Oke maar als je het in jouw geval echt echt echt niet anders kan dan gaat de post van lula toch niet over jou? Waarom voel je dan de behoefte om een bepaald punt te maken?
Wie probeer je waarvan te overtuigen?
Oke maar als je het in jouw geval echt echt echt niet anders kan dan gaat de post van lula toch niet over jou? Waarom voel je dan de behoefte om een bepaald punt te maken?
Wie probeer je waarvan te overtuigen?
Wie ben jij?
Omdat ik het begrijp dat de winkelstraat leeg komt te staan. Daarmee begon het.
Zo vermoeiend.
Heel duidelijk. Als het kan ![]()
Hahaha boomer
Dit is ook mijn hobby
ik zal de teloorgang van de het boekenvak niet op mijn geweten hebben!!!
Het is zaterdag bijna-avond en ik ga naar yoga
Echt van die sneue begin januari energy dit
Ik ben al een paar keer wezen sporten sinds 1 januari (want je moet wat in de ww) en tis echt treurig inderdaad. Al die fake blije nieuwjaarsenergie van instructeurs en mensen, kannie wachten op de tweede helft van de maand
Tweede helft van de maand ben ik er niet meer natuurlijk
Wow dit is precies waar ik zin in heb om te kijken vnv dank voor de inspo
Hierdoor ga ik dus nu niet!! (nee grapje ben al weken niet naar de sportschool geweest en mijn barriĂšre is zo hoog geworden dat ik dingen als âja maar zo gĂȘnant om eerste week jan dan ineens weer te gaanâ aangrijp om maar niet te hoeven gaan)
Ik heb geen andere smoezen meer ![]()
Jaaaa! Wow dit heb ik echt lang niet meer gezien
Ben vandaag voor het eerst gaan hardlopen met mân vriend samen en was echt kapot maar vond het ook echt leuk!!! Helemaal een outfit voor aangeschaft en ook nieuwe dure hardloopschoenenen aahaha maar werkt wel echt motiverend ![]()
Heb het niemand in mân omgeving nog verteld omdat ik altijd vrij ⊠negatief was over hardlopen
dus wilde nog niet te hard van de toren blazen tegen alles en iedereen (wat ik normaal wel erg goed kan en doe). En we gaan dit nu samen in het geniep proberen vol te houden en dan hoop ik zo SURPRISE opeens vijf km te kunnen lopen ergens richting de lente ahahahaha en als het niet lukt, hoeft niemand dit ooooooooooit te weten ![]()
![]()
Ik zat van de week weer Cars te kijken en Lightning McQueen is natuurlijk een beetje hetzelfde, ook zoân typisch egocentrisch narcistisch ventje (of noujaâŠauto) maar het leuke aan die film vind ik dat het aan het eind echt een snoesje is ![]()
Lag net in bed, zag ik steeds een licht door mijn kamer gaan (heb de rolgordijnen altijd half open). Dus ik ging uit bed, zag ik iemand met een zaklamp. Dacht eerst een inbreker, maar met mijn bril op bleek het politie te zijn.
Ze waren echt duidelijk op zoek naar iets of iemand en nu ben ik zo ziekelijk nieuswsgierig (al wil ik het wss niet eens weten), maar kan geen melding of iets vinden.
Iehhh wat eng, ik zou echt niet kunnen slapen daarna hoor. Weet je al waar ze naar op zoek waren?
Wow sneeuw, hoef gelukkig nergens met de auto heen vandaag. Ben altijd zoân schijterd met gladheid