Wat je even kwijt wil #70

Ik ben deze ook gaan kijken en pfff wat heftig zeg.

Zo bizar om dit terug te zien, echt raar hoeveel van dit soort dingen helemaal weg zijn gestopt in m’n hoofd.

Zoveel mensen zijn volgens mij vergeten hoe traumatisch dit geweest is en hoeveel mensen hier nu nog last van hebben.

8 likes

Ik heb een bepaalde taak wat me misschien extra geld op kan leveren weken lang uitgesteld en bleek uiteraard seconden werk te zijn in plaats van de uren die ik in mijn hoofd had. 🫠

4 likes

Plint heeft toen ook een dichter uitgebracht met als thema corona. Deze gedichten vind ik ook zo dubbel om te lezen. ze zijn mooi geschreven, grappig maar het doet ook denken aan zoveel lastige en verdrietige dingen. Het is deze bundel mocht je benieuwd zijn.

6 likes

Doe dit met koffiedik. En dan als een brownie versieren.
Aangezien je van sponsjes niet echt een hap kan nemen maar een hap koffiedik dan wel in je bakkes hebt :smiling_imp:

4 likes

Spruitjes inpakken in Ferrero Rocher papiertjes vind ik ook altijd nog een klassieker. De jongste natuurlijk wel een echt chocolaatje.

17 likes

Ik vind dit eigenlijk de meest leuke (en onschuldige)!

7 likes

De Belgische basketbalvrouwen zijn voor de tweede keer op rij Europees kampioen. Wat een spannende match tegen Spanje.

8 likes

Ja wow, moet nog een beetje bekomen van die laatste seconden, zo spannend!

3 likes

Ik heb de hele buurt wakker geschreeuwd denk ik. En Emma MVP, zo verdiend!

7 likes

Weer gaan werken na vakantie is zo kut. Ook dat je hier dan zo naar uit hebt gekeken en het nu voorbij is.

21 likes

Op vakantiepark waar ik ben in Frankrijk is het heerlijk rustig. We hebben met regelmaat het zwembad voor onszelf. Ik vind het dan ook heerlijk om lekker net als vroeger handstanden in het water te maken, zwemmen als een zeemeermin onderwater, van de glijbanen met badpak tussen billen etc.

Terwijl ik zwemmen in Nederland maar gedoe vind. Maar waarschijnlijk als ik een prive zwembad had, was ik daar vaak te vinden. Nu maar hier nog even genieten.

38 likes

Lekker thuiswerken met dit weer, dus onbeperkt ijskoffie. Heb de eerste al op :heart_eyes:

11 likes

Omg, ik ben gewoon aangenomen!

Na 2.5 jaar geleden een burnout, duizenden paniekaanvallen, een heftige angststoornis, ontslag en reïntegreren via werkervaringsplaats heb ik weer een échte baan. Ik was zo overdonderd aan de telefoon dat ik bijna schreeuwde en zei “IK MOET EVEN VOOR DE VENTILATOR GAAN STAAN”. Gelukkig konden ze er om lachen. Mannnn, new beginnings dit hoor.

271 likes

Wat goed! Van harte gefeliciteerd :partying_face:

4 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

2 likes

Ik moet zo naar de tandarts en ik wil niet. Ik vraag me af hoeveel stinkende mensen zij zien op een hete dag als vandaag. Je kan ook niet even afstand nemen als tandarts.

3 likes

Heel goed, gefeliciteerd!

4 likes

Haha ja genoeg denk ik maar überhaupt blijkbaar. Ik was laatst vergeten dat ik moest de volgende dag en toen had ik in mijn onwetendheid super veel aioli gegeten en wijn gedronken dus ik lag daar ook echt te meuren. Wel al voor ik ging liggen m’n excuses aangeboden maar ze zei dat ze wel erger meemaakt.

1 like

Wat super fijn! Gefeliciteerd! Veeeel plezier gewenst op je nieuwe werkplek.

1 like

Mijn tandvlees is ontstoken. Ik haat dat gevoel van die ragers / stokers / flos maar zal er toch aan moeten geloven…

1 like