Ik vind het ook altijd verschrikkelijk op de fiets, uitglijden etc. Dus van mij mag het er nu eventjes zijn zodat mn kinderen in de tuin kunnen spelen en daarna aub alles weg en geen ijzel enzo komende week
2 tot 5 cm, dus waar blijft de overige 4,5 cm? ![]()
Onderweg.
Maar ik denk dat de temperatuur te snel aan het stijgen is waardoor de verwachte en voorspelde sneeuw eerder regen wordt. Helaas.
Te vroeg opgestaan en nu te laat begonnen met aankleden waardoor ik me toch moet haasten.
mezelf
Ik lees net in bed dat Nederland wakker wordt in een witte wonderwereld en dat maakte dat ik uit bed opsprong en naar buiten wilde kijken omdat ik het zoān mooi beeld vindā¦ā¦
Niks.
![]()
Ja ik ga dus met de auto op pad en ik rijd bijna nooit meer, echt geen zin in.
Nee, ik heb echt geen flauw idee helaas. Heb heel die p2000 meldingen uit zitten pluizen, maar niks.
Gelukkig heb ik goed kunnen slapen⦠ik ben zoān piekeraar dus had ook verwacht geen oog dicht te doen.
Ja is ook echt een kut app
Ik zou zo graag een keer mijn kerstboom van het balkon af willen gooien (4 hoog), maar denk dat de buren dat niet kunnen waarderen haha (wel netjes bij de weg zetten daarna). Dus maar weer netjes met matrashoes naar beneden slepen.
O wow dat is wel een hele goeie tip. Was al aan het bedenken hoe ik dat ging doen met al die naalden.
Haha geen dank! Scheelt een hoop stofzuigen en vegen haha.
Politiemeldingen staan ook ongeveer nooit in p2000. Maar voor zoiets kan je prima 0900-8844 bellen om te checken wat er gaande is en of het normaal is dat er iemand in politieuniform bij je naar binnen staat te schijnen.
Een veel voorkomende leugen
Oooh slim, dat had ik wel een paar jaar eerder willen weten ![]()
Zoals @AutumnStorm al zegt zijn politiemeldingen eigenlijk nooit te zien bij p2000 inderdaad. Steek- of schietpartij of overval dan vaak wel weer (in mijn omgeving dan).
Maar als de politie zo bij mij naar binnen zou schijnen zou ik toch echt mn deur open doen om te vragen wat er aan de hand is.
Ja, het is wel zo dat ze niet als zoān gluurpop bij mij naar binnen aan het kijken waren he haha. We hebben hier achter een soort hofje met parkeerplaatsen, daar waren ze aan het rondlopen (waardoor die lamp steeds in mijn slaapkamer kwam) en ook aan de voorkant liepen ze rond (omdat ik uit bed was gegaan om te kijken zag ik dat). En ze waren met een politiebusje dus wel gewoon legit. Vernoed dat ze op zoek waren naar drugs of iets, aangezien ze ook op plaatsen zochten waar een mens zich naar mijn mening niet kan verstoppen.
Nee omdat politiemeldingen over de ether gaan en niet over de pagers. Brandweer wordt bijvoorbeeld vaak āopgepieptā, politie rijdt al op straat en krijgt via de portofoon meldingen.
[quote=ājahoor, post:694, topic:39822, full:trueā] portofoon meldingen.
[/quote]
Etherdiscipline!!
Jezus mn iPhone maakt zoān automatisch fotoalbum van 11 januari 2019 en noemt dat VROEGER
Doe even normaal
Ik moet morgen weer werken en dacht dat ik thuiswerkte maar ik check net mn agenda en heb het blijkbaar verkeerd onthouden
had me er helemaal op ingesteld dat ik lekker lang in bed kon blijven liggen