Wat je even kwijt wil #70

Zit hier dood te vriezen op de plee omdat ik was vergeten dat een jumpsuit als belangrijk nadeel heeft dat je gehumbled wordt als je naar de wc moet. Maaaaar goed moment om jullie allemaal een geweldig en gezond 2025 te wensen! Dat jullie allemaal toch solliciteren op die ene leuke baan, een rits leuke dates hebben, die domme sukkel een x dumpen, het perfecte witte t-shirt vinden, nieuwe vrienden leren kennen, feestdagen vieren zonder jullie domme (schoon)familie, een talent blijken te hebben voor banjo spelen, veel seks hebben, een ultra marathon rennen of welk iets wat jullie dan willen bereiken.

Kennie wachten op al het gezeik in 2025, want klagen is leven.

168 likes

Zit met m’n vader bij m’n oma en opa en eerder vanavond zijn m’n vader en ik verder gegaan aan Lego Hogwarts. Dus m’n vader vroeg of ik een foto had van onze voortgang van Hogwarts en ik zei niet veel, maar wel een foto. Dus ik pakte die foto erbij zodat hij de foto aan opa kon laten zien. GAAT M’N VADER DOOR M’N FOTO’S SCROLLEN :smiling_face_with_tear: heb ik verdomme een foto van m’n kont naar m’n vriend gestuurd die vlak achter de lego foto’s staan. Godzijdank een aangeklede foto, maar happy new year to me :+1:t2: normaliter zegt m’n pa dat ik me niet moet aanstellen als ik boos wordt als hij door m’n foto’s scrolt, maar dit keer zei hij sorry. Dus hij heeft die foto echt gezien.

Ik hoop dat jullie een iets meer smooth start van het jaar hebben :joy:

54 likes

Gelukkig 2025! Dat al jullie wensen uitkomen!!
2025 is een mooi getal moet gewoon wat betekenen.

8 likes

Een gelukkig nieuwjaar allemaal!

6 likes

Ik was de Bob vanavond want ik had geen zin om 2x35 min door de pleuris kou te fietsen Ʃn geen zin in een kater.

Nu al een van de verstandigste keuzes van 2025 :handshake::handshake::handshake:

25 likes

Happy new year lieve forumvrienden! Ik stap lekker ramvol van de appelflappen en champagne mn bed in :heart:

7 likes

De beste wensen voor 2025!

4 likes

Gelukkig Nieuwjaar!!

Saaie avond thuis maar toch koppijn van dr drank. Stom.

4 likes

Veul hail en zeeg’n int nije joar voor jullie allemaal! Het was weer een gezellig forum jaar. :smiley:

10 likes

Moguh!
Zo ontbijten met een oliebol en appelflap :partying_face::sunglasses:

14 likes

Ja, ik wist dat ik wat vergeten was gister. Een ontbijt met oliebollen en appel beignets. Nu te lui om ze te gaan halen :joy:

3 likes

Hier juist andersom, vergeten dat we beignets hadden, nu juist heerlijk voor ontbijt!
Ik ga ze eens proberen in de airfryer op te warmen.

Oh ja en; gelukkig nieuwjaar!! :dizzy:

3 likes

Vant zulfde! :smiley:

1 like

Airfryer voorverwarmen op 150gr en dan 5 minuten. Dan zijn ze echt top, zowel de beignets als oliebollen!

2 likes

Hoe wens je mensen een ā€œgelukkigā€ nieuwjaar als ze afgelopen jaar te horen hebben gekregen dat ze doodgaan in de komende drie jaar of als ze kort voor de jaarwisseling zijn ziek gemeld met overspannen klachten? Ik wil twee mensen een berichtje sturen maar alles klinkt zo lomp?

Die met overspannen klachten gaat op zich sowieso wel begrijpen dat ik het goed bedoel en het aardig vinden maar m’n tante die doodgaat laat het altijd flink merken als je iets zegt waar zij zich niet in kan vinden en vindt overal wat van, maar wil haar toch graag een bericht sturen want jeetje ze heeft wel echt een heel zwaar jaar gehad en een moeilijke tijd voor de boeg

3 likes

Gelukkig nieuwjaar :sparkles:

Ik heb met mijn adres zoiets raars. Het is een nieuwbouwwijk en ik ben de eerste bewoner (ik woon er nu bijna 3 jaar) en mijn postcode is ook de postcode van een straat in een heel ander stadsdeel?? Dat kan toch niet. Als ik google op die andere straat krijg ik twee postcodes te zien: de ā€œmijneā€ en een andere. In mijn PostNL app zie ik ook kaartjes geadresseerd aan mensen op dat andere adres. Als ik dingen bestel krijg ik vaak ook dat adres te zien in apps (bijvoorbeeld thuisbezorgd). Zo fucking irritant en ik snap er niks van.

2 likes

Ik zou een berichtje maken waarin ik zeg dat het gezien de situatie een beetje gek is om gelukkig nieuwjaar te zeggen maar dat ik wel alle liefde en goeds wens ofzoiets?

5 likes

Ik vind dit eigenlijk geen nodige toevoeging. Wens diegene gewoon een jaar met veel liefde/mooie momenten/rust/whatever je van toepassing vindt. Je hoeft het niet helemaal in te bedden in ā€œoh wat ingewikkeld ditā€. Zeg gewoon wat je diegene wenst.

22 likes

Ik zou het wel zo doen. Ieder voor z’n eigen toch?

4 likes

Huh ik zou hierover toch eens contact opnemen met de gemeente haha. Lijkt mij dat er ergens iets fout is gegaan.

Edit: denk dat je toch niet bij de gemeente moet zijn maar bij PostNL, die geeft volgens internet de postcodes af. Hoewel de gemeente dat vervolgens weer in BAG moet doorvoeren.

3 likes