Wat je even kwijt wil #70

Oh men ik postte net een invalverzoek in mijn werkapp, daarna wilde ik iets aan mijn vriendin sturen maar 10 minuten later open ik mijn werkapp weer, heb ik blijkbaar ‘do you still love me’ onder dat invalverzoek gestuurd ipv naar haar omg echt ik wil stervennnnn

63 likes

Ik heb noro virus. Dit wens ik echt mijn ergste vijand niet toe

4 likes

Ow tjezus wat kut! Enig idee hoe je hier aankomt? Heb altijd het idee dat dat alleen zo’n “zorg”-ziekte is

2 likes

Volgens mij heerst dit nu zo erg, hoor veel mensen erover. Ik ben er net van af, kan me weinig dingen indenken waarbij je je je ellendiger voelt idd. Beterschap!

1 like

Mn man en ik zijn in Gelsenkirchen voor een wedstrijd van Schalke04 en ik ben al naar best wat voetbalwedstrijden geweest in mijn leven, maar dit is echt een hele beleving zoals ik nog niet eerder meegemaakt hebt en dan begint de wedstrijd pas om 13.00.

En mensen zijn al dronken…

4 likes

Goede korting

11 likes

Ja dat is vreselijk… Wel oppassen dat je niet uitdroogt, want je loopt helemaal leeg. Niet te veel in 1 keer want dan zit je weer met een emmer op de wc. Sterkte.

iemand kwam net iets ophalen bij mij via marktplaats en hij had zijn baby bij zich in een maxicosi. hij had z’n auto een stukje verderop staan (parkeren dichterbij kan niet want centrum) dus hij vroeg of hij de baby even bij mij mocht laten. toen heb ik een kwartier een vreemde baby in mijn huis gehad haha, geen probleem hoor maar ik vond het bijzonder. zou nooit zomaar mijn hypothetische kind bij vreemde mensen in huis achterlaten :joy:

30 likes

Ik heb in het verleden best veel alleen gereisd en ik vond dat altijd prima te doen. Behalve alleen dineren… Bij ontbijt en lunch is het best nog ‘geaccepteerd’ dat je alleen bent, maar diner voelt altijd ongemakkelijker.

Ik heb ook een keer voorafgaand aan een cursus in een Van de Valk restaurant alleen gegeten. Toen zei de ober: “Ik zet je even bij dit tafeltje met een spiegel, dat voelt wat minder alleen”. Alsof ik een parkiet was :smiling_face_with_tear:

56 likes

Als ik de hele dag visite heb en iedereen is uiteindelijk weer naar huis dan kan ik me echt ontzettend eenzaam ineens voelen, maar als ik de hele dag alleen thuis ben heb ik hier veel minder last van??? Waarom werkt mijn hoofd zo :sweat_smile:

19 likes

Ik heb dit ook als ik plannen heb en iemand zegt af. Dan voel ik me ineens zo eenzaam en zielig en moet ik echt iemand zien/spreken om het gevoel weg te krijgen. Terwijl er echt niks aan de hand was als ik die dag geen plannen had om iemand te zien.

6 likes

Haha damn wat een aanname ook :smiling_face_with_tear:

Ik vind alleen eten echt helemaal prima. Maar ga ook rustig alleen op vakantie. Boek mee, beetje om me heen kijken naar andere mensen. Haha ik vind het jammer dat er zo’n stigma op geplakt is.

7 likes

Dit heb ik altijd als ik met vriendinnen heb afgesproken, niet zozeer een eenzaam gevoel, maar wel een beetje sad omdat het dan weer weken duurt voor ik ze weer zie.

4 likes

Die mensen doen ook boodschappen etc hè? :joy:
Dus je komt toch wel aan die bacillen

Wat chill dat je dat doet! Ik was de afgelopen week alleen met kind omdat mijn vriend op vakantie was en wil nu ook in mijn eentje een nacht/paar dagen er tussenuit maar weet niet goed waarheen. Waar ben jij heen gegaan, en is het bevallen?

4 likes

Terwijl ik het nooit echt zielig vind als ik iemand alleen ergens zie eten. Toch grappig dat we het zelf dan wel enigszins awkward vinden.

5 likes

Heb vandaag soep gemaakt en couscous. Meerdere porties, voel me helemaal goed voorbereid hahaha :joy:
En ook de kussens van de bank gewassen, echt een random klusje wat ik nooit doe :sweat_smile: maar wel goed

7 likes

Als ik alleen ergens ga overnachten ga ik ook altijd naar een v/d Valk. Ook omdat daar altijd meerdere mensen zijn die alleen zijn, vond ik zeker de 1e keer alleen erg fijn.

6 likes

Ik ga volgende week ook weer met mezelf naar een Valkie :partying_face: lekker ontbijt, goede bedden en deze heeft een sauna en zwembad. Heerlijk! En qua eten in de avond haal ik dan ergens sushi en dat eet ik op in bed :clap:t3:

22 likes

Oh wat goed dat je dat doet! Het is vast heel intens emotioneel ook denk ik.

1 like