Wat je even kwijt wil #70

Hoe wens je mensen een “gelukkig” nieuwjaar als ze afgelopen jaar te horen hebben gekregen dat ze doodgaan in de komende drie jaar of als ze kort voor de jaarwisseling zijn ziek gemeld met overspannen klachten? Ik wil twee mensen een berichtje sturen maar alles klinkt zo lomp?

Die met overspannen klachten gaat op zich sowieso wel begrijpen dat ik het goed bedoel en het aardig vinden maar m’n tante die doodgaat laat het altijd flink merken als je iets zegt waar zij zich niet in kan vinden en vindt overal wat van, maar wil haar toch graag een bericht sturen want jeetje ze heeft wel echt een heel zwaar jaar gehad en een moeilijke tijd voor de boeg

3 likes

Gelukkig nieuwjaar :sparkles:

Ik heb met mijn adres zoiets raars. Het is een nieuwbouwwijk en ik ben de eerste bewoner (ik woon er nu bijna 3 jaar) en mijn postcode is ook de postcode van een straat in een heel ander stadsdeel?? Dat kan toch niet. Als ik google op die andere straat krijg ik twee postcodes te zien: de “mijne” en een andere. In mijn PostNL app zie ik ook kaartjes geadresseerd aan mensen op dat andere adres. Als ik dingen bestel krijg ik vaak ook dat adres te zien in apps (bijvoorbeeld thuisbezorgd). Zo fucking irritant en ik snap er niks van.

2 likes

Ik zou een berichtje maken waarin ik zeg dat het gezien de situatie een beetje gek is om gelukkig nieuwjaar te zeggen maar dat ik wel alle liefde en goeds wens ofzoiets?

5 likes

Ik vind dit eigenlijk geen nodige toevoeging. Wens diegene gewoon een jaar met veel liefde/mooie momenten/rust/whatever je van toepassing vindt. Je hoeft het niet helemaal in te bedden in “oh wat ingewikkeld dit”. Zeg gewoon wat je diegene wenst.

22 likes

Ik zou het wel zo doen. Ieder voor z’n eigen toch?

4 likes

Huh ik zou hierover toch eens contact opnemen met de gemeente haha. Lijkt mij dat er ergens iets fout is gegaan.

Edit: denk dat je toch niet bij de gemeente moet zijn maar bij PostNL, die geeft volgens internet de postcodes af. Hoewel de gemeente dat vervolgens weer in BAG moet doorvoeren.

3 likes

Grlukkig 2025 iedereen :heart:

Ik heb gewoon tot 11.15 uur geslapen :clap::sweat_smile: kom net pas uit bed en ga denk ik zoals jullie ook ontbijten met de overgebleven oliebollen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb dit met een vriendin. Inmiddels elk jaar 1 groot tranendal om 00.00 altijd. Erg beladen. En ook heel herkenbaar dat je alles gaat overdenken en alles lomp vindt klinken. Aan de andere kant: probeer daar overheen te stappen want als je in die fuik van gedachten komt wordt je helemaal gek. Je kan iemand nog steeds al het goeds van de wereld willen toe wensen en er samen een mooi jaar van maken, ziek of niet ziek

3 likes

ik zou gewoon ‘beste wensen’ zeggen en er geen extra focus op leggen eigenlijk, maakt de situatie alleen ongemakkelijker. maar dat ligt er ook aan hoe dicht diegene bij je staat

1 like

Ja thanks jullie hebben gelijk! Ik ga het niet te moeilijk maken

5 likes

Ontbijten met wentelteefjes gemaakt van overgebleven oliebollen :ok_hand:t3:

12 likes

Oeh dat klinkt goed! Hoe heb je ze gemaakt? Ik heb hier ook nog een paar oude oliebollen liggen

Het eerste recept dat ik tegenkwam haha. Had alleen geen melk in huis dus die vervangen door kokosmelk. Het was echt heel lekker!

Ik eet vandaag: Oliebollen wentelteefjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1196046

4 likes

Wij zeggen dan de beste wensen.

1 like

Veel mooie momenten in het nieuwe jaar gewenst! Zoiets

New year new me!!! Mijn vriend had een hotel geboekt als verrassing en ik vond de verrassing leuk en heb in 10 minuten stress vrij ingepakt :sparkles::v:t3:

91 likes

IMG_9094

Wat is dat toch met mannen in de friettent die tijdens het wachten een biertje kopen :confused:

6 likes

Wasjes aan het doen en bed verschoond. Ik wilde graag een mooie wandeling maken met mijn hondje en man. Maar het is niet droog geweest en de hond is van suiker.
Gisteren is ze meegeweest naar vrienden. En dat heeft ze zo goed gedaan… Was echt trots op haar. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Momentje van ontspanning zei mijn man.