Wat je even kwijt wil #70

Klopt want als je weggaat, zelfs al rij je naar een paaltje scheef en je laat dit niet weten, dan bega je een vluchtdelict.

4 likes

Ik heb gister een auto gekocht en net m’n opa gebeld om het te vertellen. Hij is zo enthousiast, dus we hebben gelijk een afspraak gemaakt dat zodra ik de auto heb, ik hem ophaal om een tochtje ermee te maken. Dus ik ga nu op zoek naar een leuk restaurant om heen te rijden zodat we daar kunnen lunchen. Ik vind het zo leuk om met die ouwe op pad te gaan.
En als we ophangen roep ik altijd keihard ‘ik hou van je’, omdat hij het anders niet hoort en dan schreeuwt hij ‘ik ook van jou! Heel veel en dat meen ik!’ terug haha. Na het overlijden van m’n moeder was onze relatie heel slecht en nu bijna 4 jaar later spreken we wekelijks af. Ik ben zo blij dat onze relatie zoveel verbeterd is, helemaal omdat hij al 93 is

211 likes

Achh wat lief :slight_smile:

4 likes

Is het ook haha. Ik ben gewoon oprecht heel blij dat we weer goed zitten. Helemaal omdat hij de laatste familie is die ik heb van m’n moeders kant

3 likes

Nadat ik vorige week van mijn fiets ben gevallen met een drankje teveel op wil ik helemaal mijn leven :sparkles:beteren :sparkles: Ben gisteren uit geweest zonder veel alcohol te drinken, heb geen kater en ben net met een vriendin voor het eerst sinds 1,5 jaar naar de sportschool geweest. Ben best trots op mijzelf nu. Nu nog volhouden!

49 likes

Voel mij een halve bejaarde.
Voor de vierdaagse vandaag om 12 uur begonnen met eerste drankje, maar ben inmiddels ook alweer een uur thuis en lig denk ik voor 10 uur fris gewassen weer in bed.

4 likes

Nee dit is toch juist heerlijk? Ik vond vroeger overdag borrelen altijd al top, lig je er zoals je zegt voor tienen in en ben je dag erna (vaak) gewoon fris!!

14 likes

Alleen de kater die je ‘s avonds al krijgt is echt hel vind ik.

7 likes

Klopt, ben ook eventjes trots op mn ruggengraat (de rest ging wel door) maar voel mij ook wel een beetje saai hahaha

4 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik van de klap niet veel meer weet. Ik deed een ander liedje op, keek naar voren, schrok ergens van (een dier denk ik) en uit reflex gooide ik mn stuur om. Links tegen een boom. Links ook airbags uit.

7 likes

@Telefoonnummer jaa de boom had wel schade. Maar dacht ivm verzekering dat je ook altijd moest blazen dus dat daarom de politie sowieso moest komen. Zeker omdat mn auto niet meer verder kon rijden

1 like

Volgens mij alleen als er meerdere personen bij betrokken zijn, maar pin me er niet op vast. Heftige foto joh!

3 likes

Je zei dat je geen lichamelijke schade hebt maar ben je wel nagekeken bij de huisarts? Het ziet er heftig uit qua klap die je gemaakt hebt!

3 likes

Ik kwam net op het station aan, rijden de treinen niet. Dus ik ben nou terug naar huis, maar ik ga eerst even lekker in de rij staan voor de supermarkt tot ie opengaat. Dat heb ik echt nog nooit gedaan denk ik.

3 likes

Door al die linkedin posts gisteren droomde ik vannacht dat ik een mega cringe bericht had geplaatst dat ik een nieuwe uitdaging zoek. :weary:

8 likes

Ik heb dit gisteren écht gedaan :tired_face:

Ik droomde dan weer over zwemmen met dolfijnen in Rotterdam :joy:

3 likes

Ik had gisteren mijn eerste dag flexijob in een bakkerij met tearoom. Moest al om 5u30 starten (winkel gaat open om 7u) om alles voor te bereiden en echt, een niet aflatende stroom van mensen heel de tijd. Ik hoop maar dat ik niet teveel mensen een verkeerde bestelling heb meegegeven want om al die verschillende broden en pistolets uit elkaar te houden is soms best een uitdaging, zeker als je steeds het gevoel hebt onder tijdsdruk te staan omdat je mensen natuurlijk zo snel mogelijk wil bedienen. Ik vermoed dat het volgende keer al wat beter zal gaan maar heb nu vooral een mengeling over me heen van fier zijn dat ik iets nieuws doe, en verontwaardigd/onzeker omdat het nog niet allemaal ging zoals ik wilde.

27 likes

Oh wat heftig. Wat zul je enorm geschrokken zijn :cry:

2 likes

Goh dat weet ik eigenlijk niet, ze werken daar met heel veel studenten en flexi’s. Ik weet zelfs niet hoeveel mensen er vast in dienst zijn dus of die concurrentie daar echt speelt weet ik niet. Ik snap je vragen wel hoor en ik denk dat in België ook veel horecamedewerkers slecht betaald worden voor het harde werk dat ze doen. Voor mij is het idd gewoon goed meegenomen dat ik wat extra’s verdien al is dat zelfs niet de hoofdreden. Ik heb als vaste job een administratieve functie en wilde echt meer contact met mensen en fysiek bezig zijn. Dat is in elk geval al geslaagd :smiley:

3 likes

Hier in Nederland heb je Staffyou! Zelfde concept en daar doen ervaren medewerkers idd elke keer de onervaren medewerkers inwerken. Maar vaak blijven de mensen wel hangen en blijven ze reageren op dezelfde taken. Vind het een ideaal concept.

1 like