Heb dit jaar besloten meer uit mijn comfortzone te treden en het voelt toch echt wel goed. Zo was ik laatst op iemand afgestapt die een puppy had van het type hond waar ik naar op zoek ben. Ik was benieuwd waar ze hem vandaan had, maar durfde het haar eigenlijk niet te vragen omdat ik dacht dat ze me wellicht een weirdo zou vinden ofzo, maar had toch de moed bij elkaar verzameld om op haar af te stappen en het te vragen. Ze gaf me alle contact gegevens en nu heb ik een berichtje gestuurd naar de vrouw waar ze me het nummer van gaf, en nu gaan we zondag bij die vrouw langs om even te gaan kijken. En misschien dat ik dan eindelijk in maart of april een hondje heb 
Verder heb ik me ook ingeschreven voor een schrijf cursus waar ik gisteren voor het eerst naartoe ben geweest. Voelde ook echt heel apart. Ik heb misschien al meer dan 10 jaar al niet meer in zoân soort setting gezeten waar je wat leert en ook nieuwe mensen ontmoet. Vond het ook wel spannend omdat ik toch een beetje social anxiety heb, maar het waren leuke mensen en ik vond het ook echt leuk. Ga dit zeker proberen te blijven doen, voel me gewoon al een heel ander mens! Haha