Ja dat dacht ik dus ook! Heb dat ook aan mijn tandarts gevraagd maar blijkbaar werkt dat wel voor etensresten maar niet tegen tandsteen. Het doet wel iets maar niet genoeg. Helaas.
Omdat er stond dat de temperatuur gemiddeld rond de 25 graden zou zijn, en ik tm 30 graden meestal wel prima vind.
Onregelmatig werken heeft nadelen, maar absoluut ook voordelen. Ben nu gewoon 5 dagen vrij zonder vakantiedagen te hoeven inzetten
Normaal gesproken ben ik de eerste die klaagt over de warmte als het ook maar iets zonnig is. Maar ik vond het vandaag wel meevallen? Ik heb niet eens gezweet.
We lagen wel aan het zwembad op een camping maar ik heb geen moment gedacht dat het te warm was. Terwijl ik vorige week zondag met 26 graden dat al wel had (en toen ook aan het zwembad lag).
Het voelt nu net alsof er iets niet goed met mij is.
Nee same, maar vorige week was het benauwder warm, dan loop ik ook te zweten en te astmaâen. Deze dagen is het zon-droog warm, dat kan ik ook veel beter hebben. Verschilt per persoon denk ik
Ligt er misschien ook aan waar je bent? In de stad of de natuur? En waar in NL? Ik vind qua gevoel ook wel een groot verschil tussen 32 en 38 graden zitten.
Zo maar echt ja! Het voelde voor mij in ieder geval alsof ik mijn eigen crematie binnenwandelde toen ik een stuk moest lopen naar het station
Ja ik ben echt groot fan van de zomer, ben koningin terras en gisteren ging prima maar vandaag had ik het in de betonnen speeltuin waar ik woon wel zwaar haha. Was ook nul wind haha. Das wel wat anders dan stilliggen bij een zwembad.
Ik ben ook zĂł blij dat ik er dus toevallig net voor was en inderdaad morgenavond regen en onweer
Hier is een apart topic voor he jongens
Ik zit in de tuin en ik kan er zo van genieten dat er allerlei vogels in onze struiken zitten, een zandbad nemen of rondspetteren in het vogelbadje.
Beiden op dezelfde camping dus goed vergelijkingsmateriaal.
Ik gebruik zetpillen ivm een darmkziekte maar ze zijn gewoon gesmolten door de hitte in huis
Ook als je antiallergiepillen gebruikt voor hooikoorts, kwam ik laatst achter! Krijg nu niet eens meer van die plakkaten én het jeukt niet
Ik las online dat het even goed werkt, maar dat zal dan wel niet zo zijnâŠ
Net was ik nog even een late night sproeisessie aan het houden in mân tuin. Achterin de tuin heb ik wat vogelvoer en water enzo liggen, dat ging ik ook checken. De vogels hadden niks gegeten vandaag en het vogelvoer was nu bedĂłlven onder de naaktslakken, wel 30/40 stuks op een vierkante meter denk ik. Dus ik sta daar een tijdje met mijn zaklamp verbaasd naar te kijken en âwooooowâ te zeggen en te bedenken of/wat ik ga doen. En na een minuut ofzo zie ik opeens dat midden in het schijnsel van mijn zaklamp een egel zit, héél stilletjes en onopvallend in zân schutkleur. Ik ben meteen weer weggeslopen. Hopelijk heb ik âm niet bang gemaakt en gaat âie nu lekker door met zân feestmaal. Ik ben ook helemaal tevreden dat ik nu bevestiging heb dat de egel het waterbakje in die hoek gebruikt.
Ik ben sinds 6 uur uit bed maar nu ben ik verscheurd tussen dit moment van de dag gebruiken dat het maar 21 graden is om de hond uit te laten en hard te lopen (na elkaar, niet tegelijkertijd), of zo lang mogelijk thuis blijven om het huis te luchten.
Ik bedoel, ik ga natuurlijk mân hond uit laten maar het is ook zo lekker om even de ramen en deuren open te hebben.
(het kan niet allemaal tegenover elkaar open helaas als ik weg ben)
20 minuten goed luchten en daarna hardlopen en de hond uit laten? En volgende keer als je wakker bent om 6 uur meteen alles open zetten. Dat is heerlijk
Ik ben zo moe Het is niet eens dat ik slecht slaap, ik heb eigenlijk best lekker geslapen afgelopen nachten, niet liggen woelen ofzo en netjes een uur of 8, maar ik ben gewoon nog in diepe slaap als mijn wekker gaat en zou het liefst 3 uur eraan plakken.
Afgelopen weekend kon ik een dag zonder wekker wakker worden en heb ik 10+ uur geslapen (wel tussendoor wakker maar dan snel weer ingeslapen). Alsof ik gewoon veel meer slaap nodig heb. Die slaapbehoefte vind ik eerder bij de winter passen dan bij de zomer.
Ben nu op mn werk en heb thuis de parasol open staan tegen de zon, maar lees nu op rtv oost dat er einde van de middag hagelstenen zo groot als pingpongballen kunnen vallen woon gelukkig dicht bij werk dus ik rij zo voor de zekerheid maar ff op en neer om de parasol in te klappen haha