Wat je even kwijt wil #70

Ik kan niet wachten!

2 likes

Geen garanties natuurlijk maar mij helpt magnesium nemen voor het slapen enorm <3

2 likes

Ik ben ook doodmoe in dit weer hoor. Heel suf word ik ervan.

3 likes

Ik ga helemaal stuk om die parodieën op die podcast van megan markle en die interviewer. Voral die van ene michael pavano.

6 likes

Als ik buienradar zo zie dan lijkt het hier (Twente) nog wel met een sisser af te lopen hahaha

1 like

Dit ziet er nog wel uit alsof het wat kan worden haha

2 likes

Ik ben normaal echt een zeikerd bij hoge temperaturen maar ik moet zeggen dat het me alles mee is gevallen dit keer! Straks onweer, kom maar door

1 like

Ik zou eigenlijk vanmiddag bloed doneren maar heb het verplaatst naar morgen! Ben echt bang dat ik out ga van de warmte haha.

4 likes

Het was een grasspriet inderdaad :flushed: de dierenarts had een video bekeken en nav hadden we vandaag een afspraak. Gisteravond ineens veel niezen (arm beest met die hitte), toen dacht ik al het is echt een grasspriet en serieus 10 min voor die afspraak hing er ineens een stuk grasspriet uit zn neus!!! Hij had zn tong gewoon kapot gebeten van het niezen, echt sneu. Nu alles weer goed en is ie lekker aan het bijkomen in de wind

7 likes

Woahh het heeft nog niet eens geregend maar het is ineens zo aangenaam

1 like

Ik had vannacht alles open gezet. Word ik wakker door gekriebel op mijn been. Ik dacht dat het een mug was. Opeens hoor ik geritsel en gekraak dus had toen wel door dat het een groter beest betrof.
Was het een gigantische sprinkhaan, denk wel 3/4 grootte van mijn hand. Wist niet eens dat we zulke grote hadden in Nederland haha.

12 likes

Zo eentje had ik laatst ook in m’n badkamer! Heb echt gefascineerd staan kijken. Toen ging ik iets pakken om hem te vangen en toen ik terugkwam was hij verdwenen. Hopelijk gewoon weer terug door het raam naar buiten gegaan haha

1 like

Nieuwe angst ontwikkeld, thanks :joy:

3 likes

Ahhh het is zo lekker koel, ik heb gewoon een pyama aan en vannacht weer onder een dekbed slapen :heart_eyes:

1 like

Maar dat beestje heeft dus vier dagen met een grasspriet in z’n keel/neus gelopen? Sorry maar ik vind het wel bizar dat je zo lang wacht om je, ook nog eens op leeftijd, hond te helpen. Dat moeten echt vier hele nare dagen voor hem zijn geweest, arm dier.

90 likes

Dat is 5 dagen geleden ofzo al? Nu pas gegaan :flushed:

19 likes

Ja snap dat je dat zo vindt na het lezen van deze paar zinnen op een forum. Maar het beestje was hartstikke vrolijk op zondag en maandag + de dierenarts zag geen directe noodzaak. Pas dinsdagavond begon het vele niezen en dat was echt zielig.

Woensdagochtend twijfelden we nog om te bellen of de afspraak eerder kon (die stond net na het middaguur) en toen kwam dus 10 min ervoor die spriet eruit.

Maar goed, het blijft lastig inschieten bij dieren die niet kunnen praten en het advies van de dierenarts speelt hierin ook grotendeels mee (in combi met vrolijk zijn, goed eten etc).

3 likes

Oh ik voel hier alweer hélemaal een discussie ontstaan, zin an. Een paar zinnen op een forum, weerspiegelt niet de toestand hoe het er in het echte leven aan toe gaat mensen.

Ik dacht wellicht vind iemand het nog fijn om te weten dat alles goed is inmiddels, 5 hele dagen later :+1:t3:

10 likes

Denk dat die mening 5 dagen geleden wel al grotendeels gevormd is toen je dacht dat hij inwendig gestoken was door een bij/wesp en je zelfs toen geen actie ondernam.

71 likes

Haha ja precies. Het oordeel was toen al gevormd nav een paar zinnen op een forum en niet het daadwerkelijk observeren van je eigen huisdier, die je door en door kent.

Wij zijn in ieder geval blij dat alles weer goed is, kan op dit forum nog even zuur gedaan worden, zoals wel vaker.

1 like