Wat je even kwijt wil #70

Als je gaat stofzuigen kun je nu beter aan panty om de kop doen, dan gaat hij tenminste niet erin/beschadigd hij niet.

Wij hebben een Bermuda driehoek in ons bed en als we nu iets kwijt zijn kijken we standaard daar. Nooit wat te zien, en dan opeens weken later ligt het er wel.

10 likes

Gebruik je washandjes? Mijn man was een keer z’n trouwring kwijt en vond 'm (na dagen!) in een washandje

3 likes

Ik ben ooit mijn ring kwijtgeraakt en heb deze toen terug gevonden in mijn prullenbak.

6 likes

In het onderste bakje van je wasmachine? Daar vond een vriendin van mij ooit een keer haar ring terug. (dus niet waar je het wasmiddel in doet, maar deze zit vaak helemaal rechts onderin je wasmachine)

4 likes

Hoop voor je dat je vriend hem wel vind. Ligt vast ergens waar je nu al 6 keer aan langs bent gelopen.

4 likes

Tussen de plooien van de bank of onder de matras? Of in je kussensloop (al meermaals een oorbel of zakdoek in kwijtgeraakt haha)

3 likes

Bank hebben we net helemaal uit elkaar gehaald en overal tussen gevoeld, maar helaas. Straks doen we nog het bed. Verder heb ik echt overal wel gekeken waar ik ben geweest vandaag en mijn vriend heeft ook vrij uitgebreid gezocht. Hij heeft zelfs de hele vuilnisbak doorgespit. :nauseated_face: Na het bed laat ik het er even bij en hoop ik dat ie opduikt.

3 likes

Niet ergens in een zak gedaan? Broekzak? Kleine zakje in je jeans? Cappuchontrui? Of gewoon toch in een sieradendoosje gedaan? Waarschijnlijk heb je hier allemaal al gezocht maar dacht gooi ‘m er nog even in.

3 likes

ja of dat het in je kleding zit die je draagt, je bij het uitkleden opeens eruit valt. Hopelijk vind je het snel!

2 likes

Flossen is zo fucking chill. Heb 16 jaar een spalkje gehad en toen kon het niet, maar elke keer dat ik het nu wel doe voel ik me zo fresh

10 likes

In je haar? Bijvoorbeeld in je knot?

1 like

Ik hoop dat je hem terug kan vinden. Het is echt zo kut als dat gebeurd. Ik ben mijn verlovingsring ook thuis kwijtgeraakt terwijl ik zeker wist dat ik hem die dag nog om heb gehad en uiteindelijk nooit teruggevonden :sob:

Ik had toen ook alle ladekastjes er helemaal uit gehaald om te zien of het niet ergens diep erin was gevallen en ik heb ook op sommige plekken ruimte tussen de vloer en plint dus als je dat ook hebt kan je dat nog checken?

Mijn kat heeft net een stuk ledemaat van mij aangevallen terwijl ik net lekker lag te slapen. Ben me rotgeschrokken en klaarwakker nu. Meneer is gevlucht naar een andere kamer en is zich nu aan het wassen. Zo’n irritant geluid ook. :cry:

2 likes

Mijn dochter (9 maanden) en ik zijn allebei heel zielig (zij eerste tandje, ik heel verdrietig om iets) dus ik ga voor ons beide een treat yoself dag regelen vandaag. Ideeen zijn welkom!

30 likes

Sowieso lang badderen/douchen, zachte kleding, lekker en warm eten (rijstepap :smiling_face_with_three_hearts:). Veel schermtijd. Knus licht en de verwarming op een comfortabele temperatuur.

8 likes

Als ik dit lees krijg ik helemaal zin in die fireplace filmpjes van YT haha

6 likes

Dat zou ook een perfecte toevoeging zijn.

3 likes

Kussenslopen/dekbedovertrek, stofzuigerzak mits je hebt gestofzuigd.

1 like

Als er een kind bij is zou ik dit opzetten ipv een gewoon haardvuur

20 likes

Gisteren echt weer zoiets flauws. Ik wist niet waar mijn telefoon was, maar ik speelde er wel muziek mee af op dat moment, namelijk Lana del Rey met mariners apartment complex. Dus ik zeg tegen mijn vriend:’ waar is mijn telefoon? Ik hoor hem wel maar weet niet waar die ligt’. En op dat moment hoor je:’ Don’t look too far, right where you are, is where I aaaam’ :joy:

11 likes