Oké dan raad ik Colleen Hover of Sarah J Maas of twilight haha
Ik werd echt agressief van dat eerste boek en na 30 bladzijdes opgegeven
Onze hond heeft een bij opgegeten en maakt allemaal gekke geluiden steeds. Hij lijkt wel goed te kunnen ademen tussen die gekke geluiden door. Wil niks eten en drinken. Echt zielig. Dit heeft ie niet gedaan sinds puppy tijd (hij is nu bijna 11!)
Naar de dierenarts direct
Ik ben best een beetje trots op mezelf, haha. Ik ging een pakketje aannemen en de deur waaide achter mij dicht. Mijn man is de hele dag weg en komt pas 's avonds laat terug. En in plaats van in paniek te raken, ben ik gewoon gelijk naar de buren gegaan om te vragen of ze me konden helpen. De buurman is net met de ladder door ons open slaapkamerraam geklommen om de deur open te doen.
En ik heb mijn lesje ook weer geleerd
ZEG GEWOON! Hier word ik echt pissig om
Was net op een verjaardag en ik rook echt zo’n verschrikkelijk stinkpoten. Ik dacht: wat is hier aan de hand…was iemand in de keuken een kaasplank aan het maken.
Hoe is dit afgelopen?
Ik heb hier wle eens gelezen dat mensen niet geloven dat al die tijdschriften echt mensen hebben geïnterviewd. Maar de Elle heeft dus hele journalisten verzonnen. Oh en zelfs een psycholoog
Voor als je liever leest
Ik zag laatst een filmpje op Twitter van de tiktok van de Elle redactie en jezuschristus ze waren allemaal een soort hersendood. Was echt erg.
Heb geen tiktok dus kan niet delen maar zoek maar op @ mensen met tiktok
Edit: dat was wel Elle NL en niet België.
Ik vind het echt leuk om soms op streamingdiensten te kijken wat de mensen met wie ik het deel allemaal kijken
Voelt altijd een beetje illegaal en alsof ik speel met hun privé
Is inmiddels (alweer een tijdje haha) rustig. We weten niet zeker of het een bij/wesp was. Hij at iets (we dachten gras) en daarna deed ie ineens gek en zat ie te niezen en met zn poot over zn neus te wrijven. Daarna die gekke geluiden. Maar at en dronk wel goed.
Als ie zich druk maakt dan beginnen die gekke geluiden weer. We denken dat ie dus geprikt is en dat het kriebelt in zn keel. Maar houden het in de gaten!
Haha ja, 9/10 keer denk ik iel kijk jij dat, maar soms haal ik er ook inspiratie uit
Moet je niet net als bij een mens meteen hulp inschakelen bij een steek in de keel/bek?
Ik ben helemaal verbaasd dat je niet de dierenarts niet hebt gebeld en ik heb nooit huisdieren gehad. Maar dat lijkt me toch best belangrijk? De zwelling kan ook nu nog toenemen lijkt mij, dan ben je wel echt te laat als hij straks andere symptomen laat zien (namelijk; nu maakt hij gekke geluiden maar straks krijgt hij geen voldoende lucht meer).
Zou er geen grasspriet in neus of keel zitten?
Volgens mij is het - ook bij mensen - zo dat als je geprikt bent daar vaak direct een reactie op volgt en niet pas 12 uur later toch? Ook niet dat een zwelling na 12 uur ineens nog toeneemt. Dat is in ieder geval mijn ervaring met een steek van een insect/wesp.
Als we het echt niet hadden vertrouwd, hadden we natuurlijk gebeld, maar het ziet er nu niet uit alsof onze hond in levensgevaar is.
@Bird jaa dat kan ook nog inderdaad. We weten het gewoon niet zeker. Maar houden het goed in de gaten uiteraard.
Of een grasaar! Die hebben van die weerhaakjes waardoor ze best vaak in neuzen of tussen de tenen van honden komen en dan helemaal vast komen zitten
Jaa hier dacht ik nog even aan! Echt rotdingen zijn dat. Dan zijn we wel ver van huis denk ik… hoe krijg je dat er ooit uit (ook de dierenarts )
De dierenarts wel hoor! Doen ze blijkbaar heel vaak in dit seizoen haha. Maar soms wel door een operatie als ie er te diep in zit, brr.
Naja hopelijk is het in jullie geval niks!
Godver weet hetzelfde gezeik leer ik het nou nooit
Waarom koop ik geen twee zakken tegelijk?? Man man man