Waarom niet?
Haha ik snap deze ergernis. Net zoiets als stoppen onderweg om te plassen (bij een relatief korte rit), alsof ze niet even hun impulsen kunnen beheersen ofzo
Oh dat zag ik bij de Chinees ook veel, vind het heel normaal eigenlijk
Of had je cola wel gewoon gevonden?
Route lopen van 4 km en halverwege moeten plassen⦠Alsof ze het erin willen wrijven dat ze dat altijd en overal kunnen doen.
Of biertje drinken in de trein
Ik heb zoān kater dat ik alleen maar fanta en nibbits naar binnen heb kunnen krijgenš„²
Jezus wat veel en 36x extra mayo wtf
Same!
Nibbits never disappointā¤ļø
Nou vooral omdat ik denk: hoe kan je nu genieten van dat biertje wat je in 10 minuten moet weg werken
Aub de snackbar is een plek voor slow dining en delicatessen
Heb je nooit in een kroeg gestaan? 10 minuten voor 1 biertje is niet bepaald recordsnelheid
Nee nog nooit in een kroeg gestaan inderdaad
My apologies aan Den Haag. In Utrecht (met vuurwerkverbod) zijn meer autoās afgefikt.
En de buren van vriendin waar ik was staken het allemaal netjes op afstand af, het was legaal vuurwerk, ze gebruikten een lont, de kinderen hadden allemaal veiligheidsbrillen op, ze stookten een vuurtje maar op een kruising veilig en laag voor de wind. En vanochtend werd ik wakker van een bladblazer omdat ze het allemaal netjes aan het opruimen waren omg, het was brandschoon erna.
En dit was in een deels veryupte volkswijk met veel echte Hagenezen zeg maar, dus ik had wel een vooroordeel maar was echt onterecht. Scuzi.
In Scheveningen was het ook zo schoon, terwijl een paar uur eerder alles Ā« kapot Ā» moest. Het was wel mooi om te zien vanaf de zevende verdieping.
Ja! Ook de mensen zelf? In Utrecht zie ik altijd de gemeente schoonmaken in de ochtend, maar dit waren echt de buren zelf. De mannen die het hadden aangestoken waren zelf hun rotzooi aan het opruimen, dat zie ik hier eigenlijk nooit. Anekdotisch natuurlijk, maar ik was wel onder de indruk.
Ik ben even naar beneden geweest om ze oliebollen te geven. En een man riep tijdens de het afsteken dat ze meer de andere kant op moesten want hier liepen kinderen rond, vond ik ook zo lief. Geen idee of ze het zelf schoonmaakten maar je kon in ieder geval niets meer zien.
En nog een rare vraag maar waarom eten jullie oliebollen koud? Is toch niet lekker, de man in het hotel bood me een oliebol aan en ik zeg dus neen bedankt het is koud. āOh but I can heat it up for youā maar dan heb je toch gewoon een homp zoet deeg in je mond?
Nee ik warm ze altijd op in de airfryer anders vind ik t niet lekker. Het moet warm zijn en knapperig van buiten.
Ik heb dus alleen oliebollen gehad die al een paar uur oud waren. Deed me denken aan een panetonne of rozijnenbrood, zeer doughy(deegerig klinkt raar )
Is het ook wel een beetje eigenlijk. Ik kan hier ook wolkenbolletjes krijgen (soort quarkballen) en die zijn veel luchtiger, meer cake-achtig.