De tv-zender heeft haar voor de leeuwen gegooid. Het minste wat ze konden doen is haar gezicht en/of stem blurren. Had helemaal anders gelopen, ik las gisterenavond dat ze het productiehuis voor de rechter daagt.
Is voor het plus abonnement, daar stoppen ze mee of komt iets anders voor in de plaats volgens mij.
Edit: de plus dingen worden gratis.
Ja eens, ze hadden dit wel kunnen voorzien.
Ik vind ook dat al die bedrijven/organisaties die over elkaar heen buitelden met âlolligeâ posts om wat likes te behalen eens goed na mogen gaan denken over hun eigen verantwoordelijkheid. Las dat ook de politie er grappen over maakte op social media, heel triest.
misschien was het brad pitt
Alles behalve productief vandaag
Ok
Die bovenste foto lijkt meer Matt LeBlanc.
Je bent wel echt een ontzettende klootzak als je zoveel tijd en energie steekt in het bedonderen van iemand en met iemands gevoelens te spelen. Get a fucking job
Mijn man kijkt zoân programma over de douane vanuit Mexico naar Amerika en hoeveel moeite ze daar steken in snufjes om drugs te verbergen echt ongelooflijk. Ik zeg dan ook gebruik het voor iets goeds ipv deze shit (moest ik aan denken door je opmerking)
Vandaag weer mijn werktas opgehaald bij de kleermaker. Mijn rits was kapot en heb deze laten vervangen. Heerlijk al die vakjes om alles op te bergen
Haha dit is toch het wat je even kwijt wil, deze reactie kan ongeveer op alle berichten hier
Mijn dochter is sinds Europapa helemaal fan van muziek in die stijl en ik heb haar uitgelegd dat Eurodance / gabbermuziek in was in de tijd dat ik puber was.
En hoewel ik het toen niet veel luisterde (ik was meer van de synthpop), bewaar ik er wel speciale herinneringen aan. De laatste dagen draaien we veel Dune, Sash!, Robert Miles etc en ik krijg er allemaal nostalgische gevoelens van. Soms zou ik best terug willen naar midden jaren '90, zonder social media.
Jaa wij hadden vroeger een cd van mijn ouders die we grijs draaiden met jaren 90 muziek. Dus ik had laatst met de kinderen van een vriendin de cd maar eens opgezet en die waren zo enthousiast
stonden met zân drieĂ«n een soort van te hakken Was echt top. Deze cd is het
(het is een playlist het is bijna de hele cd. Ik heb die lijst verder niet gemaakt hoor want ik heb de cd gewoon zelf)
Ik ben zo ongelukkig dat de folder en het praatje van de Jehovaâs op Utrecht Centraal me opeens wel een oplossing leken: âJezus redtâ en ânooit meer ongelukkigâ. Toch op tijd bij zinnen gekomen en chocolade gekocht ter troost.
Ohhh wat een geweldige lijst! Ik heb mooie nummers gevonden voor mijn eigen lijstje, dank je wel!
Gisteren heb ik deze video gekeken en ik had bij zoveel nummers âOH JA!!!â dus daar heb ik ook al veel liedjes van toegevoegd.
Die stem die steeds ECUADOR roept geeft me nog steeds leven. Love dat nummer.
Omg geweldig. Na Snap - rhythm is a dancer denk ik mn favoriet in dat âgenreâ Het wakkert echt een bepaald gevoel aan.
ik ben voor het eerst bij doloris in utrecht geweest en ik vond het echt verrassend leuk. zou het echt aanraden als niet echt âstandaardâ ding om te bezoeken (aangezien het bij mij al vaak eten, museum etc is)
Wil je er iets over kwijt?
Blij dat de chocola toch gewonnen heeft
Dit topic is letterlijk publiek dagboek
Verander dan de titel