Wtf… hebben ze wel wat laten weten?
Ik zou echt allang vergaan zijn van de honger, ik zou echt wat voor jezelf bestellen hoor. Grote kans dat als ze nog komen, zij allang iets gegeten hebben
Bel ze even? Misschien is er iets gebeurd. En zo niet zo hoop ik dat ze met een hele goede reden aankomen… zou ze iig geen vriendinnen noemen.
Hebben ze niets laten weten? Wat een rotsituatie. Gewoon wat gaan eten hoor!
Ze zeiden dat ze “iets later” waren en steeds appen dat ze er bijna waren. Had net eten besteld toen ze aan kwamen lopen, 2 uur na afgesproken tijd.
Ik fietste net door 29 graden en regen BAH het voelde zo goor, net een douche
Vind dit echt heel erg asociaal
Hoe heb je gereageerd? Lijkt me echt rot voor je
Waren zij samen ook? En hadden ze nog een reden voor dit aso gedrag?
Afgelopen week 37 geworden en vandaag bij de boodschappen werd er om mijn ID gevraagd ![]()
Ik zit nog lekker buiten met kaarsjes aan een boek te lezen
regen lijkt hier langs te trekken.
Ben eindelijk weer een beetje in een sportritme en snap weer helemaal waarom dit goed voor m’n mentale gezondheid is. Jammer dat m’n adhd brein dit meteen weer vergeten is als ik 2 dagen niet ben geweest
Ik ben maar weer de sportschool ingedoken voor hot girl winter maar echt ik ga bijna out gewoon ![]()
Op de Tilburgse Kermis waren er 35 plaskruizen voor mannen en maar 2 (betaalde ook nog eens) toiletten voor dames. De dolle mina’s zijn gisteren in actie gekomen en ook voor dames is het nu gratis 🩷💕 natuurlijk moeten er nog veel meer punten komen maar soit
Mijn kind is zijn mobiel verloren en appt nu van een ander nummer dat hij geld nodig heeft wat zal ik doen?
Screenshots posten van een ludieke appconversatie.
God ja dit zou moordende cijfers doen op ~X hè
Heb het zelfs al op linkedin voorbij zien komen ![]()
Of op kakhiel
Ik ben al een paar uur bezig met de uitnodiging van een preparty voor een festival. Vrienden van mij komen vooraf bij mij lunchen en drankjes doen. Maar vanochtend heb ik bedacht om ze een officiële uitnodiging te sturen hiervoor. Dus ik heb een oude foto laten photoshoppen waardoor we op ogers lijken en dit zal ik per post versturen. Enige wat op het kaartje zal staan is een QR code naar een formulier die ze in moeten vullen.
Met o.a. vragen over de lunch en drankjes maar ook vragen over een of andere paardenrace in Qatar wat er weinig mee te maken heeft.( Behalve dat ze een paardenstage hebben op het festival.)
Dit klinkt allemaal een beetje vaag maar ik heb hier zoveel voorpret van. Ook lekker al arancello hiervoor gemaakt. Dit festival was al mn favoriete festival van het jaar, maar met deze voorbereidingen en de voorpret erbij misschien wel van dit decennium! ![]()