger waar ze al jaren een crush op had, niet goed vond zingen (random Indian dude die niemand kent hier) :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik kan niet slapen en ik moest ineens aan Marije Berkelaar denken, de eerste medicijnvrije huisarts in Nederland. Hoezo echt :joy: Anyway, ze is nog steeds gestoord. Hoop dat ik nu gewoon kan slapen

3 likes

Lol ik was net in een shoarma tent en vlak daarvoor waren Willem Alexander en Maxima er. De eigenaar liet ff een video zien als bewijs :joy:

34 likes

WAAR WELKE TENT

1 like

Jaffa in Rotterdam bij witte de with

8 likes

Sickelini

5 likes

dan hebben ze een drukke dag gehad want ik kreeg ook video’s te zien dat ze deze avond lekker op het plein in den haag zaten

2 likes

Hoe laat

6 likes

het was nog licht, denk rond 7/8 dan maar heb niet meer details :frowning: (oké weet niet of maxima er ook was want hier was alleen willy op te zien)

2 likes

Hahaha blijkbaar gaat er iets rond op social media waarbij ze zeggen dat die labubu’s bezeten zijn. Nu worden ze massaal verbrand en kapot gemaakt? Dag geld :joy:

1 like

Wat een dom gedrag zeg

2 likes

Ik wil niet openbaar shamen want het zijn prima boeken verder maar de hoofdpersonen zijn altijd meisjes zo rond de 20 en zo onzelfstandig en alles is eng en moeilijk en nou ja ze piepen :grimacing:

1 like

Klinkt als de zeven zussen

3 likes

Dacht dat Wim Lex in Assen was. :rofl:

2 likes

Je wilt random boeken niet shamen?

8 likes

De schrijfster
Ze zijn namelijk allemaal zo

@Lemonade Oh echt? Dan sla ik die serie over haha