Zo, kerstboom weer opgeruimd.
Scheelt weer een hoop ruimte in de woonkamer.
Halve ochtend gedacht dat het vrijdag was, wat een winst!!!
Omg ik ken deze tekst gewoon nog uit mijn hoofd
Ik zag op TikTok een leuk voornemen. Heel 2025 een liedje per dag toevoegen aan een nieuwe playlist. Ik vind het leuk, hopelijk wordt het een gewoonte.
Dat zijn een hoop liefjes
Hahahahahahah
Druk jaar tegemoet dus
Woonkamer lijkt meteen zo groot dan he.
Ik wacht al de hele dag op een storingsmonteur die ergens vandaag komt. De dag duurt eindeloos zo, zit echt in een soort limbo tot die komt.
Hier hetzelfde. Moet al de hele week werken dus de meeste klusjes die lang lagen, heb ik al gedaan. Heb geen motivatie om nu vanalles te verzinnen
Ik heb de afgelopen 2 weken echt alleen maar absolute schijt gegeten, gezopen en geen fuck gedaan, dit wordt echt ernstig afkicken vanaf maandag
Maar nu eerst nog wat Quality Street en wat overgebleven bubbels want cold turkey is gevaarlijk hè
Zekerrrr! Éen van mijn favorieten!
Ik heb echt een topdag, beetje rondgeslenterd, naar een museum, geluncht en nu zit ik heel kneuterig thuis postcrossing kaartjes te schrijven
En dat alles terwijl de zon af en toe scheen, maakt alles gelijk 100x beter
Ja dit jaar begint maandag pas toch?
Ik heb weer eens bananenbrood gebakken en het ruikt zo lekker in huis nu
Ik heb veel tiktok ophef gezien over de krimpflatie van quality street
Ja alleen heeft de boom plaats gemaakt voor een box
Neemt ook ruimte in, maar staat op een betere plek.
Mijn vriend is twee dagen aan het gamen met zijn beste vriend, bij ons thuis, en ik vind het fucking saai. Ik krijg minder aandacht en al onze tv schermen zijn bezet
Ik begon mijn nieuwe jaar direct met een lekkere ns vertraging nu lekker thuisbezorgd in bed eten en morgen weer gezond eten en sporten.
Vanochtend fietste ik naar werk en ik zag een waterhoentje staan maar hij stak opeens over. Dus ik reed zo tegen hem aan😢. Hij leek wel oké maar heb mij toch vandaag vaak afgevraagd of hij geen pijn zou hebben. Pff
Ahhh it’s that time of the year dat ik iedereen een knetterharde schok geef die ik aanraak.