Wat je even kwijt wil #70

En wat was de laatste discussie tussen die twee? :popcorn:

3 likes

ā€œDe bonen moeten 8 minuten kokenā€ ā€œneehoor 6 minutenā€. Ook met stemverheffingen :smiling_face_with_tear:
En een soort felle discussie over hoe ze hun ā€œrelatieā€ definiĆ«ren die ik maar half kon verstaan en echt :triangular_flag_on_post:vibes had.

5 likes

Als je even een ego-trip nodig hebt: ga bloed doneren. Overal staan dingen als ā€œSuper bedankt!ā€, ā€œJe bent een superheld zonder capeā€ en ā€œJe redt levensā€.
Heerlijk op de maandagochtend.

(En je weet meteen je hartslag, bloeddruk en ijzer waarde. Je mag een koek pakken. En je kunt gewoon zelf online je afspraak inplannen. Dus wordt donor als je kunt)

51 likes

Ik ben verschrikkelijk blij dat de napijn na het trekken van mijn verstandkies mee valt. Net een rondje gewandeld buiten en geknuffeld met een lieve baby teckel van 15 weken die naar me toe kwam rennen. Het baasje was ook zo leuk en vriendelijk en echt gezellig mee staan te kletsen.
Eigenlijk wandel ik te weinig in ons dorp want er zijn veel leuke dingen te zien.

15 likes

Ik had vandaag echt zo’n vervelende en chaotische dag op werk :triumph: dus ik heb lekker besloten om friet af te halen en vanavond niets meer moeten

13 likes

Ik was even vergeten dat katten kleine bitches zijn.
Angstige kat heeft een chill plekje gevonden. Moeder kat heeft dit een dag aangekeken en nu is het haar favoriete plek.
:joy::joy:

6 likes

Ik wil dit al heel lang! Heb prikangst, maar het leek me wel een goede manier om daaroverheen te komen. Dit zetje had ik nodig! Over twee weken heb ik mijn intake!!

Ik heb wel hele leuke herinneringen aan bloeddonatie, want als kind ging ik altijd met mn vader mee en kreeg ik een koekje en een verbandje dat ik thuis gebruikte voor mijn knuffels. Op een gegeven moment kreeg ik het niet meer, was te oud denk ik, ben daarna ook niet meer meegeweest :joy:
Mn vader heeft nog allemaal beeldjes als bedankje dat ie 10, 20, etc jaar heeft gedoneerd.

13 likes

Wat leuk dat je je nu aangemeld hebt! Dapper hoor.

Ik heb ook een beetje prikangst en 25x gedoneerd. Laatste jaren niet zoveel meer. Ik doneer plasma dus dan moet je wel langer zitten. Maar ik vraag dus altijd of ze een doekje over de naald willen leggen en dat helpt bij mij heel erg.

1 like

Oh goeie tip! Ik ben van plan om aan te geven dat ik het eng vind. Ging net even googlen naar tips en werd al een beetje slapjes van het lezen :joy:

5 likes

Ik heb een half jaartje mijn rijbewijs en in het begin vond ik het zó spannend alleen op de weg. Maar ik heb er een punt van gemaakt om vaak te rijden en als het kan ook langere afstanden. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Vandaag 1,5 uur door keiharde regen en windstoten en aquaplaning heen naar huis gereden en ik voelde me gewoon de baas over die auto en de situatie. Ben echt trots op mezelf :sunglasses:

104 likes

He wat goed dat je je nu hebt aangemeld! Leuk dat ik daarbij heb kunnen helpen haha.
Toevallig sprak ik een man in de wachtkamer. Hij vertelde dat zijn dochter vroeger ontzettende prikangst had en nu al jaren bloeddonor is.
Dus misschien is het inderdaad juist een goede manier om er af te komen.
Ik vind de mensen altijd ontzettend vriendelijk en geduldig.

Goed gedaan en veel succes dan!

1 like

Ik heb vannacht te lang door gelezen in mijn boek en nu heb ik spijt

14 likes

Ik heb precies hetzelfde! Ik moest eigenlijk net nog te veel om het boek uit te lezen voor ik ging slapen, maar toch gedaan omdat ik zo benieuwd was. Nu ben ik MOE.

2 likes

Same. Ik ben ook door alledrie mn wekkers heen geslapen. Gelukkig nog wel uit mezelf op tijd wakker geworden :sweat_smile:

3 likes

Omg ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven met een vriendin aan de telefoon in de wachtrij gezeten voor zo’n ticket presale voor een show en het is gelukt! Maar wat stressvol zeg, met die wachtrijen en vastlopen en eruit gegooid worden etc. :joy: Ik ken mensen die dit regelmatig doen en I salute you.

5 likes

En @Neusklem welke boeken hebben jullie uitgelezen?

3 likes

Ik heb The Lost Metal van Brandon Sanderson uitgelezen.

5 likes

Wat goed!! Dit is ook mijn voornemen, heb vrijdag mijn rijbewijs opgehaald en ben nu druk aan het kijken naar een beginnersauto haha. Nog tips daarvoor? Ik wil er niet al te veel aan uitgeven maar veiligheid is wel belangrijk

1 like

Nee want ik kaap die van mijn ouders gewoon heel vaak :pirate_flag: Heb die stap nog niet gezet, maar je eigen auto hebben scheelt heel erg!

2 likes