Ze hebben toch al heel lang de optie op rekening betalen? Werkt niet altijd mja
Ja, maar nu krijg je een link achteraf om te betalen met bijvoorbeeld ideal, ipv dat je het handmatig moet overmaken.
(If you know, you know).
Ohhh zo’n link! Ja dat is wel veel makkelijker
Ik ben een paar dagen op Ameland en ik heb zo veel zon op mijn smoel gehad
Echt heerlijk. Ik voelde me echt een chagrijnige gremlin maar ben nu weer helemaal opgeladen.
Ik ben daar nog nooit geweest maar het lijkt me echt mooi!! Had je een leuk huisje/hotel?
Haha wat top dat je het door mij gevonden hebt! Veel plezier er mee. Ik ben er nog altijd blij mee ![]()
Ik keek ‘Two Weeks Notice’ op Netflix na zo’n 15 jaar opnieuw, samen met een vriendin. En er is zoveel mis met deze film??? In deze tijdsgeest zou dat echt niet meer oké zijn.
Ik eet eigenlijk helemaal niet zo vaak fruit, ik vind het niet vies, maar ook niet snel dat ik zeg ‘’ weetje waar ik nou echt trek in heb ‘’. Maar de laatste tijd schil ik een appeltje en doe ik die even in de magnetron met wat kaneel. Heerlijk ![]()
Fruit is top tier. Mensen die dat niet eten hebben echt een kinder tong
Omg ben je eindelijk terug op het forum?! ![]()
Wat dan?
Ik ben zo vergeetachtig. Vorige week maandag was ik mijn wachtwoord vergeten voor het meest gebruikte programma op mijn werk. Nu ben ik mijn iphone (werk) wachtwoord vergeten. Ict ziet mij alweer aankomen
.
Die verdwijnt zo weer

Best trots op mezelf, net ff bij de buren aangebeld om te vragen of ze hun “rommel” in de gang wil opruimen.
Ben trots omdat ik zulke dingen vaak best spannend vindt want je weet nooit hoe iemand gaat reageren en ga liefst confrontaties uit de weg.
Ze reageren gelukkig heel goed en zeiden dat ze snel zouden opruimen.
Hoe gaat het nu met je?
Haha wow, sommige mensen hebben het maar moeilijk.
Ik reed net op de snelweg, wisselde niet van baan, reed niet te hard, zit er ineens iemand achter me te seinen. Even verderop ga ik naar rechts, zit diezelfde vrouw allemaal te gebaren. Ik dacht echt, ik doe niks fout hier? Even verderop zat ze allemaal middelvingers te geven. Echt…
Ja of als zoveel mensen je in één ritje iets duidelijk proberen te maken kan het ook aan jezelf liggen ![]()
Reed je onnodig links?
En @Opheliac Hahaha sorry ik heb het verkeerd geschreven, het was dezelfde vrouw
anders had ik me idd wel afgevraagd wat ik aan het doen was ![]()
De maan schijnt hier zo mooi en fel. En zaten ook van die mooie lucht strepen bij. Beetje jammer dat de foto altijd zo lelijk ervan is.