Oooh wat kut @Juuldie hoop heel erg voor je dat je hem vindt!
Ik heb nogsteeds echt 0,0 motivatie om te werken. Ben benieuwd hoe lang deze kerstvakantie nog gaat duren in mijn hoofd
Ik heb m’n ring gevonden! Hij zat in een la met tassen waar ik al in had gekeken, maar hij was blijkbaar in één van de tassen gegleden. Pfff, wat ben ik opgelucht!
Wat fijn
Zumba is super! Divers publiek en je gaat helemaal vrolijk weg, terwijl je wel bakken gezweet hebt.
Ik heb morgen bhv cursus en zoooo geen zin
Echt zo’n moetje 1 keer per jaar
Wat een ellendige dag. Superdruk waardoor je meteen enorm achterloopt, een zieke en ik werd een soort van voor de bus gegooid door een collega. Dat doe ik voortaan dus ook anders.
Nu B&B en chocola, daaaaag.
Tot de voorjaarsvakantie
Dit zet ik ook altijd op in mijn vierde klas middelbare school-mentorklas, echt heel chill
Ik ben bezig met een Harry Potter marathon en ben bij de laatste film… ik vraag me serieus af of ik deze ooit heb gezien?! Herinner me er helemaal niks van maar ik weet 99% zeker dat ik ze allemaal in de bios heb gezien
Ik zit ineens in een algoritme waardoor ik video’s en foto’s van Spencer Pratt en Heidi Montag te zien krijg over hun huis dat is afgebrand. Ik had niet helemaal verwacht dat die 2 na 15 jaar weer ineens in mijn mediaconsumptie zouden kruipen.
(Hij is nog steeds into kristallen en zijn winkel heet Pratt Daddy?!)
Ik ben gisteravond op de bank in slaap gevallen tot half 3 en daarna naar bed gegaan, maar ik heb nu het gevoel alsof ik de hele nacht gedanst heb. Ik ben pas 33, hoezo voel ik me brak?
Lekker heel de dag schaatsen kijken, erwtensoep maken en door het winterzonnetje lopen
Word altijd zo blij van naar de groentewinkel gaan. 2 tassen vol mooie groenten gekocht.
Lekker huiselijk en kneuterig zometeen pannen soep en saus maken voor in de vriezer.
Ik ga een vriend helpen schilderen, zou er een uur geleden zijn, maar heb echt geen zin
Ik heb echt zin om vanavond de deur uit te gaan en iets te doen, maar niemand kan En ja ik kan natuurlijk alleen gaan, maar ik heb juist behoefte aan sociale interactie.
Ik moest vanochtend naar een winkel aan de andere kant van de stad om iets op te halen (6 km fietsen midden door de stad) en normaal zou ik daar echt heel weinig zin in hebben maar de zon scheen en het was lekker fris op de fiets en de stad was zo mooi <3. Echt bizar hoe verschillend zo klein klusje aan kan voelen als de zon schijnt, nu heb ik echt genoten van mijn fietstochtje.
Same, mijn plannen zijn afgezegd
Ik ben een weekend bij vrienden logeren in België, de zon schijnt en we gaan straks uitgebreid koken heb echt een topdag vandaag
Blijkbaar schijnt overal de zon en hier kan ik tot amper 30 meter verder zien.
Wat ik wel leuk vond: op alle harige dingen zoals mijn haar en dikke wollen trui, kwam op de fiets en wittig ijslaagje liggen, zo koud is het. Had daarna wel 1,5 nodig om op te warmen, maar ja eigen schuld dikke bult als je zonder handschoenen nu de deur uit gaat.