Wat je even kwijt wil #70

Ik vond het juist wat tegenvallen, vooral heel veel nauwe gangetjes doorkruipen :see_no_evil: maar begreep van de vrienden met wie ik was dat die in Tilburg stukken leuker is!

oh ik vond dat juist wel leuk, want ik verwachtte echt een soort doolhof van allemaal kamers die aan elkaar verbonden waren. ik was er alleen niet echt op gekleed hahaha (tilburg nooit geweest nog)

2 likes

Die in Tilburg is idd wel echt leuker! En die in Utrecht voelde juist kleiner, heel gek

Ik heb hyacinten gekregen en ik wil echt geen gegeven paard in de bek kijken maar tering wat een geur hebben die toch

19 likes

Ik vind dat soort programmas altijd wel vermakelijk, maar ik besefte me opeens: is dit gewoon een leuk programma of is het eigenlijk gemaakt door de Amerikaanse overheid als propaganda voor de douane zodat ze kunnen laten zien hoe goed ze wel niet zijn in drugs vinden en illegalen vangen en zo proberen mensen af te schrikken :eyes:

En is de Australische versie gewoon publieke voorlichting zodat minder mensen levende insecten en rot vlees enzo meenemen en zij daar niet de hele dag mee bezig hoeven te zijn.

3 likes

Een tijdje terug postte ik dat ik om salarisverhoging had gevraagd. Gesprek is inmiddels geweest en vond het super spannend. Maar het was het waard! Mijn baas snapte waarom ik het vroeg en gaf aan dat ze mij niet kwijt wilde. Ze moest het bespreken met p&o en haar baas en heeft vandaag antwoord gekregen. Ik ga nu 2 tredes omhoog in de functieschaal (en in juni weer, bij indiensttreding), dus 2 jaren ā€œgewonnenā€. En nu het leukste en wat ik heel lief vindt en heel erg waardeer: haar baas gaf aan dat hij het ook knap vond wat ik gedaan had en dat mijn goede werknemers in mijn functie schaars zijn en daarom ook een gratificatie krijg van 500 euro! Ik ben er echt blij mee en zo blij dat ik de stap heb durven te zetten.

195 likes

Ha ja het is wel erg van 1 kant belicht natuurlijk
Ik kijk zelf verder niet maar ik krijg er genoeg van mee en er mag niet veel die brug over :sweat_smile:

3 likes

Heb dit jaar besloten meer uit mijn comfortzone te treden en het voelt toch echt wel goed. Zo was ik laatst op iemand afgestapt die een puppy had van het type hond waar ik naar op zoek ben. Ik was benieuwd waar ze hem vandaan had, maar durfde het haar eigenlijk niet te vragen omdat ik dacht dat ze me wellicht een weirdo zou vinden ofzo, maar had toch de moed bij elkaar verzameld om op haar af te stappen en het te vragen. Ze gaf me alle contact gegevens en nu heb ik een berichtje gestuurd naar de vrouw waar ze me het nummer van gaf, en nu gaan we zondag bij die vrouw langs om even te gaan kijken. En misschien dat ik dan eindelijk in maart of april een hondje heb :blush:

Verder heb ik me ook ingeschreven voor een schrijf cursus waar ik gisteren voor het eerst naartoe ben geweest. Voelde ook echt heel apart. Ik heb misschien al meer dan 10 jaar al niet meer in zo’n soort setting gezeten waar je wat leert en ook nieuwe mensen ontmoet. Vond het ook wel spannend omdat ik toch een beetje social anxiety heb, maar het waren leuke mensen en ik vond het ook echt leuk. Ga dit zeker proberen te blijven doen, voel me gewoon al een heel ander mens! Haha

140 likes

Ik hou van winkelmedewerkers die buiten de kaders denken. Zocht pingpongballen voor m’n katten en heb nu een beer pong set

21 likes

Ik heb een top ochtend. Ben terug in bed gaan liggen met goed gezelschap met een theetje en een podcast op. :smiling_face_with_three_hearts:

Werken komt later wel…

67 likes

Zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben algeheel overweldigd door mijn werk en slaap heel slecht. Ik loop vaak op mijn laatste energie over Utrecht Centraal en dan moet ik nog bedenken wat ik moet koken, terwijl ik te moe ben om überhaupt mijn fiets te vinden en niemand in elkaar te slaan, zoals de goede-doelen-meneer die ā€˜even een momentje’ wil.

12 likes

Zie net het nieuwsbericht dat regisseur David Lynch is overleden :frowning: Ben echt fan van de serie Twin Peaks en van een aantal van zijn films, en heb mijn ogen uitgekeken bij een tentoonstelling van zijn werk in het Bonnefantenmuseum in Maastricht een paar jaar geleden. Wat een verdrietig nieuws :neutral_face:

7 likes

Zie op TikTok nu elke keer filmpjes van Amerikanen die ff hun tea spillen omdat TikTok er toch mee gaat stoppen. Doet me echt denken aan de laatste dag op EGF. 🄹

35 likes

Zo top als dat mijn ochtend gisteren was, zo top was het vannacht helemaal niet.

Mijn hond kwam rond een uur of 5 vanuit de woonkamer naar de slaapkamer en ging beetje ongemakkelijk bovenop me liggen. Paar minuten later kotst ze naast mijn hoofdkussen op het bed. En op hetzelfde moment krijg ik een bloedneus.

10 likes

Dat topic ging echt alle kanten op, echt wild.

4 likes

Kan je je een paar dagen of desnoods een week ziek melden? Dit klinkt helemaal niet goed!

11 likes

Zeer sceptisch stond ik tegenover een ā€˜spijkermat’ maar sjezus ik ga qua cortisol echt van 100 terug naar 20 na een half uurtje op dat ding :heart_eyes:

23 likes

Ik heb een hoelahoep gekocht om op een leuke manier iets aan mijn conditie te doen, maar was even vergeten dat ik in een klein appartement woon :thumbsup:

11 likes

Welke heb je? Ik heb er ook eentje, maar het doet me niks volgens mij. Had gehoopt dat ik er rust van zou krijgen en beter van zou kunnen slapen.

3 likes