Ja er zijn natuurlijk weer uitzonderingen. Maar ik blijf bij wat ik net zei ![]()
Wat leuk ![]()
Ja, absoluut. Gewoon overall een beetje jezelf oplappen voordat je de deur uit gaat lijkt me niet te veel gevraagd (uitzonderingen uiteraard). Mag best een kam door haren of check even of je niet een berg aan roos op je schouders hebt liggen (ja echt, vandaag gezien).
Ik kreeg net een id-check bij de ah toen ik een biertje kocht voor in een recept.
Ben 30+, dus heb de mevrouw van de ah bedankt voor het compliment en het maken van mijn dag😂
Had ook weer ouderwets stress, want kon in eerste instantie mn rijbewijs natuurlijk weer niet vinden.
ik denk ineens aan toen @simsalabim hier een keer vertelde dat ze het altijd koud had en ze pas besefte dat dat door te dunne kleding kwam toen haar collega’s daar iets van zeiden hahahaha
Ik heb al een week geen warm water en mijn cv-ketel is aan het wegrotten (woorden van de monteur), dus alles moet vervangen worden. Maar daarvoor moeten we eerst een offerte ontvangen en dat gebeurt maar niet. Heb al een paar keer gebeld en we krijg alleen te horen dat ze zsm bellen. Snap best dat het heel druk is, maar ik heb er echt stress van.
Ik ben altijd zo jaloers op mensen die veel slapen als ze ziek zijn. Mijn moeder kan gewoon de halve dag liggen slapen. Ik slaap snachts kut en overdag lukt dan ook niet
Ben moe en gammel en wil gewoon kunnen dutten bleh
Ik slaap dan overdag echt prima maar ‘s avonds in slaap vallen en ‘s nachts slapen ho maar ![]()
Ja de beste slaap is altijd 15 min voor de wekker
Hahaha. Dit herken ik zo. Ik voel me zoveel meer comfortabel als ik gewoon ene hemdje onder m’n trui aan doe enzo. Maar ik ben daarin totaal niet opgevoed. Altijd KOUD. Maar sinds ik ontdekt heb dat laagjes fijn zijn scheelt het echt heel veel.
Ik ben trouwens ook heel slecht opgevoed op het vlak van geld en sparen. Vind ik ook jammer. Ik ga echt proberen dat beter te doen.
Ik zit een podcast te luisteren, maar het gaat over iemand met de naam van mijn vader. Ik ken ook niemand met dezelfde naam. Vind dit zo raar luisteren.
Ik had dit ook bij een moordzaak, degene die vermoord was had de naam van mijn vader
kon er niet naar luisteren terwijl de podcast echt goed was!
Haha mooi dat je dat onthouden hebt! Zeg ik terwijl ik hier heel comfortabel met mijn thermoshirt en wollen sokken zit. Ik snap ook werkelijk niet hoe ik me destijds gewoon in een heel dun jurkje met een panty kon kleden en niet zelf de connectie maakte tussen die kleding en het koud hebben ![]()
Mijn tante vertelde eens dat ze maandenlang op haar werk klaagde over dat haar wasmachine of droger wel stuk zou zijn want haar kleding was ineens zo klein? En haar collega’s maar vriendelijk luisteren maar ze was gewoon flink aangekomen
die voelde zich ook zoooooo dom daarna
Bij mij vragen mensen regelmatig of ik mijn verwarming wel aan heb als ik het koud heb. Mensen op teams/skype. Ik vergeet dat gewoon.
Ik kon net maar met moeite naar huis en stond in de file door een omgevallen cementwagen, ik vraag me dan echt af hoe zoiets gebeuren kan
Als ik aan het hardlopen ben, klinkt het alsof er een hijgende kruik voorbij komt. Ook al drink ik maar 1 slokje water vooraf, mijn buik klotst alsof ik net 5 liter op heb. En dat is echt goed hoorbaar, niet alleen voor mij.
En vanochtend was het ook nog glad, dus sommige stukken liep ik als een pinguïn.
Een klotsende pinguïn, top
Ik heb gister voor het eerst “serieus” chatgpt gebruikt en ik heb er echt spijt van. Heb het gebruikt voor een sollicitatiebrief, omdat ik weinig tijd had en op zich ben ik wel goed in het herschrijven/verbeteren van iets dat er al ligt en ik doe dat hoe dan ook, ook als ik de eerste versie zelf maak. Dus ik dacht het proces wat te kunnen versnellen. Maar toch is die brief wat wollig geworden terwijl ik echt enthousiast ben over de functie en ik denk ook geschikt. Denk dat het veel vlotter en persoonlijker was geworden als ik het gewoon helemaal zelf had gedaan.
![]()
Ik voel me altijd beledigd dat mijn kat echt wegrent (hard) als ik ga zingen. Kan ik er wat aan doen dat ik een kraai ben.