Wat je even kwijt wil #70

Jij was dus ook iemand aan het inhalen op de linkerbaan?
Dan niet nee, dan was ze waarschijnlijk gefrustreerd dat je in haar ogen te sloom inhaalde oid.

1 like

Ik haalde niemand in. Was met geen enkele actie bezig en volgde gewoon.Daarom vind ik het zwaar onnodig maar blijkbaar laat ik veel ruimte voor aannames hier.

1 like

Dan snap ik gewoon je uitleg (nog steeds) niet, maar vervelend voor je dat die vrouw zo irritant deed.

10 likes

Gen probleem!

3 likes

Kun je geen tekening maken met de situatie :laughing:
Nee, maar ik herken het wel dat mensen in het verkeer echt gewoon geen geduld hebben en meteen gaan kleven en irritant doen terwijl jij gewoon rijdt. Ik moet wel vaak lachen als iemand heel veel moeite doet om boos hard in te halen en dat we dan bij hetzelfde stoplicht staan. Dan kijk ik meestal naar ze maar zij kijken vreemd genoeg dan nooit terug :clown_face:

4 likes

Echt he, ik heb hetzelfde. Je ziet hier ook al de irritatie ontstaan bij mensen en ze rijden nieteens op dit moment :joy:

Ik las een keer een artikel over ern onderzoek waarin ze zeiden mensen die veel in de auto zitten (bijv voor werk) minder gelukkig zijn en minder lang leven omdat ze de hele tijd zo opgefokt zijn en dat dat niet gezond is. Geen idee of het waar is, maar als er nu iemand road rage heeft denk ik altijd ‘mm veel plezier met ongelukkig zijn en snel doodgaan :kissing_heart:

30 likes

Hahaha wat een loser

Maar dat is eigenlijk wel lekker toch? Dat je onbewust iemand helemaal hebt laten opfokken, wat een macht. :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

13 likes

Zal ik de volgende keer doen :rofl:

3 likes

Ja goed verhaal dit van iemand met rijangst :kissing_heart:

10 likes

Heel eerlijk: road ragers hebben me geholpen over m’n rijangst heen te komen omdat ik dacht: ‘jezus er zijn echt mensen die hun leven riskeren en denken dat ze kunnen rijden, dan kan ik het ook wel!’

11 likes

Ik open net een reep chocola maar er zit geen folie omheen? Hij zit gewoon zo in het karton. Heel vreemd.

1 like

Of milieuvriendelijk?

2 likes

Kut galblaas. Dat ding is er uiteindelijk nog niet op tijd uitgehaald. Vanmiddag een spoed ingreep gehad om een galsteen te verwijderen die een opstopping veroorzaakte, ergens ver weg waar ‘ie niet hoorde. Ik ben echt kapot gegaan van de pijn en zie zo geel als een kanarie. :sob:

Nu hopen dat ik geen alvleesklierontsteking krijg.

Gelukkig heb ik een leuke kamergenoot van mijn leeftijd om de tijd te doden.

11 likes

Wat klote zeg! Hebben ze nu dan ook direct die galblaas eruit gehaald of moet dat nog een andere keer?

Heel veel beterschap!

4 likes

Ik was net in de supermarkt en zag paaseitjes liggen, voroge week lag de afgeprijste kerstzooi er nog. Het wordt elk jaar eerder

5 likes

Oja, nee dat niet. Maar dat is het enige wat ik zo snel kon bedenken waarvoor mensen herhaaldelijk seinen.

Ik dacht dat ze geen galstenen meer weghaalden maar inderdaad de hele galblaas verwijderen. Sta zelf ook op de wachtlijst ervoor. :disappointed_relieved: Sterkte met het herstel @Friemel

1 like

Zo’n aanval is echt niet normaal pijnlijk. Hopelijk gaat die hele galblaas er bij jou snel uit!

2 likes

Oh maar ze zegt dat er een galsteen verwijdert is waar die helemaal niet zou moeten zitten? Verder geen idee hoor.
Hopelijk kan je snel de ingreep ondergaan!

3 likes

Oh daar heb ik overheen gelezen :grimacing:

1 like