Oh goeie tip! Ik ben van plan om aan te geven dat ik het eng vind. Ging net even googlen naar tips en werd al een beetje slapjes van het lezen ![]()
Ik heb een half jaartje mijn rijbewijs en in het begin vond ik het zó spannend alleen op de weg. Maar ik heb er een punt van gemaakt om vaak te rijden en als het kan ook langere afstanden. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Vandaag 1,5 uur door keiharde regen en windstoten en aquaplaning heen naar huis gereden en ik voelde me gewoon de baas over die auto en de situatie. Ben echt trots op mezelf ![]()
He wat goed dat je je nu hebt aangemeld! Leuk dat ik daarbij heb kunnen helpen haha.
Toevallig sprak ik een man in de wachtkamer. Hij vertelde dat zijn dochter vroeger ontzettende prikangst had en nu al jaren bloeddonor is.
Dus misschien is het inderdaad juist een goede manier om er af te komen.
Ik vind de mensen altijd ontzettend vriendelijk en geduldig.
Goed gedaan en veel succes dan!
Ik heb vannacht te lang door gelezen in mijn boek en nu heb ik spijt
Ik heb precies hetzelfde! Ik moest eigenlijk net nog te veel om het boek uit te lezen voor ik ging slapen, maar toch gedaan omdat ik zo benieuwd was. Nu ben ik MOE.
Same. Ik ben ook door alledrie mn wekkers heen geslapen. Gelukkig nog wel uit mezelf op tijd wakker geworden ![]()
Omg ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven met een vriendin aan de telefoon in de wachtrij gezeten voor zo’n ticket presale voor een show en het is gelukt! Maar wat stressvol zeg, met die wachtrijen en vastlopen en eruit gegooid worden etc.
Ik ken mensen die dit regelmatig doen en I salute you.
Ik heb The Lost Metal van Brandon Sanderson uitgelezen.
Wat goed!! Dit is ook mijn voornemen, heb vrijdag mijn rijbewijs opgehaald en ben nu druk aan het kijken naar een beginnersauto haha. Nog tips daarvoor? Ik wil er niet al te veel aan uitgeven maar veiligheid is wel belangrijk
Nee want ik kaap die van mijn ouders gewoon heel vaak
Heb die stap nog niet gezet, maar je eigen auto hebben scheelt heel erg!
Ja, deze! Ik heb als eerste gereden in een kleine Corsa en dat vond ik trouwens ook echt een hele fijne degelijke eerste auto. Mis dat bakkie nog steeds ![]()
Ik heb ook een corsa als eerste auto en vind dit echt een topauto.
Ik vind het ZO jammer dat ik die Mistborn serie helemaal niet leuk vind. De stormlight archive is m’n lievelingsserie juist en zou zo graag van al zijn boeken willen houden om ze helemaal kapot te lezen.
Ik vond de eerste drie (de originele trilogie) wel leuker, maar kon deze ook waarderen. Ga nu verder met The Stormlight Archive, ben heel benieuwd!
Woaah ik ben nu bezig in deel 2 van Mistborn! Ik heb Mistborn in 11 dagen gelezen. Zo verslavend ![]()
Komt net een energie verkoper aan de deur. Zegt hij: ja ik ben van deze energieleverancier en ik zie dat jij geen contract hebt bij ons en ik kan je wat aanbieden. Ik zeg: nou ik ben wel klant bij jullie.
Hij: dat kan niet anders was ik hier niet, ik denk dat je je vergist (met zo’n toontje…). Ik: nee hoor kijk maar (laat mail zien).
Hij: oh ja euhm dan kun je nu een maand overstappen naar een concurrent en kan ik je de maand erna iets aanbieden.
nou laat maar zitten
ohh heel veel plezier!!
haha dat kan niet eens? tenminste, dan moet je een boete betalen
Ik vind mijn fiat panda echt perfect
Hij is klein maar heeft van binnen echt lekker veel ruimte. Weinig wegenbelasting en redelijk goedkoop om aan te schaffen. Vind het ook ideaal dat ik hem bijna overal tussen kan parkeren.
Mijn eerste auto was een Nissan Pixo wat ik echt echt een prima bakkie vond als eerste auto. De pixo is hetzelfde als de Suzuki Alto, die zie je meer. Daarna had ik een Kia Picanto en daar heb ik echt met pijn in mijn hart afscheid van genomen, dat was echt een top auto en kan ik iedereen aanraden. Reden dat ik hem weg gedaan heb, is puur omdat wij een grotere auto hebben nu ivm gezinsuitbreiding.