Wat je even kwijt wil #70

Ik moest deze gozer ff Googlen en je krijgt echt te zien wat je verwacht

1 like

Ik zit in de bus en voor me zit een stelletje heel klef te doen. Maar precies op het punt tussen de twee stoelen in, waar geen hoofdsteun is, zitten ze voluit te tongen. En dat is echt veel te close. Ik voel me helemaal het vijfde wiel aan de wagen

5 likes

Dit heb ik ooit op een vlucht van 7 uur gehad :smiling_face_with_tear:

2 likes

Haha hij is van dat liedje Vakantieliefde, ik dacht ā€˜even googelen want zo vaak zal die naam niet voorkomen’ en ja hoor, is dezelfde kerel :laughing: Voor wie het kent, want is al oud en het was geen gigantische hit

4 likes

Heb eindelijk 2 tickets kunnen bemachtigen voor Stray Kids (kpop groep) as vrijdag als verrassing voor m’n dochter die fan is :partying_face: Zin in!!

16 likes

Ik ging naar de groep 8 musical van mijn neef(je) en ik vond het zo aandoenlijk :smiling_face_with_three_hearts:. Deed me weer helemaal denken aan toen ik in groep 8 zat en wat voor een leuke tijd het was. En gewoon megatrots op hoe goed hij het deed.

32 likes

Ik was net pizza halen en die eigenaar was zo’n icoon, ben helemaal blij.

Alle pizza’s hadden dezelfde prijs, €13,50. Maar hij begon het deeg pas te kneden als je bestelde en je mocht van alle ingrediĆ«nten extra voor dezelfde prijs als je wilde of andere ingrediĆ«nten toevoegen, vervolgens bakte hij m af en gaf voor tijdens het wachten gratis verse bruschetta’s uit de oven en shotjes limoncello.

Tien minuten later had ik slightly tipsy echt een fantastische pizza die zo fucking dik beleged was.

10/10 love zulke vakmensen

122 likes

Adres aub

15 likes

ik gok dat je in dh bent omdat je over het strand postte en ik raad dat dit de buurman/etna is???

zo niet zit precies zo’n zaakje met gezellige eigenaar ook hier :rofl:

12 likes

Pizzeria Etna de buurman (haha de naam alleen al) in de buurt van Koningsplein, Den Haag.

Sterk aanbevolen 🫔

@issa hahaha ja klopt, wat een schat

20 likes

Ron Gastrobar

2 likes

hahaha wat chill, ben er echt lang niet geweest maar meteen zin in!

enjoy je bday pizza :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

5 likes

Ik las je verhaal en wist meteen dit is mn (bijna) buurman :heart: zo’n topper, hou echt van die man

2 likes

Grrr! Op de hondenuitlaatplaats loopt soms een vrouw die altijd op me, en iedereen die langs loopt, loopt te schelden. Hele tirades. Normaal gesproken laat ik d’r altijd lekker schelden, want ze doet moeilijk om niks.
Vandaag loop ik langs d’r en gaat ze weer los. ā€œEr 6 miljoen manieren om te lopen en je moet zo lopen?!ā€
Ik weet niet waarom, maar ik was het zo zat en heb er wat van gezegd. Dat ze dan maar een tuin moet nemen en dat mijn hond 0 aandacht voor haar hond heeft (en andersom). Maar ja, volgens haar volg ik haar. Eh nee, ik loop meestal al wanneer zij naar de plek komt, maar oke.
Ben aan de ene kant blij dat ik d’r wat van heb gezegd, maar ik weet ook dat het niks oplost. Was gewoon de laatste druppel. Nu maar weer 3 jaar lang woede opkroppen.

13 likes

Klinkt als iemand teveel vrije tijd heeft met het alleen-op-de-wereld syndroom. Juist goed dat je er wat van hebt gezegd. Het gedrag dat zij laat zien slaat natuurlijk helemaal nergens op. Had dat ook niet geaccepteerd.

4 likes

Ik lig vandaag in het ziekenhuis in een zaal van 8. Vanmiddag kwam de kar langs met de lunch. En ik koos broodje kaas en brood met hagelslag. En vervolgens deed de rest van de zaal exact hetzelfde. Nieuwe trend gezet! Moet hier nog helaas vaak komen en toevallig altijd rond de lunchtijd, haha.

38 likes

Vind dit zo lief van jou :smiling_face_with_three_hearts: veel plezier vrijdag!

3 likes

Volgens mij gaan de buren morgen op vakantie, daar heb ik ontiegelijk veel zin in.

14 likes

Mijne gaan zondag, kan niet wachten

4 likes

Ik zit op het terras en er komt een meisje het terras op met een pakje biotex in haar hand, campinggevoel

5 likes