Ik voel me nu echt zo maar dan in het donker:
Als in: nee nog te vroeg ik ga weer verder in winterslaap
Ik voel me nu echt zo maar dan in het donker:
Haha same, ik zie er ook echt tegenop hoe deze lekkere relaxte vibe weer plaats gaat maken voor stress en tijdgebrek en een korter lontje. Ik vind mijn werk in principe heel leuk maar het is ook erg intens, zeker icm een gezin. Heb wel net als @Solee de maandag nog vrijgenomen en dat maakt de start wel een stuk chiller, denk dat ik dat er maar in houd.
Mijn man is weer aan het werk, ik ben nog twee dagen vrij en die ga ik eens even goed gebruiken om de boel hier thuis uit te zoeken en een hoop spul wat we niet gebruiken weg te gooien of naar de kringloop te brengen.
Eindelijk mijn laatste werkdag. Zo klaar met deze baan
Ik HAAT bleekselderij, in elke vorm, maar nu heb ik van de week een recept van gegeten waarin het oprecht lekker was, smaakte ook meer naar venkel dan naar bleekselderij echt een wonder.
Deze mocht je het ook willen wagen:
Wat kunnen sommige collega’s toch GIGANTISCH uit hun mond stinken. Poets. Je. Tanden.
Vooral ook vaak: Poets. Je. Tong. En. Flos. Of. Stook.
Want met tanden poetsen alleen kom je er meestal niet
Het kan ook door amandelsteentjes of een half doorgekomen verstandskies komen
Dat is veel vaker een bron van stank dan simpelweg niet poetsen iig.
Ja er zijn natuurlijk weer uitzonderingen. Maar ik blijf bij wat ik net zei
Ja het neemt sowieso niet weg dat mensen ff hun persoonlijke hygiene in de gaten moeten houden
Wat leuk
Ja, absoluut. Gewoon overall een beetje jezelf oplappen voordat je de deur uit gaat lijkt me niet te veel gevraagd (uitzonderingen uiteraard). Mag best een kam door haren of check even of je niet een berg aan roos op je schouders hebt liggen (ja echt, vandaag gezien).
Ik kreeg net een id-check bij de ah toen ik een biertje kocht voor in een recept.
Ben 30+, dus heb de mevrouw van de ah bedankt voor het compliment en het maken van mijn dag😂
Had ook weer ouderwets stress, want kon in eerste instantie mn rijbewijs natuurlijk weer niet vinden.
ik denk ineens aan toen @simsalabim hier een keer vertelde dat ze het altijd koud had en ze pas besefte dat dat door te dunne kleding kwam toen haar collega’s daar iets van zeiden hahahaha
Ik heb al een week geen warm water en mijn cv-ketel is aan het wegrotten (woorden van de monteur), dus alles moet vervangen worden. Maar daarvoor moeten we eerst een offerte ontvangen en dat gebeurt maar niet. Heb al een paar keer gebeld en we krijg alleen te horen dat ze zsm bellen. Snap best dat het heel druk is, maar ik heb er echt stress van.
Ik ben altijd zo jaloers op mensen die veel slapen als ze ziek zijn. Mijn moeder kan gewoon de halve dag liggen slapen. Ik slaap snachts kut en overdag lukt dan ook niet Ben moe en gammel en wil gewoon kunnen dutten bleh
Ik slaap dan overdag echt prima maar ‘s avonds in slaap vallen en ‘s nachts slapen ho maar
Ja de beste slaap is altijd 15 min voor de wekker
Hahaha. Dit herken ik zo. Ik voel me zoveel meer comfortabel als ik gewoon ene hemdje onder m’n trui aan doe enzo. Maar ik ben daarin totaal niet opgevoed. Altijd KOUD. Maar sinds ik ontdekt heb dat laagjes fijn zijn scheelt het echt heel veel.
Ik ben trouwens ook heel slecht opgevoed op het vlak van geld en sparen. Vind ik ook jammer. Ik ga echt proberen dat beter te doen.
Ik zit een podcast te luisteren, maar het gaat over iemand met de naam van mijn vader. Ik ken ook niemand met dezelfde naam. Vind dit zo raar luisteren.