Wat je even kwijt wil #70

Zeker :+1:t2:

7 likes

Is dat niet het hele punt waarom je bij enige twijfel al naar een dierenarts gaat???

38 likes

Ik ben vandaag echt drie keer geraakt door aandoenlijke/verdrietige filmpjes en een Threads draadje. Waarom kunnen mensen zo gemeen zijn:(

1 like

Ik moet ongesteld worden en ik werd vanochtend al zo boos van de manier waarop iemand op z’n kauwgum kauwde, dat wordt wat vandaag

6 likes

Ik post gewoon nog lekker een keer. Nog iets waar ik boos om ben. Ik zag een filmpje van een vrouw die door borstkanker haar borsten moest laten amputeren. Voor het herstelproces is ze veel gaan zwemmen maar ze kan geen strakke dingen om haar borst verdragen. Maar nu mag ze niet zonder bovenkleding zwemmen, omdat dat niet volgens de ‘richtlijnen’ is. Terwijl die vrouw heeft geen borsten en geen tepels meer.

Daar word je toch loco van

49 likes

Ach ja zag dat filmpje net voorbij komen.:disappointed:

5 likes

Het oordeel is gebaseerd op jóuw omschrijving van de situatie. Een situatie die, zonder adequaat handelen en met wat pech, levensbedreigend had kunnen zijn. Met tien minuten tijd bij een dierenarts had je kunnen voorkomen dat hij niet zijn hele tong kapot hoefde te bijten.

Ik ben dan ook blij dat hier niet luchtig op wordt gereageerd.

64 likes

Oh, ik zag hem ook voorbij komen. Tranen in m’n ogen. Wat een lieve vrouw ook. Aan de reacties te lezen ging de omroep wel navraag doen bij het desbetreffende zwembad.

5 likes

Blijkbaar niet want je hebt hem 5 dagen met een grasspriet in zijn neus laten lopen waar hij zichtbaar last van had.

36 likes

Ik ben op de camping en m’n krant zou hier bezorgd worden maar is nog geen enkele keer gebeurd. Dus vandaag, naast de online melding, ook de klantenservice gebeld. En ik raak dan helemaal woest van het automatische keuzemenu maar iedere keer als ik dan een medewerker spreek is diegene zo lief. Nu fingers crossed dat ik de komende dagen wel een krant krijg.

3 likes

Die heb ik ook gezien. Ik vond het zo erg voor die vrouw. Iemand bij het zwembad had geklaagd.
Slaat echt nergens op. Laat die vrouw lekker zwemmen zonder bovenkleding

11 likes

Ik zit al weken thuis wegens burn-out/depressie/weet ik het, alles loopt kut. Ik had juist vorige week het gevoel dat ik er alleen maar dieper in wegzakte, i.p.v. dat het langzaamaan beter gaat, en wist echt even niet meer wat ik moest doen om hier uit te komen.

Nu ben ik 2 dagen geleden begonnen aan een project voor een vriendin wat raakt aan m’n oude werkveld wat ik heel erg miste, en holy shit, wat een energie krijg ik daarvan! Het ene idee na het andere komt op, ik typ m’n notes-app er vol mee, maak screenshots van inspiratie alsof m’n leven er van afhangt, etc.

Ik schakel de hele tijd tussen “DOE HET, maak het waar en ga ervoor”, en “doe rustig, zo ben je er volgende week alweer klaar mee” en “je kan dit toch niet #impostersyndrome”. Dus vandaar deze post onder het mom van :sparkles:accountability :sparkles:, dan kan ik over een tijdje terugblikken of het gelukt is of niet. Niets beter dan de steun of burn van het forum :sweat_smile:

52 likes

Mijn kat is bijna overleden door een grasspriet :sweat_smile: heeft ze zelfs voor in een dierenziekenhuis gelegen

Ik ben dus ook wel blij dat mensen er hier scherp op zijn

24 likes

Ja die zag ik gisteren dus voorbij komen en dat raakte me enorm :cry:

1 like

Ja, hier zagen we 'm ook. Mijn partner en ik hadden beiden tranen in onze ogen. Hoe kan je zo zijn dat je dat aanstootgevend vindt? Dan zijn er wel een aantal zaken die ik een boel aanstootgevender vindt die wel geaccepteerd worden.

5 likes

Wat fijn dat je iets gevonden hebt waar je weer positieve energie van krijgt!

3 likes

En dan vooral dat het eerst wel mocht, maar dat iemand geklaagd heeft en nu mag het niet meer.

Mensen zijn zo kut.

9 likes

Ik moest net een paracetamol slikken en kreeg die tablet niet meteen doorgeslikt dus hij begon al te smelten op m’n tong. Heb gewoon de tranen in m’n ogen staan van hoe vies ik dat vind smaken :joy:

6 likes

Ja zo naar, bah. Mensen zijn echt kut.
Paar jaar geleden is hier in de buurt een kind verongelukt en de buren hebben bij de gemeente geklaagd over een monumentje/herdenkingsplek die de ouders hadden gemaakt. Omdat ze er tegenaan moesten kijken en dat vonden ze maar confronterend. Maakt me echt boos zulke dingen.

8 likes

Haat dat altijd zo :sob: mn moeder vond me vroeger een aansteller maar ik heb nog steeds hetzelfde 30 jaar later haha

1 like