Haha ik mis het stukje waar een kind in het verhaal komt en van wie het dan wel is?
Haha er is geen kind, die vrouw vertelde dat ze geboren was in Venezuela en ik denk dat die man in zijn beperkte spaans begreep dat wij een kind daarvandaan hebben
Sorry het komt miss echt heel lame over zo opgeschreven maar het was zo grappig
Hahaha ohhhh ik dacht dat jouw half Boliviaanse vriendin wat klein/jong van uiterlijk was en dat hij dacht dat zĂj jullie adoptiekind was
Hahah oke ik snap 'm. Superschattig dat je vriendin ook vol overtuiging âja!â zegt
Haha sorry maar love deze zin in deze context
Ben niet nagekeken. Heb wel een grote blauwe plek op mn buik van de gordel en mn linkerkant was wat stijf en blauwe plekken op mn rug en knieën. Gelukkig nu nergens meer last van op de blauwe plekken na!
In spoiler de blauwe plek op mn buik, goede les voor iedereen om je gordel te dragen haha.
Heftig zeg! Ik zou toch echt even naar de huisarts gaan. Dat was volgens mij les nr 1 bij de bhv, je weet niet wat er intern is gebeurd, dat voel je ook niet altijd (meteen).
Mn lieve auto mister grey is total loss. Meer dan 10k schade terwijl hij 7,5k waard is. Ben helaas niet all risk verzekerd (dooooommm) dus hij komt nu op zoân schade opkoop site dus krijg er wss niet meer dan 1k voor. Heel kut en verdrietig maar goed mn zoon en ik leven nog en het is maar blik probeer ik mezelf voor te houden. (Maar had wel een band met dit blik haha).
Ik heb mede nav jouw bericht net even de huisartsenpraktijk gebeld. Hele verhaal uitgelegd, omdat het afgelopen vrijdagavond al is gebeurd en ik nergens last van heb denkt ze dat het niet nodig is dat ik kom. (Denk ik zelf ook niet). Maar ze ging nog even overleggen met de dokter en als hij er anders over denkt word ik nog teruggebeld!
Hahaha ik doe soms mannen deo op die mn ex heeft laten staan zodat ik nog een beetje man ruik
Paar maanden geen seks en counting
Godverdomme gewoon een auto o gelukgehad fuck
Ohnee, hoe gaat het nu met je?
Zit nu toch even voor een check bij de huisarts!
@kaworu sterkte! We gaan lekker hier met de auto ongelukken
Edit: niks aan de hand gelukkig
Kleine pijntjes hier en daar maar verder oke. Nooit gedacht dat ik me een cake zou voelen met de manier hoe de auto op ons inramde als een mes in cake.
Jij ook sterkte! Was je met iemand of alleen? Schrikken
Kan echt emotioneel worden van 4 daagse wandelaars die huilend en kruipend de finish halen, echt een prestatie!
En zoân leuk feest
Ik voel 0% behoefte om hem ooit te lopen, maar supporten langs de zijlijn of de vierdaagsefeesten zijn zo leuk! Dit jaar ben ik niet in de buurt, maar ik kijk wel steevast het gevoel van de vierdaagse op NPO
Ik ben op vakantie in Griekenland en het is hier âs avonds nog zeker 25+ graden en ik zie zoveel Nederlandse meiden met cowboylaarzen lopen echt waarom ?? Ik vind het voor sneakers nog te warm. En ook vrijwel altijd met een niet-matchende outfit. Net vroeg een Griekse ober ook wat dat is met Nederlandse meisjes en die laarzen
Echt bij elke (kleine) tegenslag denk ik standaard âmaar ik woon tenminste niet meer in Zoetermeerâ en dat maakt mijn mood direct beter Laatst gebeurde er echt iets hele kuts en toen dacht ik later nog van omg stel dat ik nu nog in zoetermeer had gewoond, dan had ik zo in de put gezeten. En nu haal ik veel sneller mijn schouders op want mijn mental health is oprecht beter sinds ik weg ben
Ik ga binnenkort trouwen en er hebben gewoon al twee mensen gevraagd of ik nog wel in mân trouwjurk pas?! Beide keren toen ik iets ongezonds aan het eten was wtf is er mis met mensen? Ik ben ook helemaal niet aangekomen ofzo. Maar ook al zou dat wel zo zijn?
Sowieso al die focus op je uiterlijk als je gaat trouwen. Heel irritant