Omdat je zo aandringt😎: love mijn Kia Picanto! 10 jaar gehad en rijd nog steeds als een zonnetje.
Ik ben door een client in mn tiet gebeten
Ik hoop ergens zonder gebit maar ik vrees het ergste
Lijkt me alsnog pijnlijk
Voelt ongeveer hetzelfde want je tandvlees wordt hard na verloop van tijd.
Ahh… Ozzy Osbourne is er niet meer. End of an era. Wel wonderlijk dat hij de 76 heeft gehaald.
Ik rijd al jaren in een (nieuw gekochte) Picanto en ben er nog steeds heel tevreden mee <3
Politie in Gelders Zevenaar rukt massaal uit om ontsnapte kangoeroe te vangen https://www.nu.nl/opmerkelijk/6363375/politie-in-gelders-zevenaar-rukt-massaal-uit-om-ontsnapte-kangoeroe-te-vangen.html
Wel goed dat nu.nl zo scherp is op de privacy van deze kangoeroe
Bijna door ‘Een klein leven’ van Hanya Yanagihara heen, wil niet stoppen en tegelijkertijd wil ik nu door
Dan is er toch geen probleem?
Zelfde ervaring, leest makkelijk weg ! Heb ook deel 2 gelezen en is zeker ook een aanrader!
Ik moet weer werken vandaag na bijna 3 weken vakantie en het valt me zwaar.
Meteen maar even kijken wanneer ik in september/oktober weer vrij kan nemen
Ik ben 20 minuten te vroeg voor een zkh afspraak en werd wakker voor de wekker.
Meestal ben ik te laat of met veel gehaast en stress precies op tijd.
Dit is echt niet mijn dag. Zit op het werk en gewoon helemaal uit mijn doen. Geen ideeee waarom, maar kan wel janken gewoon. Heb een paar afspraken staan en daarna ga ik er maar vandoor denk ik en thuis verder werken, what’s wrong with meee
Ik begon m’n dag heel vrolijk en stapte in de auto om met m’n hond naar het bos te gaan en toen was ineens m’n auto stuk. En nu is m’n dag kut omdat ik even niet weet wat ik nou moet doen. Twee jaar geleden gebeurde hetzelfde met mijn auto en zeiden bijna alle garages dat ie total loss was. Gelukkig was er 1 garage die het wel kon fixen, maar wel 1000 euro lichter. En nu gebeurt dus exact hetzelfde. En ik baal als een stekker, want ik heb dat ding echt nodig voor m’n werk, maar ik heb momenteel geen buffer om een nieuwe te kopen en eigenlijk ook niet om een eventuele reparatie te betalen. Maar nu ga ik wss ook minder kunnen werken omdat ik geen auto heb. Aarghhh…
Ik moet nog 2 dagen werken en dan vakantie, maar boh deze dagen voelen echt als een eeuwigheid. Vandaag mega druk, en morgen nog beoordelingsgesprek, en dan VAKANTIEEE, mij niet bellen.
Ik ben net gebeld of ik kon komen (ja) dus ik ga zometeen maar meteen (zodat ik geen tijd heb om er tegenop te zien) en nu ben ik aan het fantaseren over alle zoetigheid na afloop (houdt me op de been)
Moest ook meteen terugdenken aan jouw post
Ik ben net zo onbeschoft te woord gestaan in een winkel, ben er helemaal van ontdaan eerlijk gezegd.
Het ging over een defect, maar ik werd gewoon belachelijk gemaakt.
Heb alles weer opgepakt en ben gegaan.
namen en rugnummers
He wat goed! Veel succes💪🏻