Wat je even kwijt wil #70

Ik hoop dat je hem terug kan vinden. Het is echt zo kut als dat gebeurd. Ik ben mijn verlovingsring ook thuis kwijtgeraakt terwijl ik zeker wist dat ik hem die dag nog om heb gehad en uiteindelijk nooit teruggevonden :sob:

Ik had toen ook alle ladekastjes er helemaal uit gehaald om te zien of het niet ergens diep erin was gevallen en ik heb ook op sommige plekken ruimte tussen de vloer en plint dus als je dat ook hebt kan je dat nog checken?

Mijn kat heeft net een stuk ledemaat van mij aangevallen terwijl ik net lekker lag te slapen. Ben me rotgeschrokken en klaarwakker nu. Meneer is gevlucht naar een andere kamer en is zich nu aan het wassen. Zo’n irritant geluid ook. :cry:

2 likes

Mijn dochter (9 maanden) en ik zijn allebei heel zielig (zij eerste tandje, ik heel verdrietig om iets) dus ik ga voor ons beide een treat yoself dag regelen vandaag. Ideeen zijn welkom!

30 likes

Sowieso lang badderen/douchen, zachte kleding, lekker en warm eten (rijstepap :smiling_face_with_three_hearts:). Veel schermtijd. Knus licht en de verwarming op een comfortabele temperatuur.

8 likes

Als ik dit lees krijg ik helemaal zin in die fireplace filmpjes van YT haha

6 likes

Dat zou ook een perfecte toevoeging zijn.

3 likes

Kussenslopen/dekbedovertrek, stofzuigerzak mits je hebt gestofzuigd.

1 like

Als er een kind bij is zou ik dit opzetten ipv een gewoon haardvuur

20 likes

Gisteren echt weer zoiets flauws. Ik wist niet waar mijn telefoon was, maar ik speelde er wel muziek mee af op dat moment, namelijk Lana del Rey met mariners apartment complex. Dus ik zeg tegen mijn vriend:’ waar is mijn telefoon? Ik hoor hem wel maar weet niet waar die ligt’. En op dat moment hoor je:’ Don’t look too far, right where you are, is where I aaaam’ :joy:

11 likes

Oooh wat kut @Juuldie :cry: hoop heel erg voor je dat je hem vindt!

3 likes

Ik heb nogsteeds echt 0,0 motivatie om te werken. Ben benieuwd hoe lang deze kerstvakantie nog gaat duren in mijn hoofd

9 likes

Ik heb m’n ring gevonden! Hij zat in een la met tassen waar ik al in had gekeken, maar hij was blijkbaar in één van de tassen gegleden. Pfff, wat ben ik opgelucht!

234 likes

Wat fijn :smile::partying_face:

2 likes

Zumba is super! Divers publiek en je gaat helemaal vrolijk weg, terwijl je wel bakken gezweet hebt.

3 likes

Ik heb morgen bhv cursus en zoooo geen zin

Echt zo’n moetje 1 keer per jaar

Wat een ellendige dag. Superdruk waardoor je meteen enorm achterloopt, een zieke en ik werd een soort van voor de bus gegooid door een collega. Dat doe ik voortaan dus ook anders.
Nu B&B en chocola, daaaaag.

5 likes

Tot de voorjaarsvakantie

3 likes

Dit zet ik ook altijd op in mijn vierde klas middelbare school-mentorklas, echt heel chill

2 likes

Ik ben bezig met een Harry Potter marathon en ben bij de laatste film… ik vraag me serieus af of ik deze ooit heb gezien?! Herinner me er helemaal niks van maar ik weet 99% zeker dat ik ze allemaal in de bios heb gezien :upside_down_face:

6 likes

Ik zit ineens in een algoritme waardoor ik video’s en foto’s van Spencer Pratt en Heidi Montag te zien krijg over hun huis dat is afgebrand. Ik had niet helemaal verwacht dat die 2 na 15 jaar weer ineens in mijn mediaconsumptie zouden kruipen.

(Hij is nog steeds into kristallen en zijn winkel heet Pratt Daddy?!)

10 likes