Ik had dit bij pandora alleen ging om 25 euro. Ik had net bestelling binnen vanuit de sale en nu is er extra 20% korting op de saleprijs. Ik heb gemaild naar de klantenservice of ze het kunnen verrekenen en daar doen ze niet aan Nu ga ik die bedels retour sturen en ze opnieuw bestellen. Ik vind het eigenlijk belachelijk dat het zo moet en wat het allemaal kost maar ik vind het zo raar dat ze het niet kunnen aanpassen
Niks van aantrekken en lekker van de film genieten
Oh ik doe dit heel vaak, het is soms zo koud in de zaal! Lekker toch. Kijken mensen dan raar naar je? Ik krijg tot nu toe vooral positieve opmerkingen omdat ze het wel slim vinden, maar de meeste mensen zien het niet eens volgens mij.
Er is in Frankrijk een vrouw gescamd door een fake AI Brad Pitt voor zo’n 830.000 euro. Het is zielig, maar giiiiiirrrllll
Nee is dit echt het materiaal waar die vrouw in is getrapt
Elke keer als ik de foto’s zie dan moet ik weer lachen. Heb net de documentaire opgezet om het hele verhaal te horen.
Kan ik die ook vanuit NL kijken? Het klinkt echt hilarisch (en sneu)
Is het nog wel te zien? Zag net dit artikel namelijk: https://www.ad.nl/buitenland/franse-zender-haalt-reportage-over-relatie-met-neppe-brad-pitt-offline-omdat-slachtoffer-wordt-belaagd~a20a346a/
Neen, denk het niet. Ze hebben het online verwijderd en ik herbekijk het nu via de tv. Kan je eens via TF1 kijken?
Och nu vind ik het vooral heel sneu
Die scammer heeft ook zo’n breaking news filmpje gemaakt waarin een journalist de relatie met Ines de Armon ontkent. Brad pitt heeft verklaard dat hij maar een grote liefde heeft en dat is Anne uit Frankrijk.
Ze is dan ook gecontacteerd door de moeder, booking agent, FBI, de arts en zelfs Shiloh Jolie voor extra geld.
Brad Pitt zou allemaal luxetassen voor haar gekocht hebben en die naar haar opsturen maar zij moest dan wel de douanekosten betalen.
Zijn rekeningen waren geblokkeerd door de scheiding met Angelina Jolie.
Oeh, ik vind dit wel een idee. Lekker warm in die koude zaal.
Als ik Brad Pitt was zou ik haar alsnog een dure tas opsturen (zonder de douanekosten), want dit soort PR kan je niet kopen.
Nee eigenlijk denk ik niet dat er iemand leek, het is vooral mijn onzekerheid denk ik
Er was toen ook een Nederlandse vrouw die opgelicht was bij het programma van Kees van der Spek en zij dacht echt dat ze een relatie had met Chris Hemsworth.
Als hij niet zo een Botte lul was misschien
Het is ook echt heel sneu, ze heeft meerdere zelfmoordpogingen gedaan omdat ze er zo mee gepest wordt. Ook door bedrijven die er grappen over maken om er een graantje van mee te pikken. Ik snap ook niet hoe je erin kunt trappen, maar wat erop volgde is echt pestgedrag.
understatement, alcoholistische vrouw- en kindmishandelaar
Ik heb opeens €9.95 gestort gekregen van Zalando? Weird