Na ruim 3 maanden op een matras op de grond geslapen te hebben, slaap ik vannacht weer in een bed (mijn eigen, net geleverde, nieuwe bed )
Ik krijg nu steeds filmpjes van mensen die een stoeptegel in huis halen voor hun katten. Tot nu toe is iedere kat er dol op. Het ziet er ontzettend schattig eruit.
Ik heb dat gedaan voor mijn konijnen, maar ze geven er geen fuck om.
Begin deze week mijn enkel keihard verzwikt dus veel op de bank. Kon ik gisteren eindelijk weer een beetje door de bocht; buikgriep Zo klaar met die bank.
Je konijnen maar inruilen voor een kat dan maar.
De kapper heeft mijn haar te kort geknipt en was even vergeten hoe kut dat is. Deze lengte staat mij niet dus nu zit ik twee weken met een slecht kapsel en moet deze week ook ongesteld worden dus kan het ff niet relativeren
Whahaha, die heb ik óók! Maar ook hij geeft geen fuck.
Dit weekend zijn de Open Imkerijdagen. Ik ga dan altijd naar een hobbyimker in mijn buurt en koop een paar potjes honing. Ik vind dat zoân gezellig idee om dan honing uit mijn eigen buurt te eten.
Voor wie dat ook wil:
Oh ja dat is kut, dan heb je echt even een identiteitscrisis
Ik heb ineens een crush op saint levant en nu staat mijn hele insta feed vol met filmpjes van hem in zijn leren broek volgens mij is het tijd voor mijn ovulatie
Blij dat ik als 39 jarige nog steeds âwildeâ feestjes heb, de politie is 2x gekomen, ik wist even niet hoe ik thuis moest komen en nu in een shady snorder op weg naar huis.
Zo leuk is dat! Ik had gister een bruiloft met onbeperkt gratis drank en in mijn woonplaats. Dus we konden op de fiets. Was van de familie van mijn man, die houden allemaal van wilde feesten ongeacht hun leeftijd, dus dat is altijd top!
Alleen terug had mijn man even niet nagedacht dat hij geen fietslicht had. Maar we moesten langs het politiebureau en wij dachten: ja kut, als hij aangehouden wordt voor geen licht kan hij daarna meteen een nachtje blijven voor openbaar dronkenschap, want een 3-jarige kan nog beter fietsen dan wij gisteren. Dus wij met 5 man alle neonlampjes en glow-in-the-dark dingen verzameld en heel die fiets volgehangen. Is wel gelukt, geen politie die naar ons kwam .
Maar af en toe vind ik het gewoon even heerlijk om iets te veel te drinken en dan helemaal los gaan en nergens om geven
Haha geweldig!
Dat je dan ook ineens een soort versierde kerstboom op wielen voorbij ziet slingeren
Oh ik ging vandaag een workshop twerken doen en jeetje wat moeilijk. Wel echt super leuk om te doen maar respect hoor voor al die dansers.
Ik heb gisteravond een ongeluk gehad (vol tegen een boom gereden en die geeft niet mee) en gelukkig geen lichamelijke schade (alleen een beetje beurs) maar mn auto is waarschijnlijk total loss⊠heb een pas een jaar dus keihard janken. Mn mister grey ben echt gehecht aan dat ding zo stom
Edit: waren gelijk buurtbewoners bij gelukkig en die belde de politie maar die kwamen niet? Dacht dat je bij een ongeluk standaard even moest blazen maar blijkbaar niet
Er komen opeens allemaal filmpjes van de Amsterdamse zomer voorbij op instagram, maar wat een nachtmerrie lijkt me dat
Ik zat gisteren met al die mensen in de trein, was inderdaad een nachtmerrie. Kan me ook zo slecht voorstellen dat je dan helemaal vanuit Brabant naar Amsterdam reist voor dit?!
Volgens mij moeten ze komen om de schade die je hebt gemaakt op te nemen. Zoals een lantaarnpaal omver rijden of zo. Misschien dat ze geen tijd hadden en je geen prio bent omdat je lichamelijk (gelukkig) niks hebt. Natuurlijk wel extra zuur omdat je je auto nog niet zolang hebt.
Oh wat erg! Hoe is dat gebeurd, uit de bocht geraakt of zag je de boom niet?
Ik ben aan het koken en opruimen en tegelijkertijd is mn robotstofzuiger bezig en nu is t net een soort apenkooien steeds om hem te ontwijken en om nog wel op tijd in de pan te kunnen roeren
En ja dit is echt een First World Problem, I know