Wat je even kwijt wil #70

Ik had dit weekend vriendinnenweekend en het was echt perfect :sparkling_heart: waarom gaan leuke dingen altijd zo tering snel voorbij. Ik heb 1 x geknipperd geloof ik my god

39 likes

Ik had dit laatst ook en heb toen Toco-Tholin druppels op mijn tandvlees en tong gesmeerd. Na ƩƩn dag was de pijn helemaal verdwenen!

1 like

Mijn ouders moesten vandaag hun hondje laten inslapen :sob:. Het is echt beter want hij had heel veel pijn, at bijna niet meer en was ook al een tijdje dement. Maar meh het zal zo raar zijn dat hij er niet is als ik weer op bezoek ga. De afgelopen 12 jaar was hij er gewoon altijd.

18 likes
2 likes

Heb vandaag een behandeling gehad voor zenuwpijn met een peperpleister. En nu fikt mn been en dat is echt dubbel kut nu met dit weer. Doet goed zeer ook, kan me dat helemaal niet herinneren van de vorige keer dat ik deze behandeling kreeg.

1 like

Mn vriend moet overwerken en ik zit nu lekker steltz te drinken en love island te kijken met mn twee katten. 10/10.

15 likes

Oh wat kut maar kun je er iets meer over vertellen? Ik heb hier nog nooit van gehoord maar zou echt heul graag die pijn verminderen

1 like

Oh dankje maar ik heb geen pijn gelukkig! Het is dat de tandarts zegt dat het ontstoken is haha, merk er zelf niks van. Zolang ik dus niet tussen mijn tandvlees ga stoken… Maarja dat moet wel helaas.
Ik dacht eigenlijk altijd dat al dat gedoe over flossen enzo overdreven was, maar vroeger hadden bejaarden ook wel heel vaak een kunstgebit. Zal toch wel een reden hebben :sweat_smile: Al moet ik zeggen dat mijn moeder vroeger ook gerust nog 's avonds na het tanden poetsen een snoepje kreeg, dus in die tijd ging het sowieso al wat minder lekker qua mondhygiƫne denk ik.

3 likes

Ik was ook altijd anti flos maar als je het trouw elke dag doet dan kun je op een gegeven moment niet meer zonder! Zo’n lekker schoon gevoel. En als je tandvlees ontstoken is dan stinkt het waarschijnlijk ook, en dat is ook echt goed om weg te werken met goed flossen (want niemand wil uit z’n mond meuren).

4 likes

Hmm oke ik hoop het! Wil het nu wel echt beter gaan doen. Flossen vind ik wel nog net iets kutter dus ga wel voor ragers, die raad mijn tandarts ook aan.
Het stinkt gelukkig niet, dat heb ik wel even nagevraagd in mijn omgeving haha. Maar goed moet er ook niet pas wat aan gaan doen als het eigenlijk al te laat is. Dat het naar het bot doortrekt bijv.

4 likes

Ik vind dat gevoel ook heel naar, dus ik zit eraan te denken om een waterflosser te kopen. Heb ik ooit eens gebruikt en is echt een ander gevoel, dus misschien nog de moeite waard om in te investeren!

Wow ik kwam erachter dat als je muggenbeten ff een uurtje koelt met een icepack ze helemaal niet meer jeuken en die harde plakken erachter ook een stuk minder zijn :astonished:

9 likes

Ik heb chronische pijn waarbij warmte het enige is dat echt helpt… Dus nu zit ik op bed met een kruik op m’n buik, een ventilator op m’n hoofd gericht en een waterijsje hahaha hopen dat die kruik snel z’n werk doet :hot_face:

6 likes

Ah zo kut is dat! Hopelijk straks weer wat beter te doen met een kruik. Ik heb pas mijn kruik maar wat minder warm gemaakt, dat hielp ook al beetje maar daar zul je vast zelf al opgekomen zijn

3 likes

Ik heb een elektrische, normaal op de hoogste stand maar nu maar een standje lager idd. Werkte ook gelukkig, ik ben weer kruikvrij haha.

1 like

Ik ben vandaag in het openbaar gevallen. Echt achterover liggend. Ik kwam omhoog en moest lachen omdat ik het grappig vond maar iedereen keek alleen geschrokken terug.

1 like

Ik ben 8 dagen naar Kreta en het is al de hele week rond de 35 a 37 graden en ik ga dood :sob: Vlieg vanavond naar huis en keek zo uit naar wat verkoeling, maar nu is er een hittegolf. Gelukkig staat er dat het morgen gaat regenen en onweren thuis en ik kijk er zoooo naar uit :heart_eyes:

6 likes

Ben je okĆ©? Door die blikken wordt het ook alleen maar ongemakkelijkeršŸ˜‚

3 likes

Ja, gaat prima. Ik had ook nergens pijn. In m’n hoofd was het ook een grappige val. Dus eigenlijk was het ongemakkelijke deel vooral ik lachend terwijl iedereen schrok.

Waarom ga je dan naar Kreta op vakantie?

39 likes