Wat je even kwijt wil #70

Kwarkballen klinkt wel echt goor

11 likes

Ja die vind ik veel lekkerder! Hier noemen ze ze ā€˜champagnebollen’, maar die zijn volgens mij ook met kwark gemaakt. Hou helemaal niet van oliebollen, maar deze zijn veel lichter/luchtiger.

2 likes

Ik vind oliebollen koud ook gewoon lekker :grimacing:
Als ik oliebollen crave ga ik niet altijd de moeite nemen om ze op te warmen

11 likes

En smakeloos, je moet het koude vet proeven :drooling_face:

1 like

Warm vind ik ze ook lekker maar de dag na het bakken vind ik ze het lekkerst. Dat is denk ik omdat ze dan wat taaier zijn en als ze warm zijn vind ik het meer een homp zoet deeg in de mond. Ik eet wel met krenten en rozijnen.

Heb je je pannenkoeken ook liever warm dan koud? Ik vind beide lekker maar als ik moet kiezen ook koude pannenkoeken ipv warm.

1 like

Je moet ze warm eten! Maar niet zo’n magnetron warm maar air fryer warm zeg maar. Anders wordt het een soort bouncy cement.

En als je oude over hebt ze snijden in plakjes en ze als wentelteefjes bakken/noemen jullie vast anders in Belgiƫ maar French toast zeg maar, beetje kaneel erbij, is echt lekker.

7 likes

Ja ik eet pannenkoeken altijd warm. Ik heb mijn Afrikaanse oliebollen of smoutebollen hier ook altijd het liefst als ze net uit de olie komen en die mooie glans hebben 🄹

2 likes

We zeggen ook wentelteefjes of verloren/gewonnen brood.

6 likes

Ik heb zoveel overgewerkt de afgelopen dagen. Gister tot 03:00, vandaag weer tot 01:00. Ik slaap een gat in een dag en heb totaal geen ritme meer. Ik ben blij als ik maandag eindelijk weer normale tijden mag gaan werken :joy:

3 likes

Ik lig al vanaf half 1 wakker (wel geslapen tussen 22:00-00:30) en overweeg sterk om maar gewoon aan de dag te beginnen in de hoop dat ik vanmiddag een paar uur kan slapen :sob:

2 likes

Ik moet vandaag werken. En dat is de enige dag van deze week. Ik weet niet of ik het lekker vind of nutteloos.

Ik heb precies hetzelfde maar dan morgen. Kon 2 weken kerstvakantie krijgen met uitzondering van morgen. Gelukkig is vrijdag altijd een rustige, chille dag (en zal morgen al helemaal zijn in de kerstvakantie) en misschien ook wel ff lekker om uit huis te zijn.
Werk ze vandaag, hoop dat je toch een fijne werkdag hebt :crossed_fingers:

5 likes

Ik ben een weekje vrij geweest, waarvan ik ook een paar dagen weg was, en vandaag weer aan het werk. Ik heb echt het gevoel dat ik weken weg geweest bent, heb zo een moeite met opstarten en kijken wat er ligt. Wat dan niet helpt is dat ik de enige ben van de afdeling die werkt vandaag, omdat de rest vrij is. Voel me echt even verloren.

4 likes

Amai kent iemand dit liedje nog? Was deze helemaal vergeten, nostalgie als je hem dan weer voor het eerst sinds zo’n lange tijd hoort :takingbow:

13 likes

Is afgelopen jaar een remix van uitgebracht volgens mij

1 like

Ik moet ook werken maar echt nog nul motivatie haha

2 likes

De zon! 🄹🄹🄹 en eindelijk deze vakantie even een paar uurtjes oppas zodat we de stad in kunnen, ik ben helemaal gelukkig.

12 likes

Oh 2023 was het al:

3 likes

Ja same, kan wel wat doen maar niks wat haast heeft, en er zijn maar een paar andere collega’s aan het werk (allemaal thuis).

1 like

Ik heb net heel strategisch mn grootste taak voor vandaag naar volgende week geschoven onder het mom van even sparren met iemand die nu vrij is dus kan Ʃcht niet door nu. Ga nog wat kleine dingen doen en dan klap ik mn laptop dicht :partying_face:

3 likes