Wat je even kwijt wil #70

God ja dit zou moordende cijfers doen op ~X hè

2 likes

Heb het zelfs al op linkedin voorbij zien komen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Of op kakhiel

3 likes

Ik ben al een paar uur bezig met de uitnodiging van een preparty voor een festival. Vrienden van mij komen vooraf bij mij lunchen en drankjes doen. Maar vanochtend heb ik bedacht om ze een officiële uitnodiging te sturen hiervoor. Dus ik heb een oude foto laten photoshoppen waardoor we op ogers lijken en dit zal ik per post versturen. Enige wat op het kaartje zal staan is een QR code naar een formulier die ze in moeten vullen.
Met o.a. vragen over de lunch en drankjes maar ook vragen over een of andere paardenrace in Qatar wat er weinig mee te maken heeft.( Behalve dat ze een paardenstage hebben op het festival.)

Dit klinkt allemaal een beetje vaag maar ik heb hier zoveel voorpret van. Ook lekker al arancello hiervoor gemaakt. Dit festival was al mn favoriete festival van het jaar, maar met deze voorbereidingen en de voorpret erbij misschien wel van dit decennium! :smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

als influencers/andere online figuren zo’n insta verhaal maken met zo’n poll waarop ze enkel naar bevestiging zoeken zoals “zouden jullie het leuk vinden als ik vaker hier over post”

kan ik er ZO van genieten om “nee” te reageren :joy:

37 likes

Deze intrusie heb ik ook vaak😂

3 likes

Maar meestal hebben ze bij dit soort polls die opties toch niet?
Meestal is het
– ja leuk!
– hier zat ik al op te hopen, echt superleuk!
– ik heb geen voorkeur, ik vind alle content leuk :heart:

27 likes

Net na de onweersbui het bos in is de hemel, de geur, de plassen, geen mensen. :green_heart:

En er was grote tak afgebroken midden over pad heen daarom was ik niet tijdens het heftigste moment er.

19 likes

Ik kan niet hardlopen ivm een blessure en ik had geen zin om een tas te pakken of om te kleden voor andere vormen van sport, dus ging met tegenzin een avondwandeling maken. Spotte ik gewoon een egeltje midden op het pad! Toch wel leuk, wandelen.

27 likes

echt jaloers, ik ging gisteren na een bui even ergens naar heen en weer en het stonk overal naar pis en elk ander soort stadse goorheid die de regen van de tegels liet verdampen :cowboy_hat_face: echt een genot living in a concrete jungle

8 likes

En ook altijd;

• ik wil gewoon de antwoorden zien

Ja, ik wil echt dolgraag weten of er iemand zit te wachten op jouw posts over, waarschijnlijk, weer een #samenwerking #gekregen

3 likes

Er hadden twee katten ruzie op m’n fietsenschuurtje, echt een teringherrie. Liep de deur uit om te kijken, vliegt een van die katten van het dak af over me heen, schrok me wezenloos :sweat_smile:
Gesprongen kat is wel oké.

5 likes

Ik ben vandaag vrij en was van plan om allerlei dingen in huis te doen, maar ik ben nog niet verder gekomen dan op de bank liggen met mijn telefoon en chips eten als ontbijt.
Op zulke dagen geniet ik extra van mijn kinderloze bestaan. Het lijkt me wel leuk om volwassen kinderen te hebben als ik ouder ben, maar ja daar moet je toch eerst een hoop voor doen haha

45 likes

Mijn buurvrouw heeft sinds een poos een date, waar ze vaak mee in de tuin zit te praten. Dan kan ik makkelijk alles horen als ik ook in mijn tuin zit. De sfeer is echt vreselijk, ze willen de hele tijd allebei gelijk hebben over alles en praten alleen maar over zichzelf. Ik snap echt niet dat het zo lang door gaat want het is zo ongezellig? Ze gaan ook met elkaar op vakantie. Het is stiekem wel zeer vermakelijk om naar te luisteren als mijn tuindeuren open staan… :popcorn: een soort live B&B

66 likes

Omg ik ben in een klein dorpje in Lombok en ik en het andere stel in het restaurant zijn Nederlands dus nu heeft de eigenaar het nummer “echte liefde is te koop” op gezet :joy::joy::skull::skull:

Omg het is een hele Nederlandse playlist :ok_hand:

13 likes

En wat was de laatste discussie tussen die twee? :popcorn:

3 likes

“De bonen moeten 8 minuten koken” “neehoor 6 minuten”. Ook met stemverheffingen :smiling_face_with_tear:
En een soort felle discussie over hoe ze hun “relatie” definiëren die ik maar half kon verstaan en echt :triangular_flag_on_post:vibes had.

5 likes

Als je even een ego-trip nodig hebt: ga bloed doneren. Overal staan dingen als “Super bedankt!”, “Je bent een superheld zonder cape” en “Je redt levens”.
Heerlijk op de maandagochtend.

(En je weet meteen je hartslag, bloeddruk en ijzer waarde. Je mag een koek pakken. En je kunt gewoon zelf online je afspraak inplannen. Dus wordt donor als je kunt)

51 likes

Ik ben verschrikkelijk blij dat de napijn na het trekken van mijn verstandkies mee valt. Net een rondje gewandeld buiten en geknuffeld met een lieve baby teckel van 15 weken die naar me toe kwam rennen. Het baasje was ook zo leuk en vriendelijk en echt gezellig mee staan te kletsen.
Eigenlijk wandel ik te weinig in ons dorp want er zijn veel leuke dingen te zien.

15 likes

Ik had vandaag echt zo’n vervelende en chaotische dag op werk :triumph: dus ik heb lekker besloten om friet af te halen en vanavond niets meer moeten

13 likes