Ik word hier ook echt gestoord van. Heb mezelf inmiddels aangeleerd nu ook eerst de muur aan te raken ipv de deurklink omdat ik er elke keer toch van schrik
Ik pak dus op het werk mensen heel vaak als eerste aan hun oor vast en dan krijgen ze daar een dikke schok van, haha, niet fijn.
hahahha huh??? werk je als kno-arts of met hele vervelende kinderen ofzo? ik weet niet wat ik voor me moet zien
Ik moet maandag weer werken na anderhalve week vrij en ik kijk er al sinds gisteren zooo tegenop terwijl ik gewoon nog een paar vrije dagen heb.
Zo herkenbaar dit. Ik heb echt 0 zin. En het lijkt met de vakantie erger te worden.
We geven geen handen meer, maar eerste handeling fysiek is vaak temperatuur meten in oor of idd in oor kijken.
oh ja ik weet ook gewoon wat voor werk jij doet sorry was net wakker
Ik snap helemaal hoe je het bedoelt en toch heb ik nu een beeld van mensen die ergens binnenkomen met hun jas aan en iemand die ze geen gedag zegt of iets en in plaats daarvan in hun oor kijkt
Hahaha ik was net in de hema en iemand kreeg helemaal een tantrum omdat ze geen gratis verjaardag tompouce kreeg. Love it
Was het een kind van 2? Of een âvolwasseneâ?
Ik had net best wel een zwarte sportles dus liep een beetje buiten adem naar huis (en het is ook nog eens koud) en kreeg al gelijk te maken met een meneer die vroeg: gaat het wel?
Echt irritant dat je dat gelijk aan me ziet
Op zich wel beter dan dat ze je op de grond laten liggen
Ik ben 7 weken vrij geweest en nog heb ik moeite om te beginnen met werken weer maar ze hebben ook onze maandelijkse vrije dag naar een kwartaal vrije dag gedaan dus was leuke binnenkomer zo
Een volwassenen iemand maar wel een gothic, dus dat zijn wel verzachtende omstandigheden
hahahha dit gebeurde ook altijd toen ik daar werkte. toen die klantenpas net nieuw was werd het ook omgeroepen op die radio elke paar nummers (ik vond het altijd heel grappig dat die reclamestem op de radio binnen in de hema de nl stem van azula is). dus die azula-hemastem zei dan iets van ânieuw: hema klantenpas. met blablabla en een gratis tompouce op je verjaardagâ. en dan liepen mensen echt totaal zonder te luisteren als hyenaâs naar de gebaksafdeling âGRATIS TOMPOES???â en dan janken als je de context uitlegde ook al werd dat er gewoon bij vermeld
Er ging net een vrouw voor mân huis toeteren naar de pakketbezorger die de weg blokkeerde en tegen hem roepen dat hij aso was en toen heb ik echt geheel tegen mn eigen natuur in de deur opgedaan en gezegd dat ze normaal moet doen en dat die man zân werk doet en dat het vooral asociaal is om te toeteren omdat heel de buurt daar last van heeft
Haha echt geen idee waar dat vandaag kwam ik ben normaal zoân pussy
Het hele concept gratis brengt echt het beste in mensen naar boven
New year, new you!!!
Er is helemaal niemand op kantoor dus ik ben lekker onder werktijd naar de pedicure gegaan
Ik werd vanmiddag om half 3 wakker?!!!