Ik had dit ook bij een moordzaak, degene die vermoord was had de naam van mijn vader kon er niet naar luisteren terwijl de podcast echt goed was!
Haha mooi dat je dat onthouden hebt! Zeg ik terwijl ik hier heel comfortabel met mijn thermoshirt en wollen sokken zit. Ik snap ook werkelijk niet hoe ik me destijds gewoon in een heel dun jurkje met een panty kon kleden en niet zelf de connectie maakte tussen die kleding en het koud hebben
Mijn tante vertelde eens dat ze maandenlang op haar werk klaagde over dat haar wasmachine of droger wel stuk zou zijn want haar kleding was ineens zo klein? En haar collegaās maar vriendelijk luisteren maar ze was gewoon flink aangekomen die voelde zich ook zoooooo dom daarna
Bij mij vragen mensen regelmatig of ik mijn verwarming wel aan heb als ik het koud heb. Mensen op teams/skype. Ik vergeet dat gewoon.
Ik kon net maar met moeite naar huis en stond in de file door een omgevallen cementwagen, ik vraag me dan echt af hoe zoiets gebeuren kan
Ik had paar maanden geleden dure oorbellen besteld (echt goud, van een klein bedrijfje in Amerika). Die waren nooit aangekomen, dus toen had ze een claim ingediend bij de bezorgdienst en nieuwe gemaakt en naar me opgestuurd. Die kwamen wel aan, dus pfiew. Komt opeens deze week alsnog dat eerste pakketje aan, 2 maanden later. Dus ik had haar gemaild of ze het geld idd had teruggekregen en zo niet, dat ik met alle liefde het tweede paar oorbellen wilde terugsturen. Mailt ze net dat dat niet hoeft en ik ze mag houden en dat ze blij is dat ze bij een klant zijn en niet ergens in de oceaan wat een geluk!
Gister voelde het nog als 43 januari en vandaag is het zulk mooi weer, heerlie
Als ik aan het hardlopen ben, klinkt het alsof er een hijgende kruik voorbij komt. Ook al drink ik maar 1 slokje water vooraf, mijn buik klotst alsof ik net 5 liter op heb. En dat is echt goed hoorbaar, niet alleen voor mij.
En vanochtend was het ook nog glad, dus sommige stukken liep ik als een pinguĆÆn.
Een klotsende pinguĆÆn, top
Ik heb gister voor het eerst āserieusā chatgpt gebruikt en ik heb er echt spijt van. Heb het gebruikt voor een sollicitatiebrief, omdat ik weinig tijd had en op zich ben ik wel goed in het herschrijven/verbeteren van iets dat er al ligt en ik doe dat hoe dan ook, ook als ik de eerste versie zelf maak. Dus ik dacht het proces wat te kunnen versnellen. Maar toch is die brief wat wollig geworden terwijl ik echt enthousiast ben over de functie en ik denk ook geschikt. Denk dat het veel vlotter en persoonlijker was geworden als ik het gewoon helemaal zelf had gedaan.
Ik voel me altijd beledigd dat mijn kat echt wegrent (hard) als ik ga zingen. Kan ik er wat aan doen dat ik een kraai ben.
Mijn kat gaat weg uit de kamer als ik thuiswerk en een online overleg heb. Ook zo gezellig.
Daar bemoeit hij zich juist graag mee. Regelmatig een staart in beeld als ik niet op tijd ben om hem van mijn schoot en/of bureau te houden.
Die van mij ook, die komt graag even een kijkje nemen zodra hij stemmen hoort. Mijn collegaās zijn inmiddels teleurgesteld als hij ligt te slapen of om een andere reden geen zin heeft en niet even in beeld komt
Beter dan dat hij zān anus voor je camera duwt zoals mijn kat zou doen
Ik hou zo van mijn moeder Ik ben ziek en lig zowat alleen maar met mijn ogen dicht op de bank te ijlen. Ze is langs gekomen met 2 tassen boodschappen, heeft de afwas gedaan, 2 wassen gedraaid en stofgezogen. Ik ben zo blij dat ik maar hoef te appen en ze gelijk voor mij klaarstaat.
Ik heb eindelijk een spoedindicatie voor het verwijderen van mijn galblaas.
Om dat te overbruggen heb ik zoveel pijnstilling gekregen dat ik nu zo high ben als een kanarie.
Nog een beetje gezellige pijnstilling? Of kan je de pijn nog voelen?
Ik heb dus een paar dagen een nieuwe telefoon en ik heb Facebook en TikTok en dat soort apps allemaal niet geĆÆnstalleerd omdat ik meer andere dingen wil doen en ook minder schermtijd wil, en dat lukt heel goed, maar ik lig nu echt voor me uit te staren. Ik heb al tv gekeken, een boek gelezen, huishouden gedaan⦠normaal zou ik nu nog een uur gaan scrollen. Ik denk dat ik maar gewoon ga slapen. Echt raar hoe zoān app zoān grote rol in je dagprogramma kan spelen
Mijn vader wordt binnenkort 70 en ik wil graag een groot verrassingsfeest voor hem gaan organiseren. Ik ben vandaag speciaal naar mijn vader gegaan om daar stiekem de telefoonnummers van de genodigden te verzamelen. Ik ben maar blijven slapen omdat daarnet de enige kans was om ongestoord in zijn telefoon in te breken. Ik was een beetje bang om betrapt te worden, maar het is me gelukt!