Wat je even kwijt wil #70

Heb spareribs met bbq saus in de slowcooker en nn huis ruikt nu zooo lekker. Hoop dat ze lekker mals worden.

12 likes

Ik ben vorig jaar voor het eerst op vakantie geweest en ondanks dat het nou net echt een ‘droomvakantie’ was en het hotel ook een beetje ehh heb ik toch de gedachtes om weer terug te gaan naar die exacte plek. Soort van emotioneel gehecht ofzo?

2 likes

Bedoel je nou dat het wel of geen droomvakantie was?

5 likes

Nee niet echt maar ik was alleen en best verdrietig. Wou dat ik met familie kon gaan (altijd mijn wens geweest, iets samen doen en op vakantie) maar dat zal nooit kunnen om redenen. Die emotie haalde het erg naar beneden, maar zelfs de beste vakantie bestemming en verblijf ever zou daar niet tegen op kunnen. Het was geen 5 sterren plek maar had echt wel mooi uitzicht en leuke plekken.

2 likes

Er staat ‘net echt’ maar ik denk dat ze ‘niet echt bedoelt’.

2 likes

Je hebt van die stellen die nooit wat posten op social media en dan opeens een wedstrijdje lijken te doen met “wie post de meest gezellige dingen met vrienden”. Overduidelijk uit elkaar dus

25 likes

Is een bijeffect van dry januari dat je opeens op zaterdagavond met een stuk zelfgebakken bananenbrood en thee op de bank zit? Wat is er aan de hand met me

(En nog steeds veel hoofdpijn dus zo ontgift ben ik nog niet)

9 likes

Hahaha ik zit nu ook aan de thee, met chocolade. Wie ben ik?

1 like

Ik ben zelfs naar de sportschool geweest net??

14 likes

Gister kocht ik de melkopschuimer van Inventum, maar het schuim viel een beetje tegen. Dus zocht ik hier naar tips voor melk en/of die opschuimer, want had 'm weleens voorbij zien komen.

En ja hoor, net als @DikkeKip in 2021 (bedankt!!!) had ik iets verkeerd om zitten. Resultaat ging van afwassopje naar superstevig schuim :smile:.

15 likes

Eindelijk, zalando heeft een betaallink achteraf.

26 likes

Ze hebben toch al heel lang de optie op rekening betalen? Werkt niet altijd mja

Ja, maar nu krijg je een link achteraf om te betalen met bijvoorbeeld ideal, ipv dat je het handmatig moet overmaken.
(If you know, you know).

28 likes

Ohhh zo’n link! Ja dat is wel veel makkelijker

2 likes

Ik ben een paar dagen op Ameland en ik heb zo veel zon op mijn smoel gehad :star_struck: Echt heerlijk. Ik voelde me echt een chagrijnige gremlin maar ben nu weer helemaal opgeladen.

27 likes

Ik ben daar nog nooit geweest maar het lijkt me echt mooi!! Had je een leuk huisje/hotel?

1 like

Haha wat top dat je het door mij gevonden hebt! Veel plezier er mee. Ik ben er nog altijd blij mee :blush:

5 likes

Ik keek ‘Two Weeks Notice’ op Netflix na zo’n 15 jaar opnieuw, samen met een vriendin. En er is zoveel mis met deze film??? In deze tijdsgeest zou dat echt niet meer okĂ© zijn.

1 like

Ik eet eigenlijk helemaal niet zo vaak fruit, ik vind het niet vies, maar ook niet snel dat ik zeg ‘’ weetje waar ik nou echt trek in heb ‘’. Maar de laatste tijd schil ik een appeltje en doe ik die even in de magnetron met wat kaneel. Heerlijk :heart_eyes:

4 likes

Fruit is top tier. Mensen die dat niet eten hebben echt een kinder tong

34 likes