Wat je even kwijt wil #70

Wow dit is precies waar ik zin in heb om te kijken vnv dank voor de inspo

3 likes

Hierdoor ga ik dus nu niet!! (nee grapje ben al weken niet naar de sportschool geweest en mijn barriĆØre is zo hoog geworden dat ik dingen als ā€œja maar zo gĆŖnant om eerste week jan dan ineens weer te gaanā€ aangrijp om maar niet te hoeven gaan)

2 likes

Ik heb geen andere smoezen meer :cry:

2 likes

Jaaaa! Wow dit heb ik echt lang niet meer gezien

5 likes

Ben vandaag voor het eerst gaan hardlopen met m’n vriend samen en was echt kapot maar vond het ook echt leuk!!! Helemaal een outfit voor aangeschaft en ook nieuwe dure hardloopschoenenen aahaha maar werkt wel echt motiverend :joy:

Heb het niemand in m’n omgeving nog verteld omdat ik altijd vrij … negatief was over hardlopen :crazy_face: dus wilde nog niet te hard van de toren blazen tegen alles en iedereen (wat ik normaal wel erg goed kan en doe). En we gaan dit nu samen in het geniep proberen vol te houden en dan hoop ik zo SURPRISE opeens vijf km te kunnen lopen ergens richting de lente ahahahaha en als het niet lukt, hoeft niemand dit ooooooooooit te weten :joy::heart:

84 likes

Ik zat van de week weer Cars te kijken en Lightning McQueen is natuurlijk een beetje hetzelfde, ook zo’n typisch egocentrisch narcistisch ventje (of nouja…auto) maar het leuke aan die film vind ik dat het aan het eind echt een snoesje is :pleading_face:

5 likes

Lag net in bed, zag ik steeds een licht door mijn kamer gaan (heb de rolgordijnen altijd half open). Dus ik ging uit bed, zag ik iemand met een zaklamp. Dacht eerst een inbreker, maar met mijn bril op bleek het politie te zijn.
Ze waren echt duidelijk op zoek naar iets of iemand en nu ben ik zo ziekelijk nieuswsgierig (al wil ik het wss niet eens weten), maar kan geen melding of iets vinden.

2 likes

Iehhh wat eng, ik zou echt niet kunnen slapen daarna hoor. Weet je al waar ze naar op zoek waren?

3 likes

Wow sneeuw, hoef gelukkig nergens met de auto heen vandaag. Ben altijd zo’n schijterd met gladheid

2 likes

Ik vind het ook altijd verschrikkelijk op de fiets, uitglijden etc. Dus van mij mag het er nu eventjes zijn zodat mn kinderen in de tuin kunnen spelen en daarna aub alles weg en geen ijzel enzo komende week

2 likes

2 tot 5 cm, dus waar blijft de overige 4,5 cm? :cry:

2 likes

Onderweg.

Maar ik denk dat de temperatuur te snel aan het stijgen is waardoor de verwachte en voorspelde sneeuw eerder regen wordt. Helaas.

4 likes

Te vroeg opgestaan en nu te laat begonnen met aankleden waardoor ik me toch moet haasten.

:heart: mezelf

7 likes

Ik lees net in bed dat Nederland wakker wordt in een witte wonderwereld en dat maakte dat ik uit bed opsprong en naar buiten wilde kijken omdat ik het zo’n mooi beeld vind……

Niks.

:rage:

3 likes

Ja ik ga dus met de auto op pad en ik rijd bijna nooit meer, echt geen zin in.

Nee, ik heb echt geen flauw idee helaas. Heb heel die p2000 meldingen uit zitten pluizen, maar niks.
Gelukkig heb ik goed kunnen slapen… ik ben zo’n piekeraar dus had ook verwacht geen oog dicht te doen.

1 like

Ja is ook echt een kut app

2 likes

Ik zou zo graag een keer mijn kerstboom van het balkon af willen gooien (4 hoog), maar denk dat de buren dat niet kunnen waarderen haha (wel netjes bij de weg zetten daarna). Dus maar weer netjes met matrashoes naar beneden slepen.

2 likes

O wow dat is wel een hele goeie tip. Was al aan het bedenken hoe ik dat ging doen met al die naalden.

2 likes

Haha geen dank! Scheelt een hoop stofzuigen en vegen haha.

2 likes