Wat je even kwijt wil #70

Hier ook een enorm verschil met vorig jaar!

4 likes

Er wordt zooooveel afgestoken hier. Heb gewoon een persoonlijke vuurwerkshow.

4 likes

Inflatie who?

2 likes

De beste wensen allemaal! Dat het een mooi jaar voor jullie mag worden :star2:

14 likes

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat al jullie wensen mogen uitkomen in 2025 :four_leaf_clover::clinking_glasses:

13 likes

Voor iedereen het allerbeste 2025 dat je kunt bedenken :sparkles:

16 likes

Zit hier dood te vriezen op de plee omdat ik was vergeten dat een jumpsuit als belangrijk nadeel heeft dat je gehumbled wordt als je naar de wc moet. Maaaaar goed moment om jullie allemaal een geweldig en gezond 2025 te wensen! Dat jullie allemaal toch solliciteren op die ene leuke baan, een rits leuke dates hebben, die domme sukkel een x dumpen, het perfecte witte t-shirt vinden, nieuwe vrienden leren kennen, feestdagen vieren zonder jullie domme (schoon)familie, een talent blijken te hebben voor banjo spelen, veel seks hebben, een ultra marathon rennen of welk iets wat jullie dan willen bereiken.

Kennie wachten op al het gezeik in 2025, want klagen is leven.

168 likes

Zit met m’n vader bij m’n oma en opa en eerder vanavond zijn m’n vader en ik verder gegaan aan Lego Hogwarts. Dus m’n vader vroeg of ik een foto had van onze voortgang van Hogwarts en ik zei niet veel, maar wel een foto. Dus ik pakte die foto erbij zodat hij de foto aan opa kon laten zien. GAAT M’N VADER DOOR M’N FOTO’S SCROLLEN :smiling_face_with_tear: heb ik verdomme een foto van m’n kont naar m’n vriend gestuurd die vlak achter de lego foto’s staan. Godzijdank een aangeklede foto, maar happy new year to me :+1:t2: normaliter zegt m’n pa dat ik me niet moet aanstellen als ik boos wordt als hij door m’n foto’s scrolt, maar dit keer zei hij sorry. Dus hij heeft die foto echt gezien.

Ik hoop dat jullie een iets meer smooth start van het jaar hebben :joy:

54 likes

Gelukkig 2025! Dat al jullie wensen uitkomen!!
2025 is een mooi getal moet gewoon wat betekenen.

8 likes

Een gelukkig nieuwjaar allemaal!

6 likes

Ik was de Bob vanavond want ik had geen zin om 2x35 min door de pleuris kou te fietsen én geen zin in een kater.

Nu al een van de verstandigste keuzes van 2025 :handshake::handshake::handshake:

25 likes

Happy new year lieve forumvrienden! Ik stap lekker ramvol van de appelflappen en champagne mn bed in :heart:

7 likes

De beste wensen voor 2025!

4 likes

Gelukkig Nieuwjaar!!

Saaie avond thuis maar toch koppijn van dr drank. Stom.

4 likes

Veul hail en zeeg’n int nije joar voor jullie allemaal! Het was weer een gezellig forum jaar. :smiley:

10 likes

Moguh!
Zo ontbijten met een oliebol en appelflap :partying_face::sunglasses:

14 likes

Ja, ik wist dat ik wat vergeten was gister. Een ontbijt met oliebollen en appel beignets. Nu te lui om ze te gaan halen :joy:

3 likes

Hier juist andersom, vergeten dat we beignets hadden, nu juist heerlijk voor ontbijt!
Ik ga ze eens proberen in de airfryer op te warmen.

Oh ja en; gelukkig nieuwjaar!! :dizzy:

3 likes

Vant zulfde! :smiley:

1 like

Airfryer voorverwarmen op 150gr en dan 5 minuten. Dan zijn ze echt top, zowel de beignets als oliebollen!

2 likes