Zo schattig! Hoe heb je het aangepakt? Kamer ingesneakt en telefoon van z’n nachtkastje gehaald?
Haha nee zo spannend was het gelukkig niet. Zijn telefoon lag gelukkig aan de oplader beneden in de woonkamer.
Ik heb nu een paar maanden eindelijk een fijne en leuke baan en deze ochtend zit ik thuis te werken en naar de vallende sneeuw te kijken en muziek te luisteren en ben zo blij dat dit kan
Het is zo mooi aan het sneeuwen, echt klote dat naar buiten gaan amper lukt met longontsteking.
Sowieso voel ik me vandaag weer beroerder buh
Beterschap!
Dat bouwt zich langzamerhand wel af! ik heb mezelf toegelaten dat ik bijv nog 30 minuten max mag op tiktok (als ik het wil, de laatste paar weken echt amper er op gezeten). Soms is die onrust/verveling super irritant, uiteindelijk wen je er aan en merk je dat je echt meer tijd over hebt voor de dingen die je echt wilt doen.
Het ‘meer offline’ topic is hier ook een mooie toevoeging bij!
Ik ging op de fiets naar de sportschool, toen sneeuwde het een beetje. Kom ik buiten, hele laag na nog een keer midden op straat uitgegleden te zijn als een soort sneeuwpop eindelijk thuis!
Ik zat helemaal in de fight modus om te strijden voor salaris verhoging tijdens mijn functioneringsgesprek, maar ik kreeg niks anders dan lof en flinke stappen zonder er zelf naar te vragen
Ik heb me aangemeld voor een zumba cursus. Wil wat meer bewegen en ook mensne leren kennen. Ben benieuwd
Ik ga bijna op vakantie en moet straks mijn hond bij mijn ouders brengen. Daar heeft hij het hartstikke goed en is al veel vaker gebeurd maar ik heb het er elke keer zo moeilijk mee.
Ik ben mijn (verlovings)ring kwijt en ik ben helemaal over de zeik. Hij moet (denk ik) ergens in huis liggen, maar heb alles overhoop gegooid en heb 'm nog steeds niet gevonden.
Alle broekzakken gecheckt? Wasmanden?
Ja, ben al mijn gangen nagegaan en alles bekeken. Zelfs kruipend over de vloer gegaan om te zoeken haha. Heb mezelf er nu van overtuigd dat ik 'm per ongeluk door de wc heb gespoeld, maar dat slaat nergens op.
Is er iemand anders die kan kijken? Niet dat jij niet goed kijkt maar soms helpt een frisse blik
En ik weet niet of je een kat hebt maar dan misschien onder een kast?
Mijn vriend gaat vanavond als hij thuiskomt zoeken, want ik ben inmiddels inderdaad scheel haha. Heb geen huisdieren dus die kunnen 'm niet verplaast hebben.
Tussen je matras en het bed? Wedden dat ie echt op zo’n stomme plek ligt waar je al 100 keer overheen hebt gekeken
Mijne lag laatst in de koelkast omdat ik gehaktballen wou draaien, dus onlangs zoiets gedaan waardoor je je ring uit deed op een niet standaard plek?
Haha love deze suggesties allemaal. Ik weet zeker dat ik 'm vanochtend voor het douchen nog had. Ik denk te weten dat ik 'm daarna ook nog had dus het moet gebeurd zijn bij aankleden/haren fohnen/ bed opmaken/wasje opvouwen/wat spullen wegleggen en op al die plekken heb ik dus al gekeken. denk dat ik 'm over een paar maanden inderdaad op een hele rare plek vind.
Zal je zien dat je hem dan ineens makkelijk vind…
Ook niet tussen je gevouwen was terecht gekomen in een stapeltje?
Nee, heb alle kleding die ik heb aangeraakt uit staan schudden en weer opnieuw opgevouwen. Heb mijn hele ondergoedla leeggegooid, omdat ik dacht dat 'ie daar misschien ingegleden was. Heb alle vieze was uit de wasmachine gehaald, mijn pyjama doorzocht. Echt fucking irritant dit.