Wat je even kwijt wil #70

Waarom niet bestellen? :sparkles:

3 likes

Ja man man man ik zie nu pas dat dat voer op is!!! Dus bestellen is weer te laat

Ik bedoel meer bestellen zodat je dit in het vervolg hopelijk zoveel mogelijk voorkomt haha

5 likes

Net terug van een verjaardagsborrel op het strand en het was echt heeerlijk. Zon onder zien gaan, in de verte lichtshow van een technofeest. Lekker bij een vuurtje. Ik moet echt vaker op dit soort avonden naar het strand.

19 likes

Wij hadden vannacht 2 buurjongens spontaan te logeren (14 en 9) bij onze 14 jarige en nu hebben ze op het gezicht van de jongste getekend dus ik wil eigenlijk samen met die jongste een grapje terug uithalen.

Kom alleen niet echt op ideeën, het moet gewoon leuk zijn en geen straf.
Ik dacht om hem anders de waterslang te geven als ze op de trampoline zijn, maar dan weet ik ook hoe mn ramen/tuin/alles er daarna uitzien. Dacht miss heeft iemand hier nog ideeën.

5 likes

Iets met snacks? Ik heb vroeger wel eens Oreos met witte tandpasta gevuld ipv die crème en ik zag laatst een keukenspons met cakefrost.

20 likes

Zo trots op mijzelf dat ik eindelijk eens mijn hele kledingkast heb uitgemest en nu ook echt afstand kan doen van kleding die ik al jaren niet meer draag omdat ik dan altijd denk “ komt altijd wel een keer van pas”.
Dit voelt zoveel overzichtelijker en ik kwam allemaal “ oooojaaa- items” tegen ( echt gênant :grimacing:)

18 likes

Het lijkt erop dat we toch op vakantie kunnen dit jaar, we hebben vervangende thuiszorg ter plaatse gevonden :partying_face:

124 likes

Ik ga dit nu niet redden maar vind het wel een hele goede, dus gaan dit de volgende keer doen

3 likes

Die “buren” die achter mij wonen, nouja buren kan ik het niet noemen, hun tuin grenst aan de achterkant van onze tuin. Ze gaan op vakantie en die moeder zegt heel casual “ja en ik wil nog van die airpods voor de kinderen” roept die zoon "ja wel die van Apple!! En dus gaan ze er zo maar een aantal halen want ja ze raken ze altijd kwijt :cry: . Ben je zo 600 euro oid kwijt met 3 kids lol

1 like

Mijn dochter noemt haar draadloze oordopjes van 15 euro ook AirPods en zegt ook altijd dat ze echt alleen Apple wil. Kopen we niet, maar toch noemt ze ze dus AirPods. Misschien heb je ons horen praten :smiling_face_with_tear:

9 likes

Haha nou ga je ook naar de provence met de camper? Maar ja ze hebben volgens mij 1 tiener en de andere 2 iets jonger. Die zou ik echt geen apple airpods gunnen haha

1 like

Haha nee helaas niet

2 likes

Ik dacht ik zet ff een docu’tje aan tijdens de was opruimen: Buiten Adem op de NPO (over de coronaperiode). Resultaat: tranen met tuiten. :smiling_face_with_tear:

12 likes

Mijn vader zag net John Lammers (oud voetballer en trainer) in de ijssalon en dan moet hij daar weer heen en een heel verhaal ophangen :joy: my god

En hij wil een gouden tand (mijn vader niet john (helaas))

4 likes

Dit bedoelde ik! Kwam er ff niet op haha

2 likes

Ik zit morgen de hele dag op cursus op een externe locatie. Dus ik weet niet hoe het daar is met airco e.d.
Kan is heel groot dat ik in de file kom te staan.

Ik heb dus echt een mega kleding dilemma.

Denk dat ik extra outfit meeneem om me om te kunnen kleden. Om de file in de middag niet in mn werkoutfit te doen maar een korte broek.

3 likes

Of een lange rok die je in de auto dubbel kunt vouwen?

5 likes

20 likes

Goede tip! Dan ga ik voor een lange jurk. Rok heb ik niet.

2 likes