Het was bij eentje in Amsterdam! Ik wil best de naam DM’en als iemand het echt wil weten maar de naam hier online te zetten vind ik ook niet nodig.
We hadden ook echt een mega kleine tafel precies bij het gangpad waar alle gerechten kwamen en het tochtte mega erg. Toen ons water bijna op was(er zat nog genoeg in voor een klein glas), werd de fles tijdens de laatste gang meegenomen en een nieuwe neergezet zonder dat wij erom vroegen. Voordat we het wisten hadden we nieuw water en mochten we er uiteraard wel voor betalen. Ondanks dat er maar 1 klein glas uit die fles werd geschonken
. We hadden een groep van zo’n 18 mensen achter ons die mega luidruchtig waren en binnen 1,5uur max waren we klaar met de 4gangen. Het was zo apart allemaal en totaal niet wat we hadden verwacht. Gelukkig was mijn burger king daarna wel echt amazing.
We hebben zelfs tijdens het eten gecontroleerd of het wel echt een ster had. We hebben er overigens niks van gezegd want de mensen in de bediening waren allemaal erg jong en ik merkte meteen dat het ook niks zou uitmaken.