Omg ben je eindelijk terug op het forum?!
Wat dan?
Ik ben zo vergeetachtig. Vorige week maandag was ik mijn wachtwoord vergeten voor het meest gebruikte programma op mijn werk. Nu ben ik mijn iphone (werk) wachtwoord vergeten. Ict ziet mij alweer aankomen .
Die verdwijnt zo weer
Best trots op mezelf, net ff bij de buren aangebeld om te vragen of ze hun “rommel” in de gang wil opruimen.
Ben trots omdat ik zulke dingen vaak best spannend vindt want je weet nooit hoe iemand gaat reageren en ga liefst confrontaties uit de weg.
Ze reageren gelukkig heel goed en zeiden dat ze snel zouden opruimen.
Hoe gaat het nu met je?
Haha wow, sommige mensen hebben het maar moeilijk.
Ik reed net op de snelweg, wisselde niet van baan, reed niet te hard, zit er ineens iemand achter me te seinen. Even verderop ga ik naar rechts, zit diezelfde vrouw allemaal te gebaren. Ik dacht echt, ik doe niks fout hier? Even verderop zat ze allemaal middelvingers te geven. Echt…
Ja of als zoveel mensen je in één ritje iets duidelijk proberen te maken kan het ook aan jezelf liggen
Reed je onnodig links?
En @Opheliac Hahaha sorry ik heb het verkeerd geschreven, het was dezelfde vrouw anders had ik me idd wel afgevraagd wat ik aan het doen was
De maan schijnt hier zo mooi en fel. En zaten ook van die mooie lucht strepen bij. Beetje jammer dat de foto altijd zo lelijk ervan is.
Waarschijnlijk wel; ze zegt zelf ik reed niet te snel en ik wisselde niet van baan = 100 links rijden
En opschrijven en later was er een vrouw die zat te gebaren toen ik naar rechts ging en das plots toch dezelfde persoon als in situatie 1
Had je je lampen wel aan? Ik had een keer alleen stadsverlichting aan. 3 auto’s knipperden naar mij, voordat ik doorhad wat de bedoeling was.
Onnodig links rijden dus. Je moet gewoon zo veel mogelijk rechts rijden, zodat je andere weggebruikers niet ophoudt of in de weg zit.
Ik snap die vrouw wel.
Maar dan ga je toch geen middelvinger opsteken?
Ik heb nog geen maand mijn rijbewijs dus ben nog een baby op de weg, maar ik snap die boosheid op andere weggebruikers zo niet. Ja behalve als iemand echt gevaarlijke dingen uithaalt.
Tot nu toe alleen een boze toeteraar achter me gehad die zat te gebaren omdat ik in zijn ogen net te langzaam wegreed bij het stoplicht. Doe even rustigggg die 2 seconden geduld moeten hebben gaat jouw leven echt niet verpesten.
(Misschien zit ik over een jaar ook te vloeken en te tieren, maar ik mag hopen van niet. Vind dat ongeduld zo’n lelijke eigenschap)
Ging me erom dat mensen ooit vreemde acties hebben in het verkeer en meteen druk doen. Ik reed niet links, ik had mijn lichten aan en had een prima snelheid. Vrouw kon er aan de linkerkant niet langs maar ik kon niet zomaar naar rechts. Dus zat ineens achter me.
Nee dus.
Hier ging het me om, doe ff rustig in het verkeer!
Wat een aannames