Wat je even kwijt wil #70

Mijn kat gaat weg uit de kamer als ik thuiswerk en een online overleg heb. Ook zo gezellig.

Daar bemoeit hij zich juist graag mee. Regelmatig een staart in beeld als ik niet op tijd ben om hem van mijn schoot en/of bureau te houden.

5 likes

Die van mij ook, die komt graag even een kijkje nemen zodra hij stemmen hoort. Mijn collega’s zijn inmiddels teleurgesteld als hij ligt te slapen of om een andere reden geen zin heeft en niet even in beeld komt :smile:

10 likes

Beter dan dat hij z’n anus voor je camera duwt zoals mijn kat zou doen :joy:

11 likes

Ik hou zo van mijn moeder :smiling_face_with_three_hearts: Ik ben ziek en lig zowat alleen maar met mijn ogen dicht op de bank te ijlen. Ze is langs gekomen met 2 tassen boodschappen, heeft de afwas gedaan, 2 wassen gedraaid en stofgezogen. Ik ben zo blij dat ik maar hoef te appen en ze gelijk voor mij klaarstaat.

119 likes

Ik heb eindelijk een spoedindicatie voor het verwijderen van mijn galblaas. :sob:

Om dat te overbruggen heb ik zoveel pijnstilling gekregen dat ik nu zo high ben als een kanarie.

34 likes

Nog een beetje gezellige pijnstilling? Of kan je de pijn nog voelen?

3 likes

Ik heb dus een paar dagen een nieuwe telefoon en ik heb Facebook en TikTok en dat soort apps allemaal niet geĆÆnstalleerd omdat ik meer andere dingen wil doen en ook minder schermtijd wil, en dat lukt heel goed, maar ik lig nu echt voor me uit te staren. Ik heb al tv gekeken, een boek gelezen, huishouden gedaan… normaal zou ik nu nog een uur gaan scrollen. Ik denk dat ik maar gewoon ga slapen. Echt raar hoe zo’n app zo’n grote rol in je dagprogramma kan spelen :weary:

45 likes

Mijn vader wordt binnenkort 70 en ik wil graag een groot verrassingsfeest voor hem gaan organiseren. Ik ben vandaag speciaal naar mijn vader gegaan om daar stiekem de telefoonnummers van de genodigden te verzamelen. Ik ben maar blijven slapen omdat daarnet de enige kans was om ongestoord in zijn telefoon in te breken. Ik was een beetje bang om betrapt te worden, maar het is me gelukt! :sunglasses:

105 likes

Zo schattig! Hoe heb je het aangepakt? Kamer ingesneakt en telefoon van z’n nachtkastje gehaald?

1 like

Haha nee zo spannend was het gelukkig niet. Zijn telefoon lag gelukkig aan de oplader beneden in de woonkamer.

1 like

Ik heb nu een paar maanden eindelijk een fijne en leuke baan en deze ochtend zit ik thuis te werken en naar de vallende sneeuw te kijken en muziek te luisteren en ben zo blij dat dit kan

50 likes

Het is zo mooi aan het sneeuwen, echt klote dat naar buiten gaan amper lukt met longontsteking.
Sowieso voel ik me vandaag weer beroerder buh

2 likes

Beterschap! :relaxed:

1 like

Dat bouwt zich langzamerhand wel af! ik heb mezelf toegelaten dat ik bijv nog 30 minuten max mag op tiktok (als ik het wil, de laatste paar weken echt amper er op gezeten). Soms is die onrust/verveling super irritant, uiteindelijk wen je er aan en merk je dat je echt meer tijd over hebt voor de dingen die je echt wilt doen.
Het ā€˜meer offline’ topic is hier ook een mooie toevoeging bij!

2 likes

Ik ging op de fiets naar de sportschool, toen sneeuwde het een beetje. Kom ik buiten, hele laag :disappointed_relieved: na nog een keer midden op straat uitgegleden te zijn als een soort sneeuwpop eindelijk thuis!

Ik zat helemaal in de fight modus om te strijden voor salaris verhoging tijdens mijn functioneringsgesprek, maar ik kreeg niks anders dan lof en flinke stappen zonder er zelf naar te vragen :partying_face::sparkles:

93 likes

Ik heb me aangemeld voor een zumba cursus. Wil wat meer bewegen en ook mensne leren kennen. Ben benieuwd :sweat_smile:

9 likes

Ik ga bijna op vakantie en moet straks mijn hond bij mijn ouders brengen. Daar heeft hij het hartstikke goed en is al veel vaker gebeurd maar ik heb het er elke keer zo moeilijk mee.

5 likes

Ik ben mijn (verlovings)ring kwijt en ik ben helemaal over de zeik. Hij moet (denk ik) ergens in huis liggen, maar heb alles overhoop gegooid en heb 'm nog steeds niet gevonden.

9 likes