Wat je even kwijt wil #70

Grlukkig 2025 iedereen :heart:

Ik heb gewoon tot 11.15 uur geslapen :clap::sweat_smile: kom net pas uit bed en ga denk ik zoals jullie ook ontbijten met de overgebleven oliebollen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb dit met een vriendin. Inmiddels elk jaar 1 groot tranendal om 00.00 altijd. Erg beladen. En ook heel herkenbaar dat je alles gaat overdenken en alles lomp vindt klinken. Aan de andere kant: probeer daar overheen te stappen want als je in die fuik van gedachten komt wordt je helemaal gek. Je kan iemand nog steeds al het goeds van de wereld willen toe wensen en er samen een mooi jaar van maken, ziek of niet ziek

3 likes

ik zou gewoon ‘beste wensen’ zeggen en er geen extra focus op leggen eigenlijk, maakt de situatie alleen ongemakkelijker. maar dat ligt er ook aan hoe dicht diegene bij je staat

1 like

Ja thanks jullie hebben gelijk! Ik ga het niet te moeilijk maken

5 likes

Ontbijten met wentelteefjes gemaakt van overgebleven oliebollen :ok_hand:t3:

12 likes

Oeh dat klinkt goed! Hoe heb je ze gemaakt? Ik heb hier ook nog een paar oude oliebollen liggen

Het eerste recept dat ik tegenkwam haha. Had alleen geen melk in huis dus die vervangen door kokosmelk. Het was echt heel lekker!

Ik eet vandaag: Oliebollen wentelteefjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1196046

4 likes

Wij zeggen dan de beste wensen.

1 like

Veel mooie momenten in het nieuwe jaar gewenst! Zoiets

New year new me!!! Mijn vriend had een hotel geboekt als verrassing en ik vond de verrassing leuk en heb in 10 minuten stress vrij ingepakt :sparkles::v:t3:

91 likes

IMG_9094

Wat is dat toch met mannen in de friettent die tijdens het wachten een biertje kopen :confused:

6 likes

Wasjes aan het doen en bed verschoond. Ik wilde graag een mooie wandeling maken met mijn hondje en man. Maar het is niet droog geweest en de hond is van suiker.
Gisteren is ze meegeweest naar vrienden. En dat heeft ze zo goed gedaan… Was echt trots op haar. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Momentje van ontspanning zei mijn man.

Waarom niet?

28 likes

Haha ik snap deze ergernis. Net zoiets als stoppen onderweg om te plassen (bij een relatief korte rit), alsof ze niet even hun impulsen kunnen beheersen ofzo

14 likes

Oh dat zag ik bij de Chinees ook veel, vind het heel normaal eigenlijk
Of had je cola wel gewoon gevonden?

1 like

Route lopen van 4 km en halverwege moeten plassen… Alsof ze het erin willen wrijven dat ze dat altijd en overal kunnen doen.

13 likes

Of biertje drinken in de trein

4 likes

Ze kunnen ook een slaatje eten tijdens het wachten

6 likes