Ik ben zo zo zo blij dat deze periode voorbij is. Kerst, O&N, mijn verjaardag. Het was even teveel aan familiemomenten en dagen ‘waar ik iets mee wilde’. Heb bijna zin om weer naar kantoor te gaan.
Ik had precies hetzelfde en moest 2 en 3 januari weer werken, voor mijn gevoel is Kerst een eeuwigheid geleden en is het nu al half januari
dus koester deze vakantie-zondagmiddag!
Zo jammer dat vakantie veel leuker is dan werken, maar dat je veel meer weken moet werken dan dat je vakantie hebt ![]()
Ja op dit soort momenten denk ik altijd “heb ik écht een baan nodig”
Ik ben zo relaxed na deze twee weken, echt niet goed voor me om te gaan werken
Haha ik heb ook echt geen zin om te werken. Heb ook ee hele drukke week met 3 privé afspraken, waardoor het gewoon heel druk gaat zijn ![]()
Aftellen tot het weekend hahaha (verder vind ik m’n werk heel leuk hoor)
Ik heb er wel zin in, sowieso eerst een uur koffie meeting om bij te kletsen met m’n favo collega’s 🫶
Heerlijke feestdagen en vakantie gehad en morgen begint het echte leven weer mwehhhhhhhhh
Ik heb bewust morgen ook nog vrij genomen zodat ik echt lekker bij kon komen na de feestdagen en het is echt de beste beslissing ooit? Heb vanavond lekker op mijn eigen tempo opgeruimd en kijk nu serie zonder dat ik me druk hoef te maken over mijn wekker.
Misschien moet ik de maandag vaker vrij plannen of dan een halve dag werken.
Maar voor wie dan op maandag vrij neemt: heb je dan geen last van ‘‘monday scaries’’? Dus dat het ‘‘probleem’’ zich gewoon verschuift naar de volgende dag? Gewoon nieuwsgierig haha
Nee dat had ik nooit. Die maandag voelt dan als een overgangsdag/extra lang weekend want de de vrijdag, zaterdag en zondag voelde al meer als weekend ipv vakantie. En dan het idee dat je nog een dag extra weekend hebt is chill. En ik had op vrijdag aan het einde van de eerste week dan het idee oh lekker vier dagen gewerkt, weer beetje ingekomen en op naar de volgende week. Je bent wat meer aan het opbouwen ipv van nul naar 100.
Ik heb dus geen baan meer maar moet wel m’n proefschrift gaan afschrijven en een nieuwe baan gaan zoeken, maar heb besloten dat ik morgen eerst nog even naar de sauna ga op de eerste reguliere werkdag. zin innnnn
Ik ben altijd echt zo snel afgeleid. Mede daardoor duurt het bij mij altijd heel lang voor ik ook daadwerkelijk in bed lig nadat ik heb besloten naar bed te gaan en opsta van de bank. Dus ik net: oké het is nu 23.06, ik ga eens timen hoe lang het nou echt duurt als ik me niet laat afleiden en gewoon opschiet. Nou groetjes vanaf de wc waar ik zeker alweer 4 topics bij heb gelezen en nu dit bericht tik.
Ja, of even met je voet uit je slof op de grond zodat ik niet geëlektrocuteerd wordt door de deurklink. Even lekker aaaaaarden ![]()
Ik voel me nu echt zo maar dan in het donker:
Als in: nee nog te vroeg ik ga weer verder in winterslaap
Haha same, ik zie er ook echt tegenop hoe deze lekkere relaxte vibe weer plaats gaat maken voor stress en tijdgebrek en een korter lontje. Ik vind mijn werk in principe heel leuk maar het is ook erg intens, zeker icm een gezin. Heb wel net als @Solee de maandag nog vrijgenomen en dat maakt de start wel een stuk chiller, denk dat ik dat er maar in houd.
Eindelijk mijn laatste werkdag. Zo klaar met deze baan ![]()
Ik HAAT bleekselderij, in elke vorm, maar nu heb ik van de week een recept van gegeten waarin het oprecht lekker was, smaakte ook meer naar venkel dan naar bleekselderij echt een wonder.
Deze mocht je het ook willen wagen:
Wat kunnen sommige collega’s toch GIGANTISCH uit hun mond stinken. Poets. Je. Tanden.
Vooral ook vaak: Poets. Je. Tong. En. Flos. Of. Stook.
![]()
Want met tanden poetsen alleen kom je er meestal niet