Ik heb mijn moeder haar verjaardagscadeau gegeven. En ze er heel blij mee. Het is een leren organizer voor rond breinaalden. Hopelijk bewaart ze voortaan haar naalden niet meer in een schoenendoos
@Cam dit is een geheim voor in het graf
Ik heb mijn moeder haar verjaardagscadeau gegeven. En ze er heel blij mee. Het is een leren organizer voor rond breinaalden. Hopelijk bewaart ze voortaan haar naalden niet meer in een schoenendoos
@Cam dit is een geheim voor in het graf
Hoe gebruik je het?
Heb een intense muizenfobie die echt m’n leven steeds meer aan t beheersen is en nu heb ik net de eerste stap gezet voor een behandeling tegen de fobie en vind het zo eng maar voel ook zo erg dat het de juiste aanpak is aaaaaaaaaahhhhh cant wait op dit fobievrije leven
Omg de zon schijnt
Ik ben op m’n balkon gaan zitten.
Ik ben bezig met verhuizen en het voelt echt alsof mijn huis nooit leeg gaat raken. Al het kleine spul is al over, morgen gaan de meubels maar dan blijft er toch nog een hoop staan voor het groot vuil, maar ik kan er niet doorheen kijken Ik ben zo blij als alles achter de rug is want ik ben het zatt
Ik weet het
@Kauai voornamelijk voor uitingen waarbij (een kleine) animatie nodig is. Animatie opties zijn allemaal met één klik ingesteld en een mega beeldbank, dat werkt echt zoveel sneller.
Je maakt tenminste geen logo’s ermee.
Het is hier zomaar stil dus ik heb al drie hoofdstukken in mijn boek gelezen
Mijn kind appte of op school op het digibord ingelogd mocht worden op ons account van Disney dan konden ze met de klas een film kijken
Ik heb vandaag mijn halfjaarlijkse vulva-laserontharingsessie en ik ben net twee dagen te vroeg ongesteld geworden
irriTANT
Nou is dat tegenwoordig ook weer zo want de lesdagen zijn telefoon-vrij maar vandaag is laatste dag voor de vakantie dus mag er wat meer
En ik vond het juist wel lief dat het gevraagd werd, allemaal pubers samen te kijken naar ik gok Inside Out 2
Omg is dat waarom ik me opeens beter voel?? Omdat het licht opeens minder grijs is? Wat kan dat toch een verschil maken he.
Ik heb voor het eerst in tien jaar een rok gekocht die boven de knie komt en ik vind het zooo leuk staan. Had ik niet verwacht, maar new style unlocked.
Haha neverrrrr!
Ik was gisteren helemaal hyper na mijn sollicitatiegesprek en het nieuws dat ik de baan heb en daarna weer verdrietig doordat ik mijn leuke collega’s wel echt ga missen (en anxiety ofcourse) maar ben net lekker naar yoga geweest en voel me weer helemaal zen
Wat goed! Hoop dat het helpt. Ik ben benieuwd hoe zo’n therapie in z’n werk gaat ook, want ik heb ook echt een super erge ratten en muizenfobie kan idd super vervelend zijn.
Wauw super knap dat je dat gaat doen! is dat zo’n exposure therapie dat je eerst met die beesten in een kamer moet zitten en dan moet aaien etc.
Ik heb een intense fobie voor spinnen maar zoiets gaat mij dus echt te ver. Alleen de gedachten maakt mij al bang haha. Dus ben ook heel benieuwd hoe dat gaat!
Mag je dan niet komen of voel je je er onprettig bij? Ik ben best vaak tijdens mijn menstruatie geweest en droeg dan een tampon, vond ze geen probleem.
& @LaScript Aaaaah ja, in m’n bericht lijkt het alsof het alleen maar leuk is maar ik schijt zeven kleuren als ik er alleen al denk. Ik moest vanochtend ook gewoon huilen tijdens het aanmelden omdat het me gewoon zo mega in de weg zit al tijden en de paniek zoooo groot wordt telkens dus ik weet dat het goed gaat zijn. Maar ook heel intensief. Moet de intake nog krijgen dus weet het preciese behandelplan nog niet maar begreep wel dat je inderdaad blootgesteld gaat worden aan je angst (welke dat ook moge zijn) zodat het daarna daadwerkelijke behandeld kan worden. Echt spannend. Kan er wel meer over delen zodra ik meer weet 🫶🏼
Ja ik heb mijn cup ingedaan en ben gewoon gegaan! Vind het alleen een beetje irritant, bang om door te lekken, opgeblazen, zin om thuis te blijven (vrijdag is mijn vrije dag en dit was mijn enige afspraak). Blij dat het gedaan is nu wel!
Er wordt een nieuwe vaatwasser geplaatst vandaag die erin zat ging kapot en ook totaal niet zuinig. Ik heb alle afwas de afgelopen 5 dagen opgespaard zodat ik het straks er allemaal in 1 keer in kan ruimen. Ik snap ook niet waarom ik het zo vreselijk vind maar pff. Ja een luxeprobleem maar kan niet wachten. Mn vriend wilde het wel doen maar zelfs dat wilde ik niet. Ik wil direct een volle vaatwasser.