Wat je even kwijt wil #70

Er is een kat in mijn tuin en die wil ik zo snel mogelijk weg hebben. Maar mijn buren hebben een nieuwe schutting, dus die kat weet niet meer hoe die het beste eruit kan komen :expressionless:

1 like

Ik ga vandaag mijn tweede bruiloft filmen en krijg er dit keer ook nog voor betaald! :smiling_face_with_three_hearts: De vorige bruiloft was voor de zus van deze bruidegom en bedoeld as een cadeautje. Zo tof dat ik dit vandaag mag doen, maar ook spannend! :see_no_evil:

63 likes

Ik heb vandaag voor het eerst haaien in het wild gezien :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Ik had tussen half 1 en 1 afgesproken op het strand met 3 vriendinnen. Het is nu 14:20 en ze zijn er nog niet. Zit ik hier dan alleen met 3 lege strandbedjes en mega honger want we zouden samen lunchen.

2 likes

Wtf… hebben ze wel wat laten weten?

11 likes

Ik zou echt allang vergaan zijn van de honger, ik zou echt wat voor jezelf bestellen hoor. Grote kans dat als ze nog komen, zij allang iets gegeten hebben

24 likes

Bel ze even? Misschien is er iets gebeurd. En zo niet zo hoop ik dat ze met een hele goede reden aankomen… zou ze iig geen vriendinnen noemen.

1 like

Hebben ze niets laten weten? Wat een rotsituatie. Gewoon wat gaan eten hoor!

3 likes

Ze zeiden dat ze “iets later” waren en steeds appen dat ze er bijna waren. Had net eten besteld toen ze aan kwamen lopen, 2 uur na afgesproken tijd.

7 likes

Ik fietste net door 29 graden en regen BAH het voelde zo goor, net een douche

4 likes

Vind dit echt heel erg asociaal

16 likes

Hoe heb je gereageerd? Lijkt me echt rot voor je

4 likes

Waren zij samen ook? En hadden ze nog een reden voor dit aso gedrag?

6 likes

Afgelopen week 37 geworden en vandaag bij de boodschappen werd er om mijn ID gevraagd :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Ik zit nog lekker buiten met kaarsjes aan een boek te lezen :smiling_face_with_three_hearts: regen lijkt hier langs te trekken.

5 likes

Ben eindelijk weer een beetje in een sportritme en snap weer helemaal waarom dit goed voor m’n mentale gezondheid is. Jammer dat m’n adhd brein dit meteen weer vergeten is als ik 2 dagen niet ben geweest

10 likes

Ik ben maar weer de sportschool ingedoken voor hot girl winter maar echt ik ga bijna out gewoon :joy:

2 likes

Op de Tilburgse Kermis waren er 35 plaskruizen voor mannen en maar 2 (betaalde ook nog eens) toiletten voor dames. De dolle mina’s zijn gisteren in actie gekomen en ook voor dames is het nu gratis 🩷💕 natuurlijk moeten er nog veel meer punten komen maar soit

135 likes

Mijn kind is zijn mobiel verloren en appt nu van een ander nummer dat hij geld nodig heeft wat zal ik doen?

21 likes

Screenshots posten van een ludieke appconversatie.

3 likes