Wat je even kwijt wil #70

Ik ga zo de bank maar is aan de kant trekken (doe ik te weinig) en ben zo benieuwd wat de vangst dit keer is. Minimaal 6 (speel)muizen van mn kat, en verwacht ook speelgoed van het kind. Tot zover mijn wilde zaterdagavond!

4 likes

Have fun, ik ga zo dweilen en de witte waas van de inductieplaat poetsen :love_you_gesture::love_you_gesture::love_you_gesture:

5 likes

Ik heb net gedweild! Echt een wilde zaterdagavond.

2 likes

Ik moet heerlijk zeggen dat ik wel aardig dronken ben dus toch best wild, dronken achterstallige klusjes doen

2 likes

Ik heb net gegeten bij een Michelin ster restaurant en het viel zo erg tegen :sob:. Het eten was niet boeiend, er was super harde muziek & de mensen waren zo luidruchtig. Echt zo zonde want het was ook nog eens duur. Na afloop maar naar de Burger King gereden voor een whopper :joy:

10 likes

Welk restaurant??

6 likes

Ik ben echt heel benieuwd waar je bent geweest, want het klinkt helemaal niet als een michelinsterrestaurant haha. Wel echt kut als het eten etc tegenvalt.

2 likes

Het was bij eentje in Amsterdam! Ik wil best de naam DM’en als iemand het echt wil weten maar de naam hier online te zetten vind ik ook niet nodig.

We hadden ook echt een mega kleine tafel precies bij het gangpad waar alle gerechten kwamen en het tochtte mega erg. Toen ons water bijna op was(er zat nog genoeg in voor een klein glas), werd de fles tijdens de laatste gang meegenomen en een nieuwe neergezet zonder dat wij erom vroegen. Voordat we het wisten hadden we nieuw water en mochten we er uiteraard wel voor betalen. Ondanks dat er maar 1 klein glas uit die fles werd geschonken :joy:. We hadden een groep van zo’n 18 mensen achter ons die mega luidruchtig waren en binnen 1,5uur max waren we klaar met de 4gangen. Het was zo apart allemaal en totaal niet wat we hadden verwacht. Gelukkig was mijn burger king daarna wel echt amazing.

We hebben zelfs tijdens het eten gecontroleerd of het wel echt een ster had. We hebben er overigens niks van gezegd want de mensen in de bediening waren allemaal erg jong en ik merkte meteen dat het ook niks zou uitmaken.

5 likes

Vind het klinken als Wils bakery cafe vanwege het superjonge team, maar das meer een wilde gok

2 likes

Die hebben toch geen ster? Wils zelf wel, maar daar was mijn ervaring in ieder geval heel anders dan hierboven wordt beschreven (maar dat kan uiteraard!)

1 like

Laten we niet gaan gokken, ik heb daar superleuk en lekker gegeten dus vind het rot als hun naam hier onterecht meer wordt geassocieerd

7 likes

:dotted_line_face:

4 likes

Was niet een waterarrangement? Dat is 1 prijs maar wordt wel elke keer aangevuld. Dit ken ik namelijk wel restaurants met een ster.

3 likes

Nee helaas niet, dat hebben we ook nog gecontroleerd & dat restaurant van hierboven ken ik niet!

1 like

Zeg net anders met puntjes ertussen! :laughing:
Ik ben nieuwsgierig geworden en dan weet ik dat ik daar niet heen hoef te gaan.

4 likes

Ik zie al helemaal voor me dat ik ook door een advocaat wordt gemaild aangezien ik niet anoniem ben hier :joy:.

2 likes

Er zijn nu zoveel restaurants met jonge teams, dus op basis daarvan gokken lijkt me echt vrij zinloos, haha

2 likes

Zeg gewooooon haha is toch niet anders als een slechte recensie

30 likes

Jeej doe niet zo moeilijk!

Om dan mijn mening te geven: ik vond de kasā˜† niet zo bijzonder. Een collega en onze manager gingen ook in dezelfde maand en we vonden het allemaal tegenvallen en mijn manager heeft niet eens fooi gegeven :joy:

Echt niet alles was slecht, maar als je al vaker fine dining heb gedaan heb je een beetje een standaard en daar voldeed dit gewoon niet aan.

9 likes

Klinkt meer als een restaurant met 1 google review ster

7 likes