Ik ben gisteravond op de bank in slaap gevallen tot half 3 en daarna naar bed gegaan, maar ik heb nu het gevoel alsof ik de hele nacht gedanst heb. Ik ben pas 33, hoezo voel ik me brak? ![]()
Lekker heel de dag schaatsen kijken, erwtensoep maken en door het winterzonnetje lopen ![]()
Word altijd zo blij van naar de groentewinkel gaan. 2 tassen vol mooie groenten gekocht.
Lekker huiselijk en kneuterig zometeen pannen soep en saus maken voor in de vriezer.
Ik ga een vriend helpen schilderen, zou er een uur geleden zijn, maar heb echt geen zin ![]()
![]()
Ik heb echt zin om vanavond de deur uit te gaan en iets te doen, maar niemand kan
En ja ik kan natuurlijk alleen gaan, maar ik heb juist behoefte aan sociale interactie.
Ik moest vanochtend naar een winkel aan de andere kant van de stad om iets op te halen (6 km fietsen midden door de stad) en normaal zou ik daar echt heel weinig zin in hebben maar de zon scheen en het was lekker fris op de fiets en de stad was zo mooi <3. Echt bizar hoe verschillend zo klein klusje aan kan voelen als de zon schijnt, nu heb ik echt genoten van mijn fietstochtje.
Same, mijn plannen zijn afgezegd ![]()
Ik ben een weekend bij vrienden logeren in België, de zon schijnt en we gaan straks uitgebreid koken ![]()
heb echt een topdag vandaag
Blijkbaar schijnt overal de zon en hier kan ik tot amper 30 meter verder zien.
Wat ik wel leuk vond: op alle harige dingen zoals mijn haar en dikke wollen trui, kwam op de fiets en wittig ijslaagje liggen, zo koud is het. Had daarna wel 1,5 nodig om op te warmen, maar ja eigen schuld dikke bult als je zonder handschoenen nu de deur uit gaat.
Heb spareribs met bbq saus in de slowcooker en nn huis ruikt nu zooo lekker. Hoop dat ze lekker mals worden.
Ik ben vorig jaar voor het eerst op vakantie geweest en ondanks dat het nou net echt een ‘droomvakantie’ was en het hotel ook een beetje ehh heb ik toch de gedachtes om weer terug te gaan naar die exacte plek. Soort van emotioneel gehecht ofzo?
Bedoel je nou dat het wel of geen droomvakantie was?
Nee niet echt maar ik was alleen en best verdrietig. Wou dat ik met familie kon gaan (altijd mijn wens geweest, iets samen doen en op vakantie) maar dat zal nooit kunnen om redenen. Die emotie haalde het erg naar beneden, maar zelfs de beste vakantie bestemming en verblijf ever zou daar niet tegen op kunnen. Het was geen 5 sterren plek maar had echt wel mooi uitzicht en leuke plekken.
Er staat ‘net echt’ maar ik denk dat ze ‘niet echt bedoelt’.
Je hebt van die stellen die nooit wat posten op social media en dan opeens een wedstrijdje lijken te doen met “wie post de meest gezellige dingen met vrienden”. Overduidelijk uit elkaar dus
Is een bijeffect van dry januari dat je opeens op zaterdagavond met een stuk zelfgebakken bananenbrood en thee op de bank zit? Wat is er aan de hand met me
(En nog steeds veel hoofdpijn dus zo ontgift ben ik nog niet)
Hahaha ik zit nu ook aan de thee, met chocolade. Wie ben ik?
Ik ben zelfs naar de sportschool geweest net??
Gister kocht ik de melkopschuimer van Inventum, maar het schuim viel een beetje tegen. Dus zocht ik hier naar tips voor melk en/of die opschuimer, want had 'm weleens voorbij zien komen.
En ja hoor, net als @DikkeKip in 2021 (bedankt!!!) had ik iets verkeerd om zitten. Resultaat ging van afwassopje naar superstevig schuim
.
Eindelijk, zalando heeft een betaallink achteraf.