Alle broekzakken gecheckt? Wasmanden?
Ja, ben al mijn gangen nagegaan en alles bekeken. Zelfs kruipend over de vloer gegaan om te zoeken haha. Heb mezelf er nu van overtuigd dat ik 'm per ongeluk door de wc heb gespoeld, maar dat slaat nergens op.
Is er iemand anders die kan kijken? Niet dat jij niet goed kijkt maar soms helpt een frisse blik
En ik weet niet of je een kat hebt maar dan misschien onder een kast?
Mijn vriend gaat vanavond als hij thuiskomt zoeken, want ik ben inmiddels inderdaad scheel haha. Heb geen huisdieren dus die kunnen 'm niet verplaast hebben.
Tussen je matras en het bed? Wedden dat ie echt op zoān stomme plek ligt waar je al 100 keer overheen hebt gekeken
Mijne lag laatst in de koelkast omdat ik gehaktballen wou draaien, dus onlangs zoiets gedaan waardoor je je ring uit deed op een niet standaard plek?
Haha love deze suggesties allemaal. Ik weet zeker dat ik 'm vanochtend voor het douchen nog had. Ik denk te weten dat ik 'm daarna ook nog had dus het moet gebeurd zijn bij aankleden/haren fohnen/ bed opmaken/wasje opvouwen/wat spullen wegleggen en op al die plekken heb ik dus al gekeken.
denk dat ik 'm over een paar maanden inderdaad op een hele rare plek vind.
Zal je zien dat je hem dan ineens makkelijk vindā¦
Ook niet tussen je gevouwen was terecht gekomen in een stapeltje?
Nee, heb alle kleding die ik heb aangeraakt uit staan schudden en weer opnieuw opgevouwen. Heb mijn hele ondergoedla leeggegooid, omdat ik dacht dat 'ie daar misschien ingegleden was. Heb alle vieze was uit de wasmachine gehaald, mijn pyjama doorzocht. Echt fucking irritant dit. ![]()
Als je gaat stofzuigen kun je nu beter aan panty om de kop doen, dan gaat hij tenminste niet erin/beschadigd hij niet.
Wij hebben een Bermuda driehoek in ons bed en als we nu iets kwijt zijn kijken we standaard daar. Nooit wat te zien, en dan opeens weken later ligt het er wel.
Gebruik je washandjes? Mijn man was een keer zān trouwring kwijt en vond 'm (na dagen!) in een washandje
Ik ben ooit mijn ring kwijtgeraakt en heb deze toen terug gevonden in mijn prullenbak.
In het onderste bakje van je wasmachine? Daar vond een vriendin van mij ooit een keer haar ring terug. (dus niet waar je het wasmiddel in doet, maar deze zit vaak helemaal rechts onderin je wasmachine)
Hoop voor je dat je vriend hem wel vind. Ligt vast ergens waar je nu al 6 keer aan langs bent gelopen.
Tussen de plooien van de bank of onder de matras? Of in je kussensloop (al meermaals een oorbel of zakdoek in kwijtgeraakt haha)
Bank hebben we net helemaal uit elkaar gehaald en overal tussen gevoeld, maar helaas. Straks doen we nog het bed. Verder heb ik echt overal wel gekeken waar ik ben geweest vandaag en mijn vriend heeft ook vrij uitgebreid gezocht. Hij heeft zelfs de hele vuilnisbak doorgespit.
Na het bed laat ik het er even bij en hoop ik dat ie opduikt.
Niet ergens in een zak gedaan? Broekzak? Kleine zakje in je jeans? Cappuchontrui? Of gewoon toch in een sieradendoosje gedaan? Waarschijnlijk heb je hier allemaal al gezocht maar dacht gooi ām er nog even in.
ja of dat het in je kleding zit die je draagt, je bij het uitkleden opeens eruit valt. Hopelijk vind je het snel!
Flossen is zo fucking chill. Heb 16 jaar een spalkje gehad en toen kon het niet, maar elke keer dat ik het nu wel doe voel ik me zo fresh
In je haar? Bijvoorbeeld in je knot?